Dat lijkt me toch vrij sterk. Je kan soms 100x op het gewenste spel drukken, maar je komt er niet in. Lijkt me sterk dat er iedere keer een host is waar je geen verbinding mee kan maken. Je kan switchen naar Team Deathmatch, Headquaters etc etc, je komt nergens in. Daarbij heb ik het op mijn account bijna nooit gehad (misschien 1 of 2 keer de melding), maar zodra mijn broertje gaat spelen heeft hij het iedere keer en we spelen toch echt op dezelfde Xbox 360.
Dit is natuurlijk complete onzin. Ja, ze zullen vast bugs hebben, maar in zo'n extreme vorm ben ik ze nog nooit tegen gekomen. Daarbij zie ik weinig opgelost. Ik ben zelfs in alle tijd bij mekaar dat ik games speel nog nooit zoveel lag tegengekomen als nu op de Xbox 360. Kijk, je moet niet klagen als er zo is iemand verspringt, dat blijf je houden, maar dit is toch wel vrij extreem. Een Xbox 360 die 9 van de 10 keer een room van 8 man niet aan kan, terwijl je bijvoorbeeld op de PS2 binnekort met 32 man tegelijk online kan (SOCOM 3 ). En dat is dan Bug vrij. Ik heb het niet over glitches, die zijn in ieder spel te vinden, en dat doe je zelf. Ik heb het over bugs die onontkoombaar zijn. Zeker van Next-Gen mag je dit verwachten. Het is eerder een stap achteruit, dan een stap vooruit. Want het zijn niet alleen de Graphics en de Gameplay waar je naar moet kijken. Daarbij zijn er inmiddels al zoveel bugs dat het achter de feiten aanlopen is geworden. De ene update is nog niet uit, of de volgende is alweer nodig.
Maar als je kijkt wat er nu is gefixed, komt het op vrij weinig neer, na 2 maanden zijn er 2 updates gekomen, en die hebben nou ook weer niet bijster veel veranderd. Grove fouten als bijvoorbeeld de slechtwerkende BC emulator behoren gewoon te werken, en dan moeten ze niet met een sullig vakantie verhaaltje komen. Ik heb Forza speciaal gekocht, en die werkt gewoon niet goed. Maar dan moet ik maar denken, ik gun die gasten hun vakantie, ik wacht wel een maandje of 3. Niet dus.
Ik vind de console geweldig, maar je kan dit niet goedpraten.
Laatst bewerkt: 20 feb 2006