Same here, al ben ik de game pas de afgelopen weken echt gaan volgen. De MP lijkt me namelijk wel leuk als ik de vids zo zie, maar het kan ook een beetje over de top zijn.
En daarnaast is het lastig om te wachten, want als ik 'm haal wil ik de epic editie nu het nog kan! en strax is ie pleite
Het kan de bedoeling zijn, maar voor sommige is het net teveel van het goede! Net zoals voor mij . Ik vind FPS echt geweldig, maar dit is gewoon te herhalend en saai. Kan mij niet lang genoeg boeien. Na 1 keer de demo spelen had ik al zoiets van, oke ik heb het nu wel gezien.
maar een call of duty is niet herhalend en saai? kom op hoor.. als er iets herhalend is zijn het oorlogsshooters wel
COD Sp is ook herhalend en saai maar niemand koopt CoD voor de SP Ik had een beetje hetzelfde gevoel als RVDV , ik was de hele tijd aan het schoppen en zwepen en ik vond het snel saai worden. Maar toen zag ik een filmpje van iemand die WEL een goede score haalde en toen zag ik dat ik 90% van de mogelijkheden over het hoofd had gezien. Dus misschien moet je de game wat meer tijd geven... maar aan de andere kant, er komt zoveel vets uit dat als iets niet meteen leuk is je net zo goed iets anders kan gaan spelen Ik verkies zelf deze week Killzone 3 boven Bulletstorm
ik koop cod voor de sp ... de mp is ook altijd hetzelfde. gelukkig zeg jij wat ik ook mensen probeer uit te leggen, als je alleen whip kick shoot doet wordt het saai, maar er zijn 150+ mogelijkheden om te killen. heb wel vertrouwen erin dat epic weet wat ze doen. bovendien denk ik dat deze game zonder al die combo's ook een vette over de top shooter is
150+? damn...nou dan zal ik wel wat verkeerd gedaan hebben want zoveel mogelijkheden zag ik niet. Hoe dan ook, zonder al die mogelijkheden kun je toch prima de game als een normale shooter spelen? Weet wel zeker dat er ook genoeg epische momenten in zitten. En de anarchy mode hebben we nog niet eens gespeeld
Ik blijf erbij dat de field of view te krap is om echt lekker te spelen, maar ik denk dat ik hem uiteindelijk toch wel een keer ergens op de kop tik. Alleen niet op launch
oh 135 trouwens. ik overdreef.. maar je hebt nog niet met alle wapens gespeeld he dus daarom misten er een hoop in de demo.. omdat het daar gaat om points te halen en niet voor een story mode.
Co op deed ik het hem toch al niet om. Dus ook geen co op achievements dan denk ik zo, of via de MP misschien. Voor mij weer een puntje erbij om hem toch te halen denk ik.
Voor mij wel dus, misschien dat ik hem nog weleens haal. Maar op het moment zoek ik nog een leuke co-op game zoals Borderlands. Lost planet 2 faalt helaas keihard. Maar wie weet haal ik Bulletstorm nog weleens als hij ietsje goedkoper is. Of als ik de gears 3 beta moet spelen.
Top game, maar denk ook niet dat ik daar de Co op van ga proberen. Ook MP doe ik liever in mijn eentje, zonder headset gelukkig. Gare 13 jarigen bij COD zit ik al sinds COD 2 niet meer op te wachten. Daarom alles liever in mijn eentje. Gears of War 3 ga ik co op denk ik nog wel doen, maar dan met een Real Life kennis denk ik.
Bulletstorm not required for Gears of War 3 beta Epic’s Rod Fergusson has confirmed there will be other paths to the Gears of War 3 beta besides the code included with a purchase of the Bulletstorm Epic Edition. Asked on Twitter whether the code contained in People Can Fly’s FPS is the only ticket into the beta, Fergusson replied “No, but it’s the best way in with [a] headstart and exclusive content”. The franchise executive producer also commented that the beta would go active at a later date, not at Bulletstorm’s release. Bulletstorm’s Xbox 360 Epic Edition contains a code which adds a link to the game’s menu, allowing players to access the Gears of War 3 beta. Fergusson confirmed that beta access is dependent on the Bulletstorm Epic Edition disc, so don’t go trading it in. On that note, Joystiq has flagged a special deal at Best Buy, where US customers can score the Gears of War Triple Pack for just $5 with a purchase of Bulletstorm. Thanks, Ray.
Ik heb gellukig geduld, heb de epic versie via bol.com besteld maar heb hem nog niet binnen. Heb hem hoofdzakelijk voor de Gears Beta. Bol.com week na de relaese?