Buffy

Discussie in 'Algemeen' gestart door quintus, 16 sep 2002.

  1. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie heeft m al? :)
     
  2. Elite_Force

    Elite_Force ...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Buffy niet en ik hoef 'm ook niet... Maar ik heb het spel wel in de winkel gezien, Discovery Den Haag heeft 'm vandaag binnengekregen (20-09-2002).... :)
     
  3. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem besteld, mischien morgen binnen. Maar ik heb hem wel al gespeeld bij een vriend (2 uurtjes). Ik vond de game reuze meevallen, hij was gewoon goed en de besturing en camera verpeste het voor de verandering eens niet. Plus dat Buffy een stuk knapper in de game is dan in het echt dus dat is ook mooi meegenomen:D
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2002
  4. Elite_Force

    Elite_Force ...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, je moet er van houden... Ik vind die Buffy niks... Een mooie vrouw in een videogame over griezels, erg tegenstrijdig en te veel yuppen-gek*t... Daar houd ik niet van, geef mij The Thing maar... Maar voor wie het leuk vind zal het best een gaaf spel zijn... Vampire-slayer, je lacht je te pletter... Zo'n dom blondje tegen de hel, met een beetje fantasie is het wel te pruimen misschien, maar ik blijf het niks vinden... Maar genoeg over het "niks" van mij, voor wie hem koopt, veel plezier luitjes! :cool:
     
  5. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt Buffy ook nix, de serie dan. Maar de game is gewoon zwaar goed, ik kan er ook nix anders van maken. Speel de game and you will see.
     
  6. Elite_Force

    Elite_Force ...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, Alex... Ik zal de game een kans geven... Ga het wel eens uitproberen... :)
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem een abo op XBM. Heb ik Buffy 20 euro goedkoper en ook nog een abbonement op XBM. Lijkt me een perfecte deal :)

    Lekker kijken naar het strakke lichaam van Buffy }:]
     
  8. Elite_Force

    Elite_Force ...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Buffy The Vampire Slayer uitgeprobeerd... enne... GEWELDIG spel... Alex, je had gelijk... Dit is hele andere koek dan de gelijknamige TV-serie... Ik heb de game meteen gekocht! Grafisch prachtig, De animatie van de spelkarakters is heel goed gedaan... De bewegingen zijn super en de gevechten en combo's die je kunt maken zeer goed... Een aanrader volgens mij, hoewel ik hem nog maar heel effe heb gespeeld... Geen gemakkelijk spel, is mijn eerste indruk... :)
     
  9. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, zei het toch. Ik had er ook niks van verwacht, juist omdat ik niks met de serie heb, maar het is gewoon een hele leuke action adventure met prima graphics en de besturing en camera is ook redelijk geregelt. En idd hijs niet makkelijk. Ik heb hem ff geleend vandaag (mijne komt morgen hoop ik) en ik zit al 2 uur vast omdat ik een monster niet kan verslaan:) Veel plezier ermee!
     
  10. Spiderstyle

    Spiderstyle Shit Happens!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem uit Australia laten komen en heb gisteren en vandaag de hele dag gespeeld.. ERRUG STOER!

    Ik speel hem nu op de "Normal" moeilijkheidsgraad en ik moet zeggen dat het inderdaad toch wel pittig is in het begin.. Maar na 1 of 2 uurtjes spelen gaat het toch al stukken gemakelijker hoor..

    Ik vondt het vooral moeilijk wanneer deze vampieren van een eindje weg op je af komen gerend en dan meteen een attack launchen.. Nu heb ik ontdekt dat je gewoon effe moet strafe-springen en daarna meteen erop los moet kicken, punchen, grabben & staken.. :)

    Waar ik nu ben komen die krengen met meerdere op me afgerend dus wordt het weer wat moeilijker.. Maar niet TE moeilijk.. Het is gewoon lekker speelbaar..

    En ja.. De moves zijn extreem lekkah.. Maar ik moet zeggen dat is SMG op TV toch wat leuker vindt uitzien hoor.. En ik mis ook haar stem wel een beetje in het spel..
     
  11. Elite_Force

    Elite_Force ...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx Alex! Door jou ben ik toch aan het twijfelen gebracht over Buffy (ik verwachtte er echt niks van) en heb er nou een hele gave game bij... Jij ook veel gameplezier met dit spel en verder iedereen die hem aanschaft...;)
     
  12. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens xbm heeft ze het uiteindelijk toch zelf ingesproken...
     
  13. Spiderstyle

    Spiderstyle Shit Happens!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's errug vreemd Xenior.. Want ik ben toch wel een echte fan van de serie.. (en nu ook van het spel).. En Buffy in de game heeft 100% zeker weten niet de stem van SMG..

    Hurmz.. Je gaat me toch niet vertellen dat de officiele EU release dalijk WEL de echte SMG stem heeft en dat mijn versie (uit Australie) de fake stem heeft he.. Want dan ga ik lichterlijk geirriteerd worden en moet ik de beurs trekken om het nog een keer te kopen.. :mad:
     
  14. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vrijdag al besteld en krijg het spel morgen. Volgens mij heeft SMG niet zelf de stem van Buffy ingesproken. Het zou natuurlijk wel tof zijn als bleek dat ze dat wel in de europese versie had gedaan.
     
  15. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah..ik ken het verhaal ook alleen maar als in dat iedereen het uit de serie heeft ingesproken behalve Buffy, toch las ik dat echt in xbm2, kweet niet hoe ze daar aan komen. Missch. een leuke vraag voor Arthur?
     
  16. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt mij niet uit of het haar stem is of niet. Gaat om de game.
    Ehh, weet iemand toevallig al hoe ik het monster in The Bronze Back alleys kan verslaan?? Zit al drie uur vast:'-(
     
  17. ThePrez

    ThePrez AlbaHoL1C

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ie nou uit of niet in de lokale winkels...
     
  18. ThePrez

    ThePrez AlbaHoL1C

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie hebt em nou al gekocht in een winkel in NLD, en niet via internet....

    OMG sorry voor dubbele had back gedrukt om em te veranderen...
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2002
  19. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb em gewoon bij de frs zien liggen :)
     
  20. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Alex: vluchten! buffy is soms een beetje laf

    ik heb m zaterdag bij de frs gekocht, was net binnen
     

Deel Deze Pagina