geweldige film man,... het moet tegenwoordig altijd maar in hokjes gedrukt worden,.. ik hou wel van lomp gedrag,.. ik moet de hele dag al aardig zijn tegen mensen die bij ons in de winkel komen :
Hoeft niet, doen de Maaskantje toch ook niet en die komen ook gewoon weer aan een baan. Ik zal morgen deze game testen. Op moment een beetje in de wolken met goed nieuws. Voor meer informatie, zie green miles topic best moment dag en bla die bla minpunten topic.
Gewelig dat level met die disco en dan dat Disco Inferno lied Tot nu toe vermaak ik me er echt mee. Hopen dat dat zo blijft
Zwaar vette game. Zijn er nog vette tricks die ik kan doen? Het enigste wat ik doe is mensen overal tegenaan schoppen. Ik denk niet echt dat het de bedoeling is.
volgens mij zie je pas wat als je echoes of MP gaat spelen,.. ik heb ook nog niks anders gezien,. heb ook de epic editie...
Ik merk wel dat dit niet de type game is dat je niet uren aan een stuk door kan spelen. Maakt niet uit eigenlijk. Iemand de game al online gespeeld?
ik heb het spel vanaf gisteren en moet wel zeggen dat het wel een vet spel is. Sp is boeiend en interesant, het verhaal zuig je echt op. MP is juist wat ik in het spel mis, want je hebt echoes en een soort horde als bij gears alleen dan dat je per wave een bepaald aantal punten moet halen om naar een volgende wave te gaan en soms is dat echt moeilijk vooral bij wave 9 of 10.
Het is wel duidelijk dat dit spel voor een klein groepje gamers is... Ebay heeft nauwelijks leuke aanbiedingen, Media Markt heeft geen epic editie en moet de normale nog in de schappen doen, eplaza heeft niks liggen, en frs hetzelfde.
Nou ik moet het nog zien, toen ik bij de MM kwam zei de verkoper iets van "hmm Media Markt ziet Bulletstorm niet als een grote game, het bestellen van de epic editie was dan ook overbodig" Wel raar, want hoeveel andere shooters komen er nou uit in deze periode, hoeveel andere games? En dan doel ik vooral op de X360 voordat iemand zegt dat Killzone 3 is verschenen op de PS3.
de Epic Edition moet nog binnenkomen bij de MM. was iets misgegaan met de levering. als het goed is kan het vandaag nog
Er zit wel heel veel aan te komen, Homefront, Crysis, Brink , Deus -EX en Inderdaad KZ3 op de ps3 op exact dezelfde dag.. Ik vond 4,5 miljoen ook veel , maar las laatst volgens mij op N4G dat dat toch echt de voorlopige schatting is. Misschien dat ze er in de US meer marketing geld tegenaan gooien en het daar meer als een echt grote release behandelen? Aan de reviews zal het in ieder geval niet liggen want die zijn allemaal positief tot laaiend enthousiast
Had gelezen dat de Epic Edition vertraging had, zou pas vandaag/morgen binnen komen bij veel winkels zoals Saturn en Media Markt. lol, staat hier boven al.