Ff een vraagje. Sorry als hij al gesteld is, maar had geen zin om 33 pagina's door te spitten . Maar ik heb nu de camera gekregen, en photogaphy 1 gehaald. Maar er is toch zo'n challenge dat je alle leerlingen moet fotograferen ofzo. Maar wanneer krijg je deze challenge? Of moet je dat gewoon doen zonder dat iemand dat zegt?
De yearbook opdracht ofzo bedoel je? Die krijg je volgens mij na Photography 2 of 3, dat merk je vanzelf
Haha, les 3 kon ik nog wel maar vooral les 4 is onmogelijk. Zelfs mijn broer, die bijna vloeiend Engels spreekt en een jaar in Australie heeft gewoond, kwam nog niet eens in de buurt.
Hmm, weet iemand hoe het zit met lessen? Ik ben pas in chapter 2 (speel het gewoon lekker op m'n gemakje ), maar heb al wel veel lessen gedaan, en ben al bij bijna alle lessen op les 3 ofzo. Maar hoe zit dat dan als ik straks in bijvoorbeeld chapter 4 ben, en alle lessen zijn al klaar? Krijg je dan nieuwe lessen, of heb je dan 2 chapters zonder lessen?
ik heb bully nu uitgespeeld, maar ik heb nog niet de complete all missions achievement?en ik zie ook geen gele sterretjes meer op me map? weet iemand hoe ik die achievement moet scoren? moet je dan ook alle lessen halen of??
Misschien moet je wachten tot een bepaald tijdstip. Vaak zijn sommige missies alleen 's nachts of andersom.
Kan iemand mij vertellen hoe ik 330 clothing bij elkaar kan schrapen voor 100% ? Ik zit nu op 198 items acquired, en heb alle 2 de winkels leeg-gekocht. De rest gaat me wel lukken voor 100% maar deze lijkt me beetje vaag. 132 items nog krijgen door alle rubber bands? muah lijkt me niet Edit: Ik was de shop in school vergeten zit nu op 222.
Waar? zou missgien wel handig zijn? Staan, maar 2 van die T-shirts op me map, en die ene in de school. en die zijn alle drie leeggekocht.
In new coventry zit nog een kledingzaak. In dezelfde winkel zit ook een kapper. (Check de map die bij de game zit, niet de ingame map).
Thanks, was naar die winkel gegaan en had wat spullen gekogt toen stond bij me stats Clothing Items Acquired: 258 , kreeg geen Sharp Dressed Man. Dus ik denk nou dan doe ik ff deze cheat voor wat geld en heb nu gekocht tot 320, nog steeds geen Sharp Dressed Man ?
Bij de guide op xbox360achievements.org stond het als tip voor als je geld tekort kwam. Overigens geeft het maar 100, en ik deed het maar 2x (puur om te testen) zit nu op 323 items, nog steeds geen Sharp Dressed Man, alle winkels leeggekocht en Rubber Bands / Gnomes / G & G allemaal gehaald. Moet alleen nog 4 errands (voor 30 iig) - en 2 kledingstukken van Kermis. Dus ik weet niet wat ik dan nog kan halen. Misschien Black Ninja Custome al weet ik niet hoe. Of misschien nog wat items lockpicken??? anyone? Edit: 326 items, 2 dingen gekogt van Kermis bvd, Dennis
Misschien dat je hier wat aan hebt: Lijst met alle kleding Heb je al die piratenhoed? En je krijgt ook een hoed na een x aantal cola te hebben gedronken. Dat warenhuis ga je een keer naar binnen in een missie met een meisje tegen het einde van het spel. Dacht ik.
Ja, ik ben inmiddels in dat warenhuis, maar staan geen grafstenen, misschien is het een ander warenhuis maar lijkt me niet. Ik heb weer een update: Uit het niets popte opeens sharp dressed man op me scherm. - Dus nu moet ik nog 4 kledingstukken (voor 330) - Die Gravestones, die niet in het warenhuis staan. - 4 errand missies voor 30, en eventueel 10 meer voor 40 (verschilt per spel voor 100%) - En ik moet nog 270 soda's kopen. Ik denk dus dat ik die black ninja costume moet zien te fixen, en dan wanneer ik die 500 soda's heb ofzo.
Misschien dat die Gravestones in de kelder van de school staan? Anders zou ik het niet weten. En mocht je soms geen achievements krijgen als je ze wel hebt verdiend, dan kan het helpen om je xbox 360 een keer opnieuw op te starten (dit had ik bij 100% completion).