1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bulletstorm

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jul 2010.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Waar vind je eigenlijk loshangende elektriciteit kabels om iemand tegen aan te trappen? En kon je nou wel of niet iemand met de flailgun vastbinden aan een muur?

2. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kdacht dat het een raket was. Maar toch is het fun (;

3. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom maar niet boven de 8200... tips?

4. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf ook rond de 8000, wat wel helpt is zoveelmogelijk andere Skills te doen & meerdere kills maken per Skill. Maar dit wistje waarschijnlijk al ;)

En heeft iemand ook al een groen scherm gekregen? Had dit namelijk op het einde waar al die groene op je afkomen. Ik was ze aan het killen & opeens kwam mijn scherm groen. Iemand deze ook al gekregen?

5. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hangen tegen de muren. & heb dat met die flailgun nog niet gedaan.

(Sorry voor dubbelpost :+)

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    op het begin direct die eerste enemy in zn ballen schieten en zn kop eraf trappen. dan dat luik naar beneden trekken op die andere enemy en de derde die komt proberen te trappen in die stekels. dan zit je al direct op een 1500.

op het einde komen er meerdere enemies tegelijk, charge je flailgun en schiet ze allemaal neer met 1 schot. probeer sowieso met die flailgun ook 1 enemy te flailen en daarmee meerdere te killen. meerdere enemies tegelijk leveren echt veel punten op.

ik kan trouwens die fles met dat gekke drankje nergens vinden. waar ligt dat ding? misschien kan ik daarmee nog meerdere punten halen

Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  7. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx ff proberen!!

Dat flesje zeg ik niet :p

Nee die ligt links bij de deur/opening voordat je in die grote grot komt. Weet je waar ik bedoel? Dat gangetje waar je weapons kan kopen.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat Lukky zegt. Voor het stukje, waar de vrouw roept ''Freaks!''. Precies voro de ingang van de 'grote grot' is een stoel met het flesje.

9. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die gang met het flesje ;)

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de kabels al gevonden :p. Je hebt er ook een paar aan het begin.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zo te zien zijn de liefhebbers van high-score games wel te spreken over Bulletstorm :) Heb de demo nog eens gespeeld en als je het bekijkt als arcade highscore game ipv pure shooter is het eigenlijk best leuk.

al blijf ik me irriteren aan de kleine FOV

12. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind de game nu erg leuk. Inderdaad meer een arcade game en daar hou ik wel van.

13. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat groene scherm krijg je volgens mij als je een van die groene gasten van dichtbij trakteer op een headshot :thumbs:

14. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit alles zo lees, merk ik dat Bulletstorm weer eens een echte game is, en plaats van een halve film. Wat ik erg jammer vind is dat tegenwoordig veel games gaan voor de cinematische ervaring. Bijvoorbeeld Black Ops, de campaign was meer een soort film dan dat het echt een game was.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Geld van de preorder teruggekregen, of ik hem uiteindelijk haal laat ik sterk afhangen van de reviews!

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb hem 4 keer geprobeerd en totaal 6 keer dat level rondgespeeld maar de 4e keer had ik eigenlijk al helemaal geen zin meer om al die bullshit te doen. Eerste paar keer was ff vet maar daarna werd het al snel meer van hetzelfde.
    Controls vind ik ook zwaar anaal werken, soms kom ik gewoon zo'n kutmuurtje niet over ook...bah.

Sowieso hoe zit dat met die leash, soms houd je hem lang ingedrukt op een groep en gebeurt er gewoon niks, wtf? :)

Misschien ooit nog's halen als ik tijd/zin heb.

17. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik snap niet wat je bedoelt, speek je uit ervaring? Mijn anus blijft namelijk van mij en van mij alleen.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    je snapt de controls gewoon niet.. dan is je charge op voor die leash

19. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen :thumbs:

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wat dit voor spel gaat worden. Ik word niet opgewonden van het idee om enkele levels achterelkaar opnieuw uit te spelen voor een betere score. Een epische singleplayer campaign vol actie en leuke kills spreekt mij wel aan...

Online vind ik ook belangrijk, het moet snelle (co-op?) fun zijn wil ik er zin in hebben. Het is niet het type spel waarbij ik uit kijk naar versus gameplay (ook al kan ik daar moeilijk nog een concreet oordeel over geven).

Deel Deze Pagina