edit: 99.93% hmm, alleen nog Errands, heb er 30 moet er denk nog 2 of 3 doen, maarjah waar vind je ze
pfff.. lijkt me ramp om 100% te halen, gelukkig vermaak ik me nog met de verhaallijn die ik al te lang niet heb gespeeld! Zo'n vette game, maar nog steeds niet uit!
Hehe, ik had hem al tijdje geleden uitgespeeld, maar wou even 100% halen zodat ik hem weer verder kon ruilen. Maar zit nu dus vast, kan die errands niet echt vinden. Vandaag weer een dag om het te proberen, maar wou dat ik een map had met errands erop
Kan iemand mij helpen? Ik moet nog maar 1 rubber band. Op mijn map staat dat hij in of op het gebouw van het zwembad ligt. Maar ik kan hem daar niet vinden. Zodra ik het zwembad naar binnen ga sta ik op de map ineens aan de kant van de sportzaal en niet aan de kant waar die rubber band zich zou moeten bevinden. Heeft iemand een tip waar hij kan liggen?
Leuk voor de gene die hem niet hebben gespeeld, hopelijk gaat Rockstar hierna verder met een nieuwe Bully!
Ik heb hem nu ook, echt supervet!!! Ook die lessen, lekker orgineel!! Biologie dat je een kikker moet ontleden, geweldig
Toevallig. Ik heb em ook sinds vandaag Nice game, echt waar. Ik heb het origineel op de PS2 gespeeld, en daar waren de graphics veel minder, minder missies, en natuurlijk geen achievements Als je de PS2 versie hebt gespeeld, zijn de graphics van de 360 versie écht een vooruitgang
Denk dat ik hem volgend jaar ook weer eens tweedehands goedkoop op pak. Game is zeer origineel, heerlijke sfeer.
Ja had hem geruild tegen BIA Hell's Highway ( WINWIN! Situatie, niet nadenken meteen doen ) maar mis hem toch. Maar ga dan helemaal overnieuw, juist die missies zijn zo tof.
Oh My God. Tegen BIA Hell's Highway? Is wel meerwaarde, maar wel een kutspel Maarja, ik speel hem nu ook opnieuw (Ik had de PS2 versie )
Hmm, paar weken geleden 1000/1000 gehaald. Deed er nog best lang over. Graphics zijn natuurlijk niet echt top, maar was zeker een vermakelijke/orginele game. En die sfeer, phoe
Idd. En ook nice dat er extra's in zitten t.o.v. de PS2 versie Maar ik heb de PS2 versie ook niet uitgespeeld. Vandaar dat ik hem nu ook ff heb gekocht in de Bazaar
Ja, als je de PS2 versie met de Xbox versie gaat vergelijken zijn ze natuurlijk mooier, maar ga je weer met andere games vergelijken, zijn ze toch wel wat minder. Maarja, \care. Als de gameplay goed is, vind ik het geen probleem
Bully is zon vermakelijke game. Staat in de top 3 van mijn games van 2008!!! Alleen nadat ik hem uitgespeeld had, ben ik er niet meer zo mee bezig geweest. Dat is wel jammer. Het verhaal is echt SUPER though!!!!!!!!!!