1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bugs in KOTOR en wat kan je er tegen doen

Discussie in 'Algemeen' gestart door tommytommy123, 24 sep 2003.

  1. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Nou, ik span de kroon denk ik. Let op:

    Mijn een na laatste planeet voor de star forge: ineens heb ik 2 wookies in mijn team-select scherm en is de kleine robot weg!
    In mijn schip staat de robot ook niet meer, maar staat er een wookie op zijn plek.
    Sterker nog, IEDERE keer dat ik opnieuw mijn schip inging kwam er een wookie bij, dus nu staan er zo'n 8 van die haarballen in een groepje... Heel vreemd.
    Op zich geen ramp aangezien ik die droid amper gebruikte, maar vreemd is het wel!

    Echter, dat is de enige bug die ik tegen ben gekomen. Nog nooit vastgelopen of wat dan ook...
     
  2. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige toch wel handige bug die ik heb is als je een scherm laadt naar een nieuwe area en gewoon vooruit blijft drukken in principe dat je als je eenmaal klaar bent met laden al tig meter in die area staat.
    Is trouwens wel handig op Dantooine als je zo lange afstanden moet gaan hollen...
     
  3. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn record staat op dit moment op 3 wookies.
     
  4. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    ik krijg steeds de melding dat ik mijn controller weer moet aansluiten en als ik gewoon op start druk gaat hij weer verder :confused:
     
  5. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dat de game af en toe zo f*cked up is dan...
    Hebben meer M$cr$s$ft spellen dat of zo???:confused:
    Ik heb nog nooit een echte bug gehad hoor... en ik heb een Thompson Drive.
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een keer gehad dat het laden van een oude save wat lang duurde. Toen hij klaar was met laden had mijn mannetje geen hoofd meer:confused:.
    Ik heb de betreffende save toen opnieuw geladen, en toen was er niks aan de hand.
     
  7. starboard

    starboard gameslover

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een serieuze bug denk ik!! Ik ben aan boord van de leviathan (ik was op weg naar de planeet kashyyyk, de andere planeten heb ik allemaal gespeeld) en moet vechten tegen de admiraal en zijn gevolg (die die carth kent, ben zijn naam vergeten) Ik win uiteindelijk het gevecht en de admiraal (denk ik roept: carth.....carth...... dan stopt het tussenfilmpje en dan merk ik dat bastila verdwenen is!!!! Carth staat er wel nog en ook de admiraal maar zijn levens zijn leeg. Tegen de admiraal kan ik niet praten, hij geeft geen kik. Ik ga dan maar weg uit de bridge maar carth volgt mij niet. Ik moet dus alleen op weg.(is dat normaal???) Ik dacht van wel dus ik ga verder naar de hangar en kom na enkele gevechten dath malak tegen. De deuren gaan allemaal op slot dus ik kan niet meer weg!!! En dath malak staat er maar te staan!!!! Hij geeft geen kik!!!! Ik wil er tegen praten maar hij zegt niets!!!! Met andere woorden ik kan geen kant meer op!!!! Ik heb ook geen andere saves, enkel de automatische save en een save die ik gemaakt heb nadat ik met de admiraal heb gevochten, en daar is enkel nog carth die mij niet volgt en de bijna dode admiraal die niet reageerd!!!!! En bastila is ook verdwenen???
    Met andere woorden ik zit kompleet vast!!!!! Wat moet ik doen???? Ik heb nu reeds 40 uren gespeeld en heb geen zin om helemaal op nieuw te beginnen!!!!
    Help!!!!!
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nu wel een wat ernstigere bug.

    De teksten in de menu's, opties etc. en de hints tijdens laadschermen zijn allemaal weg.
    Waar bijvoorbeeld eerst Opties of iets anders stond staat nu '0}'>o-:' of zoiets dergelijks.
    Wie heeft dit ook gehad, en nog beter. Hoe kan ik het repareren.

    Het is trouwens niet in alleen mijn huidige save maar overal, zelfs in het hoofdmenu.

    Help me alsjeblieft.
     
  9. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    r zitten echt wel bugs in kotor! Ik heb het spel uit kunnen spelen zonder last te hebben van bugs, maar mijn zusje heeft op haar saving een hoop rare bugs: op een gegeven moment zijn er 2 jumany's ofzo (lang geleden dat ik gespeeld heb, tis die 2e vrouwelijke jedi). Ze heeft mij op dat moment geroepen en ik heb er een extra savegame van gemaakt. Als iemand mij kan vertellen hoe ik mijn xbox op de pc aansluit (ik heb een video-in op mij videokaart). Dan kan ik een filmpje of in ieder geval een screenshot maken van die enorme bug...

    De 2e bug die ze heeft, is als ze van een planeet vertrekt, dan vliegt ze door het zwarte gat (normaal filmpje)MAAR DAN:


    blijft het beeld zwart. Ik heb lang gedacht dat het een vastloper was....

    maar dat is niet waar. Als ik namalijk op [start] druk, kom ik in het gewone menu terecht. Als ik dan naar "map" ga, dan krijg ik een map te zien die als naam heeft: " Untitled"

    Als ik via afsluit, krijg ik weer het zwarte scherm.
    druk ik echter (bij de map "Untitled" op [x](=return to the ebon hawk)) dan gaat hij laden en kom ik voor de ebon hawk weer terecht. Het beeld blijft afwezig. Als ik recht loop, de ebon hawk in, dan krijg ik weer beeld. Zodra ik echter uit de EH ga, met party selection, 2 members gekozen, dan zie ik weer niets meer, dit ligt niet aan de brightness, want die heb ik via het menu alle kanten opgezet (ik kan het menu wel gewoon openen als het beeld zwart is, en het menu zie ik dan gewoon goed.)

    Iemand al eens gehoord van deze enorme bugs? of weet iemand hoe ik mijn xbox op de video-in aansluit? Dan kan ik filmpjes van deze bugs laten zien.

    o ja, het character van mijn zusje is extreem evil, elke mogelijkheid heeft ze zo dark mogelijk gedaan. Ook volgen de 2 partymembers dat dark-personage als ze ergens heen loopt.Maar Het dark-personage volgt de 2 anderen niet als ze ergens heen loopt. Ik denk dat dit laatste bij he spel hoort, maar dat weet ik niet zeker..
    __________________
     
  10. CSatS

    CSatS Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere saves is nog altijd de beste optie tegen bugs in KotOR, maar als je nog garantie hebt zou ik 'm ruilen.
    Het enige waar ik last van heb is stotteren als ik m'n lightsaber trek.

    EDIT:\ Het kan ook aan de disc drive liggen, maar das gewoon een gokje...
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  11. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me niet bij mij, met mijn eigen saves heb ik nergens last van
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb dat nog nooit gehad, dus het ligt denk ik aan jouw spel of aan je xbox. Ik heb eigenlijk helemaal geen last van bugs. Soms een keer een framedrop, maar voor de rest helemaal niks.
     
  13. Noodles

    Noodles Guest

    ik had in het aller eerst level op dat schip dat ik auto level up moest anders liep alles vast :confused: :mad: maar daarna kon ik wel weer (op andere planeten enzo)
     

Deel Deze Pagina