1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bulletstorm

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jul 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, zit al weken met mijn oren na een griep van een paar weken. Morgen eerst huisarts bellen, moet ook nog tandarts bellen.
    Sneekweek moet je zeker een keer doen, maar dan ga ik veel te veel off topic.

Vandaag tot even de MP van deze game getest. Opzich best aardig, maar veel te kaal die MP moet ik zeggen. Zitten ook gasten bij. :F: Kunnen ze niet eens 6500 punten halen.

2. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik iets gemist? Op basis van bovenstaande heb ik begin dit jaar bij amazon.co.uk Bulletstorm besteld: er stond toen één variant op de site daar en door bovenstaand bericht (wat nu niet meer op epic forums staat) heb ik 'm, bij amazon.co.uk besteld. Heb alleen de normale versie ontvangen!?!?

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon klagen zou ik zeggen.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag game binnen gekregen, heb gespeeld tot Act 1-Chapter 2 en vind het tot nu toe zwaar vermakelijk. Lekkere flitsend en vlotte gameplay, glijden en knallen, wegschoppen en weer terugtrekken met leash en dan wegschieten zodat het lichaam in een scherp voorwerp of stroom beland, heerlijk. Nice shit tot nu toe, absoluut!!! En de characters vind ik echt goed gedaan al, in het begin vond ik die gozer echt een eikel, die dronken is, maar begin hem nu al te waarderen. Ze zitten echt cool in elkaar.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    vet gedaan door gamekings. terugblik op deze game omdat ze het niet eens waren met melle en boris

6. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    lijkt me meer de (trouser)Snake week.:b:
    lekker hoor zo'n bootje vol.

7. James Pond

James Pond Guest

Ja natuurlijk, deze game heeft de beste Single player campaign in jaren qua shooters. Dat die twee gasten niet weten hoe ze het moeten spelen is al erg genoeg.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2011
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Mag ik een facepalm aub? :F:

9. James Pond

James Pond Guest

Hoezo? Melle en Boris hadden echt een fucking gare review.

10. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Gamekings is gaar :F:

11. James Pond

James Pond Guest

Want? Het is toch leuk vermaak... Ik ga geen games kopen omwille van wat hun zeggen maar ik vermaak me altijd wel met hun reviews.

12. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    TIP: Ga niet bij elk topic (Homefront, Dragon Age 2 ect.) oftopic...

Ontopic: Ik ga maar eens even een aantal reviews doorspitten.

13. James Pond

James Pond Guest

TIP

Beter ga je lezen voordat je denkt dat ik offtopic ga. IK heb het gewoon over de 2e review van Bulletstorm op Gamekings. Vervolgens zei iemand dat Gamekings kut was en ik reageer daar in 1 post op.

Dus please ga alsjeblieft weg met je 'tips'.

LEER LEZEN VOORDAT JE POST

Daarnaast heb ik het in het Homefront Topic alleen over Homefront gehad, en in het Dragon Age 2 topic over een user die gebanned is van Dragon Age 2 omdat hij op het forum wat gezegd heeft wat EA niet aanstond. Sorry hoor maar als dat offtopic is dan weet ik het niet meer. Ga mij alsjeblieft geen tips geven want je IQ is volgens mij zo laag als die van een vijand in Bulletstorm :+.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2011
  14. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mijn niveau niet verlagen naar iemand zoals die van jou.
    Dus bij deze discussie beëindigd.

.

Ontopic: Reviews bekeken, maar het is gewoon niet mijn spel.

15. James Pond

James Pond Guest

Zoals ik zei, meneertje ziet dat ik gewoon helemaal niet offtopic ben gegaan, en dat ik dus gelijk heb en vervolgens wil hij zich niet verlagen ( waar slaat dit op? ) naar iemand van mijn niveau ( en welk niveau is dit dan? ) en is de discussie maar gesloten.

Ik moet zeggen je doet je username eer aan.

16. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Jij verlaagd je echt tot een zeer laag niveau.

Je stuurt dit in een PM naar mij:
    Tenslotte ben ik 15 jaar oud, en jij 24. Jij bent gewoon 9 jaar ouder, maar je gedraagt je naar iemand van 10 jaar oud. Je zou beter moeten weten...

17. James Pond

James Pond Guest

Ja en het is een PM die je niet op het forum en zeker niet in dit topic hoeft te delen want dat heeft dus echt helemaal niks met Bulletstorm te maken. Verder vind ik idd dat je posts kan lezen als een aap met een IQ van 5, want elke x dat jij vind dat ik offtopic ga heb ik het gewoon over de game in kwestie.

Ga me dan verder niet lastig vallen in andere topics waar ik gewoon aan het posten ben over BULLETSTORM.

Verder is een PM bedoelt als private message, die je kunt delen met mods mocht je dit nodig vinden maar ik snap het punt niet om die hier te posten.

18. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Die PM heb ik allang gedeeld met een mod. \o/

Wie gaat hier nou offtopic dan? _O_
    Je verlaagd je nu echt helemaal tot een niveau van 0,0
    Als ik jou was zou ik daar mee stoppen, want je zet jezelf gewoon voor schut als 24 jarige tegen een 15 jarige.

Ontopic: De gameplay beelden vind ik niet echt bijzonder.

19. James Pond

James Pond Guest

Waarom ga je hier in godsnaam nog over door? Flikker een eind op.

En door 1 OT zinnetje te posten aan het eind van je post maakt het nog niet dat je ontopic loopt te posten.

NSB'er dat je bent.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    wtf de laatste blz:emo:

Deel Deze Pagina