1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Buffy/spiderman

Discussie in 'Algemeen' gestart door robert22nh, 7 jun 2002.

1. robert22nh

robert22nh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb spiderman gehuurd. Ik vind het camera werk zo slecht dat ik dit spel zeker NIET koop.

2. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spiderman

Spiderman is echt een goede game. Ik had hem afgelopen zaterdag gekocht en ben tot nu toe nog steeds aan mijn beeld gekluisterd. Wat betreft de gameplay dat die kut is echt onzin. Mijn vriendin die nog nooit een console heeft aangeraakt kon in een uurtje spiderman compleet door een level sturen en alle combo's easy uitvoeren, nadat ze de training course had gevolgd.

Wat betreft Buffy ik weet niet veel van de game heb de serie op tv wel eens gezien en wat screenshots hier op deze site.

Maar nogmaals Spiderman is echt een goede game met schitterende graphics en een logische gameplay. Verder als je vordert in het spel qua levels krijg je ook steeds meer combo's en extra's die je kan unlocken, zoals filmpjes van Scorpion , Vulture, Goblin ook zit er een heel stripverhaal in zwart wit bij die via een filmpje bekeken kan worden.

+ puntje = kreeg er een comic bij toen ik hem kocht :9

Greetz Dave

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vraag me alleen af of de originele stemmen van de acteurs erin zitten... want hoor overal weer wat anders!

4. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tis de echte stem van Toby Maguire. Heb Spiderman the Movie al gezien. Hij maakt ook echt de opmerkingen die in de film voorkomen en bepaalde scenario's die je moet spelen zijn echt identiek aan de film.
    Greetz DvD

5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ow.. had er ff bij moeten zeggen dat ik buffy bedoelde :D

6. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0

:mad: Hier in Z'dam kan je XboX-spellen nog geeneens huren! :mad:

Deel Deze Pagina