Volgens mij niet. Wel online co-op (Anarchy). Ik moet zeggen dat de demo me steeds meer begint te bevallen. Sliden + kick werkt lekker .
daar twijfel ik ook aan. Al is het heerlijk om de voodoo te halen en hem dan vervolgens nog twee trappen te geven om te zorgen dat hij goed vast zit
Trouwens, je kan in de demo een fles drank oppakken, en dan vecht je eventjes dronken . Je krijgt er ook skill points voor.
Precies waar ik bang voor was.. Dat kill with skill gebeuren vind ik echt niks en doodsaai. Nu weet ik waarom cliffy steeds moet zeggen hoe goed deze game is en waarom ze die beta erbij geven. Ik ga het hem meteen ff twitteren.
Hier juist het tegenovergestelde: ik vond dit een erg leuke toevoeging. Daarnaast speelde het erg lekker, al heb ik de auto-aim enzo wel meteen uitgezet. De actie is lekker snel, het ziet er goed uit en de wapens zijn erg stoer! Jammer dat het een kort level is in die demo. Wil er graag meer van zien!
Matig, zoals ik al had verwacht. Vind het totaal niet boeiend, en de personages komen zo uit Gears Of War (die weer uit Unreal Tournament komen, maak eens iets verschillends Epic ). Waarschijnlijk zal de game vooral verkopen door de GoW3 beta, Epic weet dat ook.
Het ziet er leuk uit, maar het kan mij totaal niet boeien. Taalgebruik ook nog eens kinderachtig en oninteressante personages, deze sla ik mooi over.
Ik zal maar weer 't voorbeeld geven met een mooie post met de plus en minpunten van dit spel! Pluspunten: --------------- + leuke graphix + coole actie + je wordt geprikkeld om creatief te killen + leuke muziek + snelle gameplay Minpunten: ------------------ - niet kunnen springen vind ik wel een beetje een gemis - camera lijkt een beetje van links naar rechts te gaan tijdens 't lopen zoals een schip op en neer deint - op basis van de demo nog niet echt in 't spel gezogen Overall: Cijfer/ mening? moeilijk te zeggen, ik kan op basis van de demo geen definitief oordeel geven.
Personages? Taalgebruik? Zaten er dan verhaalelementen in de demo? Heb er totaal niks van meegekregen.
Ja toch? Of ben ik nu gek? Ik bedoelde met personages en taalgebruik vooral in de preview/trailer nadat je het gameplay gedeelte van de demo voltooid had.
Oh, heb ik niet gezien. Na het spelen ben ik gewoon via de guide naar het dashboard gequit. Maar personages/verhaal ed. zijn ook niet waarom ik deze game wil spelen. De hele tijd op de skip knop drukken en je hebt er geen last meer van.
Hmm, btw wel duidelijk dat Epic Games het alleen heeft gesupervised, ik mis toch wel de echte EPIC sfeer ofzo, sowieso geen klassieke muziek van de oude UT games, en ja rest is gewoon een gevoel Toch heb ik het spel alles behalve afgeschreven, hij gaat er wel komen want ik vind het toch wel lekkere actie =)
Ik irriteer me wat aan de beperkte FOV , voor de rest is het wel aardig al word je wel erg gedwongen je melee en je zweep te gebruiken voor snelle kills. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht
Heb 9500 of iets in die richting kunnen halen, vind het wel vet allemaal. Alleen wel jammer dat je soms weinig punten krijgt voor een vrij vet iets. Bijvoorbeeld een quick-draw headshot met die pistol als ie midden in de lucht is en bijna aan de muur wordt genageld.