Nee man, Lola is een greaser, die met de rijke ouders is mandy. Kan haar allen echt nergens vinden ik zoek overal maar ik zie alleen die mannetjes lopen die ik al gehad heb
Kan je nog ergens zien of je alle errands gedaan hebt? En hoe zie je in welke chapter je zit? En kan je ook alleen die pompoenen en grafstenen smashen tijdens halloween? Want heb ze niet allemaal nog maar heb het idee dat dat alleen tijdens de missie carnaval kan??
Grafstenen kom je vanzelf later weer tegen heb ik gelezen. Pompoenen kan je in de kelder vinden na Halloween. En in welke Chapter je bent, uhm check gewoon je achievments of je al een achievment hebt gehaald van die chapter enz.
Ben nog altijd op zoek naar Thad, kan die knakker echt nergens vinden. Nog 16 kledingstukken en dan nog even op zoek naar de Tombstones en één lesje Shop en dan zit ik op de 100%!!! Iemand nog tips voor de kleding, Thad of de grafstenen? edit: Heb inmiddels beide kledingzaken leeg gekocht ook alle kleding van school en van de kermis heb ik ook, is er er andere plek waar je kleding kan kopen?
Je krijgt kleding als je al die foto's hebt genomen van leerlingen, heb je de piraat op het eiland al gevonden en 20 keer alarm aangedaan ? Krijg je ook allemaal kleding voor.
Er is 1 kapper waar je kleding kan kopen volgnes mij in noew coventy of hoe dat ook heet. Grafstenen kom je tegen in t warehouse op t industry terein, je komt er oa met de missies Smash it up samen met zoe of hoe heet ze nog maar, en in een missies als je de townies moet fotograveren als ze de trophys verbranden van de rijkelui ( ze staan aan de linkermuur )
Ik zoek alleen Thad nog en dan heb ik iedereen, die piraat heb ik al gevonden en ook het alarm heb ik 20 keer misbruikt. Moet nog 16 kledingstukken
Lol, daar had ik gezocht maar dan voornamelijk op de stellingen eigenlijk . Dat van de kapper klopte ook alleen m'n geld is inmiddels op doordat ik alle kapsels had geprobeerd. Bedankt!!! Nu alleen Thad nog en één les Shop! Weet jij niet toevallig ook waar die Thad veel rondhangt?
Ik liep de bibliotheek in en hij stond direct voor mn neus Ik moet nu nog Gym 5 Aardrijkskunde 5, Math 4 en 5 ( wat is dat lastig man ) Shop 3 4 en 5 en dat was het denk ik, en daarna nog alle kleine dingen zoals de gnomes etc voor de 100% duurt nog ff maar ik kom dr wel
Ik kan dit spel echt niet redelijk spelen.. heb het gisteren gehaald en nu 2 keer een kwartier ofzo kunnen spelen, daarna steeds een vastloper.. Bah! Ik wacht wel op de patch
m. net mijn eerste vasltoper gehad. wanneer komt die nieuwe patch nou? die zou gister toch online gaan?