Buffy The Vampire Slayer: Chaos Bleeds

Discussie in 'Algemeen' gestart door saskia_kane, 27 okt 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk doe ik dat. Nu maar hopen dat ik de game morgen binnen krijg zodat ik 'm het hele weekend kan uitproberen.

2. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Idd jah! nou ik wens je alvast veel plezier toe!!! :) :)

3. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik wacht ook op een Angel (Spin off van Buffy) Game

maar Angel,s nieuwe serrie laat nog op zich wachten in de VS

die Seizoen of 6 of zo is al uit in de VS , wij loopen 1 Seizoen achter .......

ik beken ..... ik hou van Buffy & ook van Angel

ik ga soon Buffy 2 haalen (deel 1 heb ik pas.....)

Laatst bewerkt: 16 feb 2004
  4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Gamer: Angel is in Amerika bezig met seizoen 5 en WB heeft bekend gemaakt dat er geen zesde seizoen zal komen van de serie en veel mensen zijn er iig niet mee eens, waaronder ik! Jammer :'-(

5. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    nou, ben ook enorm fan van the whole buffyverse, maar season 5 van Angel is dusdanig teleurstellend, dat ik het ditchen van WB wel kan begrijpen!

beetje foute keuzes gemaakt door de schrijvers, aflevering 100 was overigens wel cool!

6. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    komt er dan ook een game van Angel??? zou wel cool wezen!
    Ja heb ook gelezen dat ze met angel gaan stoppen... heb gehoord dat dat te maken heeft dat ze Charmed een betere kans willen geven... Lekker lomp... maar jah anders melken ze het ook weer zo uit natuurlijk... maar dan zullen we Buffy ook wel niet meer zien in Angel, of ze moeten nog ff een speciale laatste ep maken...
    maar ik baal er wel van gewoon allebei mijn favo series stoppen!

Maar hoe is Chaos Bleeds????????

7. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    Chaos Bleeds is wel aardig... if ya liked the Classic Buffy Game, you will enjoy this one twice as much!

geen SMG en Alyson Hannigan stemmen, de rest is aanwezig...

om de multiplayer hoef je um niet direct te kopen...

spelen met spike is cool...

het verhaaltje is origineel, zo'n lost episode heeft wel iets extra's voor de fans... althans ik vond um errug oke, heb ook het boek ervan gelezen en wat daarin wel goed overkwam was eigenlijk hoe de hele game ook in elkaar zit... een legio aan monsters slashen en staken... so if ya like that, then it's a must have...

op zich hoef je um om de puzzels niet te halen...

gezien je avatar ben je wel een buffy-fan en dan heb je er een boel plezier van; de mindere buffy-minded gamers kunnen het spel rustig in de winkels laten liggen, vind ik!

it's up to you!

Laatst bewerkt: 17 feb 2004
  8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn review kan je hier lezen. Het is gewoon een erg leuk actie spel en voor de Buffy fans nog een stuk leuker door al die herkenbare dingen. Het vechten is leuke en tja.. die personages kloppen niet echt allemaal (willow?! wat heb je gedaan?! 8)), maar de meeste gelukkig wel.

9. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Angel zou nog kunnen door gaan , nie bij WB , maar wel bij UPN (Waar Buffy ook bij zit) maar willen de Acteurs nie door met de Serrie ??

en waarom willen de maakers van Buffy & Angel , een Faith Serrie beginnen ??

10. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    Q: nou eh, waarom Faith?!?
    A: Eliza Duskhu! (lijkt me reden genoeg:))

nee maarreh, denk op zich dat er nog genoeg mogelijkheden zijn om de slayercyclus verder uit te diepen, en Joss is nu eenmaal een fan van Eliza...

voor zover ik weet was SMG de enige die echt wilde stoppen... en daarna heeft Alyson ook wel aangegeven toe te zijn aan iets nieuws...

James Marsters had aanvankelijk al 'getekend' voor de Faith serie, maar ja, ut wachten is op Eliza, zolang zij aan Tru vastzit (wat ik overigens nogal een leuke serie vind, in het begin wat flauwtjes, maar de laatste tijd is het van constant niveau) zal men niet aan iets dergelijks beginnen... Spike is dan ook uiteindelijk aan Angel toegevoegd!

edit: excuus Mod... for the off-topic!

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Deze thread gaat over de videogame van Buffy, misschien is het handiger om discussies over de tv series van Buffy en Angel in onderstaande thread voort te zetten. :)

Buffy tv serie thread

12. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Komt er ooit nog een Derde Buffy game ???

Deel Deze Pagina