1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bullet Witch

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 15 aug 2006.

1. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij vind dat het een goed spel is mag hij dat toch best wel uiten.
    Ontopic:
    Mij lijkt dit een best vermakelijke game voor een klein prijsje. Misschien dat ik hem een keer ergens voor een tientje koop.

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    dat hoor je mij niet zeggen dat het een wereld game is..
    dat zei ik ook al een paar berichten geleden..
    het is een toffe game maar heb ook last van minpunten..
    en het gaat mij om de gameplay en niet om een lekker wijf of super mooie graphics..
    tuurlijk hadden ze de game mooier gemaakt kunnen worden maar de game is ook 2 jaar oud..
    kijk maar eens naar de andere launch games..
    die zijn ook allemaal een stuk lelijker als de games van nu.

maar de game/genre moet je gewoon liggen.
    maar ik vind wel dat de mensen de game moeten gaan proberen..
    en net zoals shinobi zei,de game kan je nu makkelijk krijgen voor ongeveer 10 of 20 euro.en dat vind ik een mooie prijs voor deze game
    maarja. smaken verschillen.
    maar ik heb er in ieder geval erg veel lol mee gehad en shinobi denkt precies zo:)

Laatst bewerkt: 10 dec 2008
  3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ben het volledig eens met wat je zegt,en het is verre van een topgame.
    Wat ik persoonlijk altijd zo jammer vind is dat je een mooi spelfiguur hebt,en er dan zo weinig van gemaakt word als het gaat om gameplay.

En ik vind in een game dat werelden echt moeten leven,je moet echt als gamer worden meegezogen van begin tot eind in het epische verhaal om het zo even te noemen.
    De levels afwisselend,verzorgde graphics en goede shoot en vechtsystemen.

Ook ik vind vaak een game tof die het niet haalt als klassieker,maar ik zie dan wel zeer zeker in dat de game dan slecht is in objectief opzicht.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Spel is uitgekomen in maart 2007. Niet echt een launch game aangezien de 360 uitkwam in december 2005. En in november 2006 kregen we al een grafische knaller in de vorm van Gears of War. Dus de lelijke graphics kan je moeilijk goedpraten. Zoals de persoon boven mij al zegt, het is belangrijk voor de beleving dat de spelwereld echt leeft. Dat is dus bij Bullet Witch niet zo. Misschien dat je voor 10 euro het spel wel kan proberen, maar je begaat geen zonde als je het spel laat liggen. Al is het natuurlijk prima als je het wel een leuk spel vindt. Ik laat slechts een tegengeluid horen. Er zijn mensen die deze threads lezen als ze twijfelen over een aanschaf. Ik belicht dus even de minder goede kanten van de game ;)

5. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je een spelwereld levend waar nog maar een zesde van de wereldbevolking in leven is? :+ Het klinkt misschien raar, maar ik vind juist dat de dode en lege spelwereld het spel een bepaalde sfeer meegeeft. Veel mensen zullen dit als een nadeel zien en het dus waarschijnlijk een saai spel vinden, maar dat vind ik best wel meevallen. :) Ik had het ook liever een stuk uitgebreider, mooier en beter afgewerkt gezien, maar ondanks die minpunten vind ik het nog steeds erg vermakelijk.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik kan je 1 ding vertellen: Dit topic is nog nooit zo levend geweest als nu ;)

7. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    okee.
    van die launch game is dat mijn fout,
    ik dacht dat de game al ouder was..
    maargoed.
    ik zeg er nu niks meer over want jullie zijn het toch niet eens met me;)
    laat nu andere mensen maar hun mening geven over de game..

Laatst bewerkt: 10 dec 2008
  8. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat voor een spel dat waarschijnlijk vrijwel niemand meer speelt. :9

Ik ben inmiddels bij level 5 op Chaos difficulty. Soms is het al best lastig, maar dit level wordt het ergste volgens mij. 8) Bij Normal en Easy kon ik er zo doorheen rennen.

9. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    doorrennen is haast onmogelijk op chaos en hell..
    en ik zal het ook niet aanraden..
    want als je dan bij een checkpoint heb je echt veel gasten om je heen staan..
    gewoon rustig doen en iedereen afmaken..
    level 5 is ook het kutst omdat de meeste vijnanden zitten;)
    je raven attack is echt belangrijk hier.:9

10. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nog even een reactie van mij op 'levende werelden' onderwerp.

Een levende sfeer hoeft niet te beginnen met een levende omgeving,er zijn genoeg games die leven hebben maar toch dood aanvoelen.
    Een voorbeeld Oblivion,een prachtig spel maar je personage is meer een dynamsich element dan levend zoals het geslacht wat je speelt of ras maakt niet zoveel uit.
    De werelden van Fable 2 leven volop,maar persoonlijk vond ik niet dat het allemaal echt bloeide en voelbaar was in de gameplay.
    Lara Croft bijvoorbeeld heeft een eigen persoonlijkheid,Commander Shepard ook die je nog eens naar je eigen kunt vormen.
    Marcus Phoenix leeft ook,maar ik voel geen impact van het verhaal of een soort band met de games van GOW.

Bij PGR4 bijvoorbeeld heb je publiek,maar nog steeds voelt het niet echt levend en ontbreekt er een warmte zoals in de eerdere Gran Turismo games en die had juist het minste leven dan PGR4.
    Tja het ligt eraan waarvoor je gaat,maar ik vind het persoonlijk wel heel erg van belang dat alles leeft.

Een dode wereld kan zeker leven als het gaat om rampen zoals bij Fallout 3,niet mijn genre maar de wereld leeft er wel.
    Maar het zit gewoon in de details van de zogenaamde game logica,als je een horror game speelt zoals Silent Hill is alles ook doods en grimmig,maar toch leeft het omdat je voelt dat er een dreiging is en je hoort allerlij rare geluiden met vage gedaante.
    Een game wereld moet gewoon leven op een bepaalde sfeer,als er een ramp gebeurt is het de kunst aan de ontwikkelaar dat om te zetten naar een zeker gevoel en intensheid.
    Een dode wereld heeft iets angstaanjagends tegelijk,je weet dat alles om je heen dood is maar toch voel je iets.
    Als een wereld slecht inelkaar zit is het gewoon dood,het hoeft niet zo te zijn als je veel lui in beeld ziet dat het dan ook leeft.

Pfoe,volgens mij moet ik schrijver worden.;)

11. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik bedoelde doorrennen als in, snel iedereen neerschieten en doorrennen. ;) Maar dat zit er hier ook niet echt in. Ravens en dan doorrennen moet misschien wel kunnen, niet? Ik heb wel gemerkt het bij dat laatste stukje met al die barricades handig is om een Tornado over het pad te sturen. Als het goed is neemt die minstens twee barricades helemaal mee de lucht in en dan vallen er een stuk of 10-15 van die geists omlaag als die weg is. :9 Dat zag er wel grappig uit.

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    deze game is nu voor 10 euries te krijgen
    is die het waard? is het een beetje leuk spel??

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dunno, nog steeds niet er in gehad :9

14. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ik zou zeggen ja..
    Maarja,ik vond het echt een toffe game.Maar zal wel 1 van de weinige zijn;)
    Kan begrijpen dat mensen deze game ook kut vinden.

Erg ondergewaardeerd..
    Hoop nog steeds een keertje op een deel 2 want Alicia is een toffe character:b:

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Of je leest gewoon even wat oude posts, want het spel is niet veranderd ook al zijn het oude posts. Daaruit kan je opmaken dat Gijs het leuk vond en dat de rest het spel gebruikt als onderzetter ;) En casper018, ik dacht dat je net begonnen was met Mass Effect. Ik zou eerst maar die uitspelen, want dat is een kwaliteitsproduct. En Bullet Witch kan ik nou geen triple A titel noemen. Voor 10 euro val je er geen breuk aan, maar je kan leukere spellen spelen. Persoonlijk heb ik het helemaal gehad met die middelmatige troep. Ik koop alleen nog spellen met een hoge productiewaarde en waar veel tijd in is gestoken, zoals een Mass Effect 2 die ik pas heb uitgespeeld. En binnenkort Final Fantasy 13, Heavy Rain en God of War 3 (laatste twee dan voor de PS3 ). Ik had vorige maand met die tientjesactie bij de Free Record Shop ook weer een aantal spellen gekocht waarvan ik naderhand dacht "wat moet ik er in godsnaam mee". Je speelt het 30 minuten en dan verdwijnt het onder in de kast. Ik heb geen zin meer om mijn tijd te verspillen aan middelmatige troep, de in elkaar geflanste spellen. En Bullet Witch is ook zo'n spel.

Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Haha, Ik zat ook ff wat oude post trg te lezen en ik ben heel positief ja:)

Bullet Witch een erg goede game maar ook een middelmatige game met wat minpunten..

Voor een tientje kan je er echt niet verkeerd mee gaan..
    Maar wat Mark zegt dat het troep is is gewoon niet waar..

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Soms wel grappig om oude posts te lezen. Dan zit je zo van "Huh, heb ik dit getypt". Want dan staan er soms dingen die ik nu weer complete onzin vind.

Een tientje is inderdaad niet verkeerd. Je moet het echt zien als tussendoortje en dan kan je er best wat plezier uithalen. Het schieten voelt best goed en de magie werkt ook prima. Alleen de rest vond ik niks.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Fuck wat is die laatste baas een bitch!

Op Chaos krijg ik hem gewoon niet neer, alles gaat goed maar dan ga ik weer's door een bullshit ding dood en kun je weer een half uur die doodsaaie shit doen.
    Helemaal leuk als je net Phase 1 gedaan hebt met dat schild en je voordat het filmpje voorbij is al een meteor op je knar krijgt.
    Of dat er net nog zo'n vliegend #@$%^&#@(*@#&^$@#*$^#*(&@ hoofd ergens onder de grond zit en je ff killed terwijl je baas al bijna dood hebt :mad:

Enige pro tips om hem sneller dood te krijgen?

En hoeveel extra health krijgt die baas op Hell?

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  19. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Heb je wel je wapens goed geupgrade?
    Gewoon altijd je Chaingun gebruiken en die groene spoken ontwijken en neerschieten om zo je magiemeter weer vol te krijgen..

Eerste fase gewoon blijven schieten totdat schield weg en op zn kop blijven schieten.
    Af en toe schiet hij van die lava stromen uit de grond maar dan moet je constant de ontwijk move gebruiken..

2de fase constant blijven schieten op de plek waar de 3 slangekoppen aan vast zit.
    Als je tijd heb richt er dan een Lightning Spell op.
    Dan zijn ze die koppen zo weg..

Dan is het alleen nog maar steeds achter hem aanlopen (Heen en weer lopen in die straat) en schieten op zn hoofd of rug.

Op gegeven moment krijg je die stem te horen dat je hem af kan maken..
    Dan snel Lightning gebruiken en is die dood,(doe het snel want hij hersteld zich)

Gebruik daar nooit de Meteor attack omdat je 9 van de 10 ook altijd zelf geraakt word..(Lighting is net zo sterk en een stuk veiliger)

Die Meteors die hij schiet zijn ook niet erg moeilijk..
    Gewoon als je ziet dat hij er een paar (meestal een stuk op 5)afschiet ff stil staan en als die je bijna raakt constant de ontwijkknop blijven indrukken en naar links of rechts bewegen..
    Dan moet die ze allemaal missen..

In Chaos of Hell Mode moet deze battle niet zo lang duren omdat je wapens dan bijna helemaal geupgrade zijn..
    Ik had hem in Chaos en Hell in iets van 15 minuten..( in begin doe je er wel 30-45 min over maar dat komt omdat je nog zwak bent:+)

Suc6 ermee.
    Als je vragen hebt hoor ik het wel..:b:

Hier video van last battle(weet alleen niet welke mode,denk Chaos)

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Bedankt voor de uitleg !:b:! Helaas was ik zover al, het probleem is gewoon dat ik of door die hoofdjes doodga die onderdegrond achter je komen en onmogelijk kan zien omdat ik in z'n rug zit te knallen(of de nieuwe wave hoofden) , nu denk je draai je dan om lul, maar als ik dat doe (tot 3 keer toe al gebeurt) dan doet die eikel net groundpound en leg je weer 8)

Die meteors hebben me nu ook al 3 keer gekilled aan het begin van P2, het filmpje is afgelopen en ik ben al op dodge aan het hameren maar toch ga ik in een keer dood :emo:

Maar wellicht moet ik wat meer magic gebruiken en zeker bewaren tot hij weak is, laatste keer had ik hem weak maar kon ik geen Lightning doen :p

Ff doorbijten nog dan, bedankt!

Laatst bewerkt: 4 mei 2010

Deel Deze Pagina