1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bugs Bugs Bugs

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ramon NL, 20 feb 2006.

  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd.
    Die vastlopers bij spellen, wanneer je op de Guide button drukte is bij mij ook gefixt.
    Totaal geen last meer van na die Update.
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me toch vrij sterk. Je kan soms 100x op het gewenste spel drukken, maar je komt er niet in. Lijkt me sterk dat er iedere keer een host is waar je geen verbinding mee kan maken. Je kan switchen naar Team Deathmatch, Headquaters etc etc, je komt nergens in. Daarbij heb ik het op mijn account bijna nooit gehad (misschien 1 of 2 keer de melding), maar zodra mijn broertje gaat spelen heeft hij het iedere keer en we spelen toch echt op dezelfde Xbox 360.

    Dit is natuurlijk complete onzin. Ja, ze zullen vast bugs hebben, maar in zo'n extreme vorm ben ik ze nog nooit tegen gekomen. Daarbij zie ik weinig opgelost. Ik ben zelfs in alle tijd bij mekaar dat ik games speel nog nooit zoveel lag tegengekomen als nu op de Xbox 360. Kijk, je moet niet klagen als er zo is iemand verspringt, dat blijf je houden, maar dit is toch wel vrij extreem. Een Xbox 360 die 9 van de 10 keer een room van 8 man niet aan kan, terwijl je bijvoorbeeld op de PS2 binnekort met 32 man tegelijk online kan (SOCOM 3 ). En dat is dan Bug vrij. Ik heb het niet over glitches, die zijn in ieder spel te vinden, en dat doe je zelf. Ik heb het over bugs die onontkoombaar zijn. Zeker van Next-Gen mag je dit verwachten. Het is eerder een stap achteruit, dan een stap vooruit. Want het zijn niet alleen de Graphics en de Gameplay waar je naar moet kijken. Daarbij zijn er inmiddels al zoveel bugs dat het achter de feiten aanlopen is geworden. De ene update is nog niet uit, of de volgende is alweer nodig.

    Maar als je kijkt wat er nu is gefixed, komt het op vrij weinig neer, na 2 maanden zijn er 2 updates gekomen, en die hebben nou ook weer niet bijster veel veranderd. Grove fouten als bijvoorbeeld de slechtwerkende BC emulator behoren gewoon te werken, en dan moeten ze niet met een sullig vakantie verhaaltje komen. Ik heb Forza speciaal gekocht, en die werkt gewoon niet goed. Maar dan moet ik maar denken, ik gun die gasten hun vakantie, ik wacht wel een maandje of 3. Niet dus.

    Ik vind de console geweldig, maar je kan dit niet goedpraten.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem met CoD2 heb ik ook. En het ligt niet aan mijn verbinding want daarmee is alles in orde. Ik vind het ook raar dat ik soms helemaal niemand kan joinen.. bij geen enkele gametype. Maar er wordt wel gewerkt aan een patch.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Fardo, het is overigens echt niet mijn bedoeling de Xbox 360 aan te vallen, en dit topic heeft ook niet de bedoeling dat iedereen hier kan zeuren over hoe slecht de 360 wel niet is. Want zoals ik al eerder zei, ik vind het een geweldig apparaat en ik ben er zeer blij mee. De 360 heeft natuurlijk veel meer voordelen dan nadelen, maar er mag natuurlijk wel zo is af en toe wat van gezegd worden, ook op een Xbox Forum. Dit topic heeft dan ook vooral als bedoeling om elkaar te waarschuwen voor bepaalde bugs en oplossingen met elkaar vinden.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ... maar bugs blijf je houden ... zo'n lijst hebben we ook wel eens bijgehouden voor de PS2 en de xbox ... het voordeel van de xbox was datsommige bugs gefixed konden worden, omdat de xbox een HDD heeft (standaard) ... dat had de ps2 niet .. maar verder mag je bijhouden wat je wilt ... :)

    zo'n extreme vorm ben ik ze wel tegengekomen .... alleen is het internet nu iets mondiger ;) ... dus er word ook meer gevonden

    Ik geloof niet dat SOCOM3 bug vrij is en dat je die straks met 32 man kan spelen ... ben benieuwd ... maar daar lust ik noch mijn hond brood van :eek:

    Voor BC problemen is al een aparte topic en men weet dat die vol bugs zit .. dus het is niet echt nodig om deze in een aparte thread weer op te sommen

    De extreme on-line lag in DOA heb ik nog niet mee gemaakt ... in het begin wel, maar dat had met de connectie van de host te maken ... was een engelsman met een slechte bandbreedte

    Wat betreft de Achievements problemen: Men is dit aan het fixen ... dit komt o.a. ook door de connectie problemen met de live server

    Verder vind ik de bugs wel mee vallen ... want er zijn meer games gelaunched en slechts een kleine groep mensen heeft er last van (behalve dan de lag problemen)
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Speciaal voor Fardo ;)

    [​IMG]
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja maar dat zegt nog nix over Bug en lag vrij :9
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Hij is al een poosje uit in de USA. Nog niks gehoord over lag of iets dergelijks (maar CoD2 is ook niet te overtreffen :+)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt ... maar amerika speelt nu alleen tegen amerika ... zodra de wereld er bij komt krijg je problemen ....
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Nee hoor, want wij spelen gewoon in EU West, en de Amerikanen in hun eigen lobby's.
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo is PS2 online niet, je speelt tegen de hele wereld, euh, binnen Europa dan. hehe

    Heeft te maken met PAL & NTSC, daar is de PS2 niet goed genoeg voor.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Jawel, alleen games van Sony zijn regiogebonden. Met andere games kan je wel tegen USA'er of Aussies, !zonder! lag.
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, dat wist ik niet eens joh, is mij altijd verteld dat het niet kon.
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Er is btw nog een bug in PGR3. Als je een of ander toernooi wint, kom je in de schulden terecht. Gelukkig nooit last van gehad :)
     
  15. The Fox NL

    The Fox NL Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik wel gehad.

    Ik had alles op gold gehaald, dus ik doe een random trophie op Platinum. Ik die platinum trophie, is m'n credit bonus: -5.250.000 ofzo. Ik was dus van m'n 12 miljoen credits er opeens 5 miljoen kwijt :'-( :9

    Lekker is dat :eek: |:-
     
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb ook dat probleem met Call of Duty 2! Als ik iets gepresteerd heb en ik quit het spel en start de XBox opnieuw op, WEG savegames...

    Maar ehm.. Hoe krijg ik die Update zonder XBox Live?
    (Heb het wel, maar ik krijg m'n XBox er nog niet op aangesloten, ben er mee bezig!)

    Krijg ik het dan er gewoon niet op? Of kan ik het ook ergens op de PC downloaden, branden op een cd en dan op de XBox mikken? Of waar kan ik zulke informatie vinden?
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Je Xbox Live nodig voor die patch.
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Gloeiende Gloeiende...
    Nou wish me luck! Ik ga er de hele dag aan werken!
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Om die patch te zoeken?
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dt ik nog wel wt dingen kan vezinnen bij Perfect Dark Zero. Maar ik vind dat die dingen niet echt thuispassen bij de al eerder genoemde items. Het zijn eerder codes...

    Blijft vet spel online nu mr hopen dt niet iedereen straks kan vliegen ... 8) online. :)
    Ach deze fouten kunnen eruit worden gehaald. (tog?)
     

Deel Deze Pagina