Game is ook gewoon geweldig. Replay waarde is dan wel weer wat minder, maargoed. Nadat ik de game heb uitgespeeld, weet ik ook wel waar die terecht komt, maar dat zegt volgens mij gewoon meer wat over mij
Heb je Engels 1 al gehaald? Die lukt me niet je moet met de letters: L L M E W O 7 woorden ofzo in het engels maken, ik had er een paar: - Mole - Mellow - Well de woorden '' Emo '' en '' LoL '' tellen niet..
English 1 Letters: M E L L O W LOW WOE ELM OWL OWE MEW MOW WELL MOLE MEOW MEWL MOLL MELLOW Passing English 1 unlocks better apologies to other students. http://strategywiki.org/wiki/Bully/Subjects/English
Aangezien dit topic weer heeelemaal tot leven is gekomen heb ik een vraag. Ik zal hem ff in spoilers vragen: Spoiler Er is een missie ''The Big Game http://www.youtube.com/watch?v=EM0nKHG3-ZQ . Er is alleen een groot probleem. Dat rondje waar je de missie kan starten is onberijkbaar Het hek is op slot en ik kaner nergens over heen. Weet iemand hoe ik de missie moet starten AUB HELP!!!! het is heel vervelend omdat ik al 6 maanden vast zit op die plek
Even goed nadenken, er waren 2 manieren, helemaal rechtsachter bij het sportveld en de andere was via rechts bij die bibliotheek, maar daar was een hek die jij bedoelt volgens mij.
Of probeer anders een keertje om met je katapult op het slot te schieten. Er zit iemand achter de eier-gun ofniet? Heb je die al een keer dood geschoten? Misschien krijg je dan een cutscene dat het hek opengaat....
Ik heb zonet het spel uitgespeeld. Wat een gruwelijk brute game Echt waar, ik heb zowat nooit gehad dat ik de missies kut vond, of dat het spel verveelde. Het verhaal is ook gewoon gruwelijk, en vooral Chapter 5, het laatste chapter, is gewoon het spelen waard. Dat móet je gehad hebben. Aanrader voor iedereen die deze game nooit gespeeld/gekocht heeft: Gewoon kopen! Al het geld waard
Aaaghh,, ik heb hem uitgeleend maar vind de game echt geweldig. Ik speel hem niet vaak maar heb er altijd prezier aan! En ben nog niet eens bij Chapter 5!
Dat wil ik dus ook nog steeds een keer doen, normaal ben ik op school best een brave Hendrik. Lijkt me ook wel een keer leuk om een lompe, a-sociale en aggresieve Jimmy te spelen
Het is leuk maar niet zo dat je het moet spelen, ik speelde het ff non-stop en opeens liet ik het een week staan. Dat komt denk ik door de curfew, om 22:00 moet je in je slaaphok zijn en als je om 2:00 nog niet slaapt val je op straat knockout en wordt je in je slaap berooft, En waarschijnlijk in je aki genomen..
jah de game was voor mij ook een onverwachte beauty. HAd de game eens gerolen twee weken op de schappen laten liggen en vervolgens nonstop gespeeld Brute en afwisselende game!