1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bulletstorm

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jul 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Voor zulk commentaar bestaat ook maar een woord: FACEPALM! :F:

2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik kan er altijd wel van genieten dat gamekings, de oude pu helden zitten er nog in sommige gevallen en het blijft altijd vermakelijke kost. Dat ze inhoudelijk zelden kritiek leveren klopt wel inderdaad maar voor echte meningen moet je nooit op een paard wedden en zeker niet op gamekings op de pu. Ik ga ook regelmatig naar de edities van gamekingslive en dat blijft leuk (ik ben 26 jaar oud). Het zijn relaxte gasten (in het echt) en af en toe hebben ze weleens een aardige review, zoals de assasins creed reviews op de site. Voor een duidelijke mening moet je gewoon ergens anders zijn. Als ik 70 euro ga uitgeven voor een game dan wil ik van te voren weten wat er mis aan is en dus ga ik niet op gamekings af.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    De PU gaf AC toch een 100 :emo:

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Kan ik heel goed in meekomen.

Misschien moet je eens realiseren dat alle reviews meningen zijn, dan hoef je je niet zo druk te maken als een game in jouw ogen wat te laag/hoog wordt beoordeeld. Scheelt een hoop frustraties ;)

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou je 70 euro uitgeven aan een game? :{

http://www.gamerankings.com/browse.html?search=creed&numrev=3&site=xbox360 Gemiddelde cijfer is toch echt een 9. En als je iemand bent die wel tegen veel van hetzelfde kan dan valt zo'n cijfer al snel hoger uit. En je moet ook niet al alle kleine dingen gaan zeiken. Soms voelt een game gewoon als een 10 aan.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
  6. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de PU anders een goed beeld geven hoor. Kijk maar naar Jan of Jurjen, die weten echt goed waar ze het over hebben. En Jan gaf AC een 99 :lol:
    Gamekings kijk ik puur om de fun, ik kijk alles, op HWW na.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Het wisselt een beetje per reviewer bij de PU, de beste zijn toch al weg. Heb het blad ook al een tijdje niet meer.
    [/einde offtopic]

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    daarom moet je ook gewoon op metacritic of gamerankings kijken naar een gemiddelde van de reviews. veel beter beeld

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Of gewoon wachten tot iemand hier op XBW de game getest heeft. Met alle respect lees ik zelfs geen reviews op XBW meer. Ik kijk naar de reacties van mijn naaste XBWers die de game met cash gekocht hebben. Geeft toch een zuiverder beeld imo.

Toen ik een keer review moest schrijven over een van de AC games voor EvilGamerZ, was Ubisoft een beetje chagrijnig dat ik wat negatief was. Ging over de allereerste AC game. Ze hadden een mailtje gestuurd naar de site eigenaar, die ik ook ken, en toen moest die review er af.

Gamekings kan heel goed een beetje toegestopt krijgen om wat liever te zijn als bovenstaande mocht voorkomen.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Muaa, ik hecht toch meer waarde aan de mening van een reviewer, of een aantal reviewers. Mensen van xbox live zie ik toch vaak of helemaal ophemelen of compleet neerhalen waarbij ik dan soms denk dat de waarheid in het midden is. Mensen van XBW die bv een grote fan zijn van COD zullen de nieuwste misschien makkelijk een hoog cijfer geven.

beste is nog steeds om veel reviews te vergeleken/ filmpjes te checken en te luisteren naar meningen van mensen van xbw, van dat alles bij elkaar maak je vervolgens voor jezelf de eind conclusie :)

11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ola,
    Ik had een vraag betreft de gears of war 3 beta.
    Ik heb toen die code ingevoerd die ik bij de epic editie van bulletstorm kreeg en wou nu toch wel zeker weten of dat goed gegaan is.
    Is het zo dat als ik gears of war 3 in de menu van de bulletstorm zie staan(kan er niet op klikken) dat het goed is gegaan?

Verder vind ik bulletstorm niet echt leuk omdat de singleplayers van games in het algemeen me snel beginnen te vervelen:)

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    klopt, 18 april kan je erop klikken als het goed is

13. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het nog zo lang duurt. Wel één dag voor m'n verjaardag. :)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Weten we dus waar we moeten zijn voor de gratis snabbels en schnapps. :+

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, bij jou thuis tijdens je house warming voor XBW.
    Verder nog vragen? :+

16. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx:b:

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, neem je je moeder ook mee? :+

Ik hou nu wel op hoor.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wut, Yellow z'n eigen crib? Kom ik ook eens in het Noorden van het Noorden! :+

edit:

Oh lama, ben ooit al eens in Friesland geweest. Chill klimaat maar er is helaas weinig te doen.

edit2:

Graveheart's mom _O_

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nooit van Sneekweek (aka zuipweek) gehoord? :b:

On topic: Eergisteren Bulletstorm uitgespeeld. Vette game op zich. Zal ook zeker een keer de MP proberen. Voel me op moment alleen verrot. Kut oor doet weer moeilijk. :mad:

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oorontsteking? :eek:

En nee, natuurlijk heb ik nooit van Sneekweek gehoord. :+

edit:

Holy shit, het bestaat echt

Laatst bewerkt: 6 mrt 2011

Deel Deze Pagina