1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bully Scholarship Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 20 jul 2007.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zullen we ophouden met Bully en GTA vergelijken. Deze spellen hebben echt niets met elkaar gemeen. Het ging hem ook alleen over het vergelijken van de graphics volgens mij. Maar dan hoef je niet gelijk beide games met elkaar te vergelijken. Als je grote gebieden hebt die veel rekenkracht gebruiken hoeft dit niet altijd ten kosten te gaan van de graphics.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    GTA IV ziet er in ieder geval beter uit dan Saints Row. Plus dat het er toch wel leuk uit ziet vind ik. Het zijn gewoon games die je niet kan vergelijken, Table Tennis grahpics vergelijk je ook niet met Bully.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    @Kevf:
    Ik zeg toch duidelijk bijna...

    Je ziet alleen een verschil in de textures. Die van Bully zijn een beetje vlekkerig omdat de game gemaakt is met de oude renderware engine. Ik vind jullie gewoon een stel zeikerds :+ .
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zoals ik al zei.

    Meer vrijheid, een grote stad en heel veel AI (politie, verkeer, NPC's endergelijke)

    Niet te vergeten veel meer uur gameplay in GTA dan de gemiddelde game.

    Dit vergt veel rekenkracht waardoor de graphics wel iets slechter moeten zijn.

    GOW kon bijvoorbeeld zo mooi zijn online omdat de maps vrij klein zijn en het 4 vs 4 is.

    Bully daarentegen is kleiner in opzet van levels en dingen die geladen moeten worden,

    Desalniettemin vind ik mooie graphics altijd leuk, maar zou ik een spel niet afwijzen puur op de graphics.


    En Cookie je leest niet goed. Ik vergelijk de graphics. Ik noem dingen op in GTA die meer rekenkracht vergen. Een console heeft een bepaalde limiet. Als de graphics heel erg mooi zijn houdt je minder rekenkracht over voor AI, opslaan van het level, hoge framerate etc

    Ik zeik Bully niet af, maar leg alleen uit waarom je bij een GTA slechtere graphics mag verwachten dan een spel met kleinere ruimtes en minder gameplay uren
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  5. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff over de prijs: Neem maar van mij aan 50$ = 50€
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Daar kan je van op aan inderdaad. Live abbo's kosten als ik het goed hem ook nog steeds 50 dollar daar. Erg jammer maar helaas. Misschien wordt deze game regio vrij maar dat zal wel niet.

    Hoe lang doe je eigenlijk over de singleplayer in dit spel? Er was wel genoeg afwisseling lees ik in de reviews maar qua speelduur verschillen ze wel enorm.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Goedkoopst waar ik hem tegen ben gekomen was Gcshop voor 47,50. Zal wel rond de 50 in de winkel inderdaad.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voor mij wel, namelijk dat ik ze allebei niet wil hebben ;)
    De enige leuke titel die ik van Rockstar heb gespeeld, is Table Tennis.
    Dus liever Table Tennis 2 dan GTA IV, maar dan ben ik vast de enige
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Table Tennis ook maar saai.. Van GTA snap ik best dat mensen het leuk vinden, maar het is niks voor mij. Na een paar uurtjes heb ik het wel gezien...
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind in Rockstar games (met uitzondering van tafeltennis) de tussenfilmpjes met zwarte humor altijd erg leuk,
     
  11. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Debuuttrailer van Bully:confused:cholarship Edition

    [gt]30103[/gt]
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb hem zonder geluid gekeken (@work), maar vind het er iig erg origineel uitzien!
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Lijkt een beetje op Team Fortress. Benieuwd hoe die wordt ontvangen aangezien men nogal moeite heeft met dit soort graphics.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ziet er leuk uit, maar ik heb geen idee wat nou de bedoeling is in de game. :+
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je best doen op school geloof ik. Respect verdienen etc. Het is niet echt een pestgame zoals de naam doet vermoeden.
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Whaa vet. Net die trailer gekeken. Dat ranzige wijf niest gewoon in t vreten.
    Ik wou deze game voor me verjaardag vragen maar helaas komt ie pas 4 maart -_-
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Achievements ftw \o/

    [​IMG]
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jammer van Perfectionist. Voor de rest zien de achievements er goed uit. :)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Krijg 20 kussen van een jongen :lol:
    Rockstar Humor, kijk dan ook erg uit naar GTA IV's Achievments.
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Graphics zijn misschien niet geweldig, maar het spel zelf lijkt me best vet. Ik ga hem wel halen.

    Release 4 maart?
     

Deel Deze Pagina