Net de campaign uitgespeeld. Echt epic! Veeeeeel beter dan de Gears3 campaign en inderdaad een enorm lekker shooter. Super action. Mega cool als je al die getallen over het scherm ziet knallen. Die echos zijn wel erg kort, daar zal ik niet lang zoet mee zijn. En de online mode vind ik niet zo interessant. Jammer dat je de campaign niet kan co-oppen, dat lijkt me wel vet ... dat iemand anders die Ishi speelt ...
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze 7 maanden oid na release de ontwikkelingskosten hebben terugverdiend dus zo erg verkoopt de game nu ook weer niet. Niet dat 'ie super verkoopt maar een vervolg is hier wel vrij waarschijnlijk door geworden en dus ook een nieuwe kans om de FPS markt te veranderen
Ik wil anders wel een paar keer co-op doen, wil toch graag die co-op chievo hebben waar je teamchallenges moet halen dus..
@Parasite: Er is iig meerdere keren gezegd dat het behoorlijk tegenvallend had verkocht, maar ik weet niet zeker wanneer het laatste bericht daarover was. Hopelijk hebben sindsdien 5 miljoen mensen het licht gezien. Ieder jaar als schaapjes de nieuwe CoD kopen, maar een geniale game als Bulletstorm laten liggen omdat...tsja...waarom? Omdat het niet de CoD naam draagt? Er kan hoe dan ook geen goede reden voor zijn. Of je moet niet van goede, leuke games houden. Er is iig ook meerdere keren gezegd dat er geen vervolg zal komen. oa hier;
Zeker jammer. Tis gewoon een top game in alle opzichten. Kan er weinig negatiefs op aanmerken eerlijk gezegd. Alleen als je cht geen shooters speelt maybe. Maar ik speel nauwelijks nog shooters en zeker geen CODs, maar ik had een blast met deze game. De campaign zit gewoon echt goed in elkaar en de actie is werkelijk subliem. Wel ben ik blij hem niet full price te hebben gekocht, dan is het toch wat aan de dure kant voor een korte campaign (al is die langer dan gears) ...
Liever full price voor een korte maar f*cking awesome campaign (en dan tenminste voor je gevoel gelijk de devs ermee steunen) dan full price voor een lange campaign die niet weet wanneer het moet stoppen. Langer is niet altijd beter. En ik moet zeggen dat ik de lengte vrijwel perfect vond, niet té kort, maar ook niet te lang door zagen waardoor je op een gegeven moment juist wilt dat het eens stopt. Maar ik kan dan sowieso weinig dingen vinden die Bulletstorm verkeerd doet. iig hier no regrets dat ik (min of meer) full price op de release heb betaald.
Dat ik Bulletstorm niet snel na de release gekocht heb komt waarschijnlijk door de demo. Ik vond de demo erg leuk, maar verwachtte eigenlijk dat de game snel zou gaan vervelen. Hadden meer mensen dit idee? Later heb ik 'm voor een budgetprijs alsnog gekocht en toen bleek dat ik er naast zat. Wat een topgame!
Precies hetzelfde. Ik dacht bij de demo dat het een soort The Club zou zijn. Daar zat ik echt pijnlijk naast.
Nah, de demo bevestigde voor mij juist dat ik de game day 1 moest hebben. Nog leuker dan ik verwachtte, en dat alleen al van zo een Echo level.
Had ik ook. Demo dacht ik echt te arcade en dacht ook dat het allemaal losse highscore leveltjes zouden zijn, ipv een echte campaign...
In de demo was Campaign niet selecteerbaar, maar het stond er wel. Vrij duidelijk toch dat er een losse campaign zou zijn buiten de high score levels? Ook een trailer op het laatste wat je de campaign liet zien. Ach, maakt niks uit. Je hebt het tenminste uiteindelijk alsnog gekocht.
Waaat?! Waar is mijn save naartoe? Al mijn echo progress weg. Campaign helemaal gereset, dus ook geen chapter select meer. Maar de servers weten wel nog dat ik 57 sterren had... Iemand hier nog meer last van gehad? Godver...
Als ze een reset hadden gedaan zou het in de leaderboards niet zijn aangeven dat ik xx aantal sterren zou hebben. Dan zou ik op 0 staan. En dan zou ik wel gewoon verder moeten kunnen met de campaign.
Nah, vindt het een beetje zonde om het spel 2x te hebben . Iemand anders misschien een online pass voor mij ?
Je verwacht de pass gratis te krijgen? Nieuw kosten ze gewoon 800 punten, een 2ehands bulletstorm met code kost waarschijnlijk evenveel incl. verzendskosten
Misschien is iemand bereid hem weg te geven, aangezien hij/zij de code zelf niet gaat gebruiken of iets dergelijks. Heb wel vaker free codes door de forums zien verdwijnen, dus dacht, ik kan het wel even vragen.