Zijn er nog mensen die alle echoes proberen te halen? The Marina vond ik fucked up lastig, maar met deze tips moet het me wel lukken. [yt]NHWIlbkiD_8[/yt] [yt]eDRHA2oEYpQ[/yt] Vooral is de eerste heeft een handige snipertrick om te gebruiken.
Ik heb ze allemaal zonder te proberen en zonder erover na te denken na 1 keer op 3 sterren. Wist niet dat er waren die moeilijk werden gevonden.
En dan ga ik commentaar leveren op je filmpjes. edit: [yt]SfmTwjKeUjo[/yt] In combinatie met de muziek. Maar echt vaag dat jullie het makkelijk vinden. Misschien maken jullie beter gebruik van de omgeving dan ik.
Net deze game gehaald & bevalt me zeer zeker. Het is een van mijn eerste echte shooters & ik hoop op het beste
Ik heb een vraag ivm met de multi. Kun je alleen maar spelen met friends? Want telkens als ik online wil gaan, maak ik zelf een room aan & moet ik friends inviten. Doe ik iets mis? Of kan ik alleen maar met friends spelen? & Wordt Bulletstorm goed online gespeeld?
Je kunt ook gewoon met random people spelen hoor. Ik weet niet of nog veel mensen het spel online spelen, maar anders moet je 's avonds eens proberen te matchmaken.
Voor diegene die deze game nog willen aanschaffen.. zag hem liggen in de afprijsbak van toys R us, 30 euro
FRS, Game Mania, Nedgame, Intertoys, bijna iedereen heeft 'm nu voor dat geld. Zit zelf nog beetje te twijfelen. Vond de demo wel tof.
Eerste 5 levels kan je online volgens mij, daarna moet je die pass gebruiken om verder online te gamen.
Dr zit toch geen MP in zoals crysis en alles? Laat maar heb et al gelezen daar geef ik geen punten aan uit.
Kan iemand me helpen? Wanneer ik multi wil, komt er iets op van NAT is niet moderate ofzo. Weet iemand wat ik moet doen?
Jezus wat was dit een vette game! In 2 dagen uitgespeeld haha! Ik wil meer, meer en meer van dit soort spellen. Iemand aanraders?
Af en toe hé... loop ik een beetje houterig door het veld, net of me xbox het aan het laden is. Meer mensen hier last van gehad?