Damn, er verschijnen geen errands meer. Zal zeker wel een glitch zijn? Op deze manier wordt het iig nog lastig om 100% te krijgen. Vandaag bij mijn eerste poging bij Nut Shots gelijk 136.000 gehaald, terwijl ik gisteren niet verder kwam dan 22.000. Jottem.
Die errands verschijnen op een gegeven moment weer. Had ong. 3 dagen gespeeld zonder er één te zien, en de 4de dag had ik ze achter elkaar
Heb deze game nu een middagje zitten spelen.. bevalt me prima tot nu toe. Vind het een leuke levendige wereld, grappige cutscenes ook en een leuk verhaal! Zeker geen miskoop.
Zit nu op 90 % moet nog wat klassen, errands, achievements: kleren, fietsen, skateboarde en perfectionist. Is er ergens een lijstje wat je allemaal moet doen om 100% te krijgen?
Gasten, Ik heb deze game weer is opgepakt maar zit met een vraag. Zodra je overschakeld naar een volgend hoofdstuk is het dan nog mogelijk om de zij missie's van de vorige hoofdstukken nog te spelen? Ik kan bijvoorbeeld Panty Raid niet meer doen of zijn die zij missie's ook tijdgebonden?
Je kan alle zijmissies nog doen nadat je de game hebt uitgespeeld. De enige zijmissie die je niet na de game kan doen is die halloweenmissie.
Oké, dus die Panty Raid missie komt gewoon terug? Ik heb het trouwens niet over fietsraces of zo hé... Maar échte missies.
Ik zit dit spel nu een beetje te spelen, en ik zit nu op 99,06%! Ik moet alleen nog errands doen en wat kleertjes kopen. Nu is het probleem dat die errands niet meer echt op komen dagen! Is er iets om ze te triggeren ofzo? Want ik zit de hele tijd in mn go-kart te crossen door de stad, maar geen errand te vinden..
Volgens mij was het iets met je cache clearen. Je moet even op xbox360a.com kijken voor de exacte manier om dit weer op gang te krijgen. Het is iig een bekend probleem.
Het valt op zich wel mee. Alleen is The Collectionist achievement wat irritant om te halen door diie errands glitch van hierboven.
Ik ben nu wel iets langer bezig dan 20 uur, maar dat komt vooral omdat ik heel veel zit te kloten met die irritante prefects. Dat achtervolg deuntje is steengoed.
Wil deze game ook nog eens halen, lijkt me echt geweldig. Helaas is hij vrijwel nergens meer te koop en ik hou er niet van om games tweedehands te kopen.