Heb er nu een uur of 15 op, ben nog bij het begin van Chapter 4. Er zit echt genoeg gameplay in, je kan zelf bepalen of je gewoon alleen maar missies doet of alleen eerst lessen volgt en lol trapt in de stad. Ook nadat je de storyline hebt uitgespeeld kan je gewoon doorspelen, en ik zal zelf daarna nog veel uurtjes spelen als de storyline klaar is. Er is gewoon veel te doen. Ik denk dat als je alleen maar missies doet je wel zo'n 10 uur nodig hebt om daarmee klaar te zijn, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die alleen maar het verhaal spelen en voor de rest niks doen.
Na een bepaalde tijd zal je best gek kunnen worden van sommige geluidjes. Zo ben ik die geluiden van die kermis en als je op je fiets zit echt zat. Eerst gaf het nog een leuk sfeertje maar het kan ook heel irritant zijn.
dat is ja niet zo lastig. ren de school in ga naar rechts naar de wc's doe de deur open mep die 2 ventjes neer, ga naar boven ( linker kant ) naar de wc en dan is t klaar Jeej alweer 82.99% uitgespeeld heb nu alle missies gehaald, alle rubberbandjes gevonden alle kaarten gevonden en weet ik veel wat nog meer allemaal
Ik vind het echt een vermakelijk spel... alleen jammer dat die zo vaak vast slaat, hebben meer mensen hier last van?
Ja ik krijg er nu ook steeds meer last van....maar op sommige dagen weer helemaal niet..en andere dagen zoals afgelopen zondag liep tie de hele tijd vats @ Fiasco...Hhaha ik begrijp wat je bdoelt sommige dingen worden wel irritant maar ik vind het nog steeds een super game...kben nu bij Chapter 4 en eindelijk is die sneeuw weg Net ook ff de achievement gehaald voor 20 jongens zoenen.....Eeeuh wat was dat ranzig zeg...ik ging naar 1 zon gast een bully was dat en er stond ineens zon bloemetjes teken bij A toen wou die zoenen...de eerste keer dat ik dat zag was dat echt ranzig...daarna gewoon nog 19 keer bij hem gedaan Off-topic: Valt het jullie ook op dat het de laatste tijd fucking druk is op xboxworld?? Latersssssss_0/
Staat die niet gewoon in je inventory en kan je hem gebruiken door hem te selecteren met LB of RB?? Net zoals met je skateboard?
Als die echt zoveel op GTA lijkt moet ik hem ook maar halen, wordt bijna weer betaald dus moet geen probleem zijn! Ik vond de PS2 versie erg vet dus eff voor de achievements, kan ik wel gebruiken,
Deze game bewijst voor mij dat je geen high end graphics hoeft te hebben om sfeer te creeren in je game! Ik vind dit een prima game en was voor mij de reden om mijn 360 na 2 maanden weer eens onder het stof vandaan te halen! Hopelijk released R* snel die patch zodat het spel ook nog soepel gaat lopen!
haha heb niet eens door gehad dat deze game uit is gekomen. Is deze game nou echt die E60 waard, of is het verstandiger om gewoon te wachten totdat ie tegen de 30 aan is?
Zit inmiddels op 92% en moet nog 3 achievements. Heb al bijna 100km gefietst dus die heb ik zo moet dan alleen nog 250 kledingstukken maar heb er inmiddels al weer 213. Zit alleen een beetje met dat yearbook, moet nu Thad en Mandy nog op de foto zetten, kan ze alleen niet vinden. Weet iemand misschien bij welke groep hun horen? Moet trouwens ook nog 20 gnomes smashen, staan helaas nog niet op de kaart, wat moet je doen om dat te unlocken. @ post hierboven: spel is erg leuk en er gaat erg veel tijd in zitten dus hij is het geld zeker waard. Adviesprijs is trouwens €49,99 maar hij is al wel goedkoper te vinden.
Hij is ten eerste maar 40 euro En daarbij raad ik je hem zeker aan! Misschien wel handig om te wachten tot de patch er is, zodat je dan bugloos de game kan spelen
Mandy is de cheerleader Thad is van de Preps Ik moet nog Lola ( kan dr nergens vinden ) Justin en Thad http://www.candiedskull.com/bully/year.html Zie hier de fotos van de mensen
50KM lopen en 100KM op mn skateboard ging nog wel (achter een auto gaan hangen en een uur later terugkomen), nu bezig met de 100KM op m'n fiets. Die heb ik tot nu toe weinig gebruikt, dus dat wordt flink fietsen de laatste paar missies. De gnome-locaties kun je vinden in de map-pack die ik een paar pagina's terug gepost heb, staan onder andere de locaties van de gnomes bij volgens mij.
Thad is dus een nerd volgens die site, en Lola dat is dat grietje in die leren kleding, die zit of bij de shop of vlakbij dat industrieterrein (caravans). Justin vind je volgens mij bij het Harrington House.