Re: Re: Bugs in KOTOR en wat kan je er tegen doen Dit is een third party game dus van xbox (microsoft) hoef je niks te verwachten.*)
Valt bij mij gelukkig ook mee met bugs,wel wat last van frame drops af en toe,en is 1x vastgelopen op 40 uur spelen......mwah game on.....
Re: Re: Re: Bugs in KOTOR en wat kan je er tegen doen tja.. dan word het bellen naar eh.. Lucas arts??? ofzo..
enigste bug die ik heb gehad is dat mn poppetje begon te zweven. de benen stonden stil maar ik kon wel gewoon rond lopen. en als ik op sommige plekken me lightsaber trek dat ie gaat schokken en in 1x een stuk naar voren schiet.
Ik heb alleen een keer gehad dat de Xbox vasliep en helemaal ging piepen. Vage zooi in ieder geval. Het was in de sith base toen liep een van mijn party naar een grote groep sith en toen liep hij dus vast.
Ik heb dat als ik op y druk en dat je dan met je lightsaber gaat zwaaien dat dat een seconde hapert. Maar verder nog niets eigenlijk, heb hem nog niet zo lang, Ik heb pas 19 uur gespeeld ofzo hoor. Ik vind wel dat als je ver van iets weg staat dat je het beeld dan een beetje vaag wordt. Ik heb ook last van dat als je in een menu zit, dat dan de letters een beetje trillen, heeft iemand anders dit ook?
verrotte kotor disc Een vriend van mij had bij de bart smit kotor gehaald en toen hij hem ging spelen bleek dat ie volledig naar de klote was. Namleijk de tekst was niet in het engels maar in 'computertaal' (nee, geen japans), en onder het logo van kotor in het hoofdmenu stond Ted...crazy programmer freaks out... Hij heeft het omgeruild en aan mij verkocht.
ja bij dat whole party gedoe, ik was met zijn 3e, ikke naar zo'n deur lope, bijft er zon vrouwke om een sith heen lopen, djeez beetje vaag, en een x dat er eentje bleef haken achter een object
Ok heb het net gekocht even gespeeld uitgezet uur later wil ik weer spelen kom ik niet verder als het new game scherm lijkt wel alsof hij de controllers niet pakt. Want die kerel met zijn armen over elkaar beweegt wel iemand anders dit wel eens gehad?
Ok ik kan nu alleen met de derde controller spelen niet zo'n probleem, maar toch een beetje raar lijkt mij? Ben nu bij zo'n groot beest in de sewers die nogal moeilijk doodgaat
ik heb KOTOR nog niet maar dat met die controller ik kan splinter cell ook alleen met controler 2 spelen weet niet of dit een veelvoorkomende bug is ofzow???
ja ik weet niet wat het is met die controller bug kan SC wel met controller 1 spelen, maar kotor weer niet heel raar
Heeft al iemand eens gehad dat KOTOR je tv sloopt? Het zal wel toeval zijn maar sinds ik KOTOR heb heeft m'n tv kuren. Hij is pas 1,5 maand oud ofzo.
Gister kwam ik een echte bug tegen. Ik was wat bounties aan het verzamelen en toen ik bij Selven kwam ff gevochten. Daarna werd het beeld opeens zwart. Ik hoorde wel dat ik liep en kon als ik bij een deur was wel op A drukken om hem te openen, maar zag niks . Het was wel vreemd dat ik met START wel mijn inventory kon zien
ik had ook een bug op dantooine ik was in gevecht met wat mandolorians maar was bijna dood dus ik vluchjte naar metale grounds maar net op het moment dat hij wil laden wordt er een party member van mijn gedood dus kreeg ik zwart beeld met dat beeldje dat er een van party members is gedood normaal druk je op je witte knopje en je kan verder maar dat lukte nu niet en toen kon ik niks meer doen..... voor de rest nergens last van gehad
tot nu toe een bug gehad; Op Taris, net nadat ik de droid had opgehaald in de droid shop, liep ik naar buiten om naar de Sith base te gaan schiet ineens het laadscherm aan. Is het laden klaar sta ik ineens voor de balie in de Sith-base zonder die droid. Heel vaag
heb nu 40 uur kotor erop zitten en nog niks vreemd meegemaakt, behalve misschien als je attacks hebt ingesteld op een bepaalde target en dat ie dan een andere target aanvalt dan die je hebt geselecteerd......voor de rest is het het beste spel dat is uitgekomen voor de Xbox, misschien iets te verslavend.