1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bulletstorm

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jul 2010.

1. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Echt rot dat je zo afhankelijk bent van die Challenges in Multiplayer. Driekwart van de mensen houden zich daar niet aan (Bij pricked proberen de enemy neer te schieten :emo:) en zo doe je dezelfde wave 10x opnieuw..

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zo net de game uitgespeeld, echt een zéér vermakelijke en vette shooter. Coole characters, humor met die idiote scheldwoorden, echt erg gelachen daarom soms. Ik zou best een tweede deel willen zien hiervan.

Dat einde na de credits..kan dat duiden op een vervolg?

Hoewel ik heb begrepen van iemand dat de game zeer slecht heeft verkocht...en dat begrijp ik dan weer niet. Mensen willen fucking elk jaar een COD...en ze kopen het als gekken, komt er eindelijk een echt leuke shooter en het verkoopt gewoon niet geweldig.(tenzij dit onzin is)

3. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook gehoord dat de verkoop niet echt fantastisch was, velen kochtten deze destijds enkel om eerder toegang te krijgen tot de Gears 3 Beta. Ik denk dat deze game zwaar ondergewaardeerd is. Heb em uitgespeeld op normal en was begonnen op very hard amuseerde me er genoeg mee. Maja Skyrim en Gears 3 Fenix Rising lonkten...

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen zitten gewoon niet meer op dit soort shooters te wachten heb ik zo'n gevoel.

Zelf vond ik dit wel een vermakelijke shooter maar ik zit zelf niet te wachten op een vervolg.
    Misschien is het ook een beetje het probleem dat deze game alleen een coop gamemode heeft te bieden en geen versus multiplayer.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    In afwachting van Amalur maar ff mijn backlog schonen: Bulletstorm opgepakt.
    Ik had em na de demo niet gekocht omdat ik em veel te arcady vond. Dat vind ik nog steeds en dat is erg wennen, maar ik moet zeggen dat het wel erg lekker wegspeelt en dat je veel actie en avontuur hebt. Graphics zijn ook mooi (een verademing na Rage).
    Ik krijg sommige skillshots niet voor elkaar, maar dat mag de pret niet drukken. Ben wel bang dat de game erg kort is, dus ik ben blij dat ik em niet full price heb gekocht...

6. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Kort? Echt niet hoor. :)

Langer dan de gemiddelde SP van Call of Duty.

7. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    General Serrano _O_

De beste game villain ooit.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja duh! Die duren amper 5 uurtjes ...

9. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    + Nog tijd genoeg te doen voor die echos :).

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat zijn co-op missions toch ?

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Leuke game. Leuk tussen de RPGs door. Ziet er strak uit, constant lekkere framerates, heerlijke actie!

Wel is het vanaf act 4 wat moeilijker om veel punten te scoren omdat je minder snel nieuwe skillshots hebt. Degene die ik ook nog niet heb krijg ik ook niet voor elkaar tot nu toe. Gebruik geen guide ervoor. Maar het leashen en kicken blijft leuk :)

En het chargen van de wapens vind ik ook een leuke vondst.

Zijn die echo's nu wel of geen co-op missions ?

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, is solo. Daar gaat het om high-scores.
    Anarchy is de co-op horde-achtige mode.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan je het spel ook local co-oppen?

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nope.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wel online co-op? Of alleen versus. Al zal ws niemand de game nog spelen ...

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er is geen versus in deze game. En als er geen offline co-op is blijft alleen online over he. :+

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Cool! Benieuwd of er nog spelers zijn online ... Vanavond eerst maar ff met de SP verder. Ben in act 5 en volgens mij zijn er 7 acts.

18. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
  19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, wat een rete coole campaign en wat een actie"!

Net in ch7 een kleine room met tig enemies en een paar minibosses. Mayhem! 10 minuten shootout en in 1x gehaald. Epic. Levels zijn ook echt gaaf.

Net ook 75% vd skillshots gehaald en the bottles... not bad :)

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Een van de, zo niet dé, beste shooters op de 360. En deze verkoopt crap terwijl al die andere minderwaardige FPSjes triljoenen verkopen. :mad:

<3 Bulletstorm.

Deel Deze Pagina