Screens heb ik al gezien en dudes...it looks like hell. Ze kunnen dit beter als een Arcade Game voor Xbox Live uitbrengen ofzo.
Zie nu pas dat het 50 Dollar was, ik dacht dat er 50 Euro stond. Laten we zeggen dat ze hem hier gaan verkopen voor 40 Euro ? ( Was ook met Rockstar's Table Tennis ) Reckuuza Waar ? Zeker dat je niet de PS2 of Wii screens hebt gezien ?
Ziet er niet uit. Maar het is dan nog steeds beter dat ik hem op de 360 koop inplaats van de PS2. Wil hem toch echt graag een keer is spelen.
wtf Deze game lijkt me best grappig. Het concept is origineel en het gezeur eromheen is eindelijk weggeëbt. De graphics zijn natuurlijk niet next gen maar ik vind ze best oké.
Door de media heel slecht ontvangen. Hij moest van naam veranderen in Europa anders mocht hij niet uitgebracht worden. Maar opzich was het een hele aardige game die het Free Roaming wat nieuws liet doen, inplaats van iedereen vermoorden in een grote stad. Kreeg dacht ik ook hele aardige cijfers, maar opzich denk ik dat hij wel weinig heeft verkocht terwijl hij goed was.
Zoals ik al zei, je ziet het er aan af dat het een Rockstar spel is. Maar dat maakt het spel nog niet hetzelfde imo. Op de ps2 werd ie door gamespot als 'great' ontvangen. Nog een game om in de gaten te houden, heb er toch al geen tijd meer voor http://www.gamespot.com/ps2/action/...t=convert&om_clk=gssummary&tag=summary;review
Enigste verschil is wel dat Bully zich afspeelt in en rond een school. GTA IV heeft een hele stad met veel meer vrijheid en AI zoals auto's politie, voorbijgangers etc. Dat vergt nu eenmaal meer rekenkracht dan Bully.
Valt trouwens wel op dat ik nauwelijks mensen hoor over de graphics van GTA (die in mijn ogen toch echt mager zijn) en dat mensen over dit spel zeggen dat de graphics slecht zijn.