Ha ik heb 'm hoor! PERFECTIONIST 125G 100% completion. Dat loaden hielp inderdaad! Bedankt nog daarvoor.
Zit nu in Chapter 5 en heb nu bijna alle Classes gehaald(Biology blijf ik goor vinden ). Maar ik heb nogal moeite met 1 Class, namelijk de 'Shop'. Klinkt misschien dom, maar om de een of andere reden lukken die thumbstick rotations bij mij niet. Ik draai gewoon mijn thumbstick met de klok mee zoals wordt weergegeven maar alsnog werkt het niet. Waar kan het aan liggen? Moet het langzaam of snel of moet ik vanaf een bepaalde richting beginnen(bijv. boven)?
Die dingen snapte ik ook niet, zat maar wat te draaien af en toe ging het goed. Moet ook alleen die laatste nog maar.
Nou ik zit nu in chapter 4 maar bij mij ging het in het begin ook slecht maar ik keek even hier wat ik kon verwachten maar met die rotation het ik hem al naar boven gedaan voordat hij er om vroeg en dan in de juiste richting draaien (heb nu ik dacht 3 klassen van gedaan) Hopelijk begrijp je het
Ik zit bij zo een missie en dan moet ik "Algie" redden, moet hem naar de WC toe lokken omdat hij anders het in zijn broek doet.... Nu sta ik daar bij de WC's alleen hij gaat maar niet naar binnen, dan staat hij voor de deur te wachten, hoe zorg ik ervoor dat hij zijn behoeften gaat doen
Thanks man. @ Dii: Zit je wel in de goeie WC? Ik weet nog dat ik ook naar de verkeerde WC was gegaan omdat ik me had vergist op welke hoogte het gele kruisje was(was een gele pijl ipv geel kruis, wat betekent dat je een verdieping hoger moet zijn).
Tja heb hem net uitgespeeld dus hoef niet per se een nieuwe. Vraag me wel af waar het zich dan moet afspelen. Misschien een college-versie?
Nee, ik heb gister zelfs in bed zitten denken over een Bully 2. En vandaag weer trouwens. Deze game is zo fucking geweldig en simpel.
Als er een bully 2 komt, ga ik hem meteen halen. Bully is gewoon geweldig, ik heb hem 2 keer (bijna 100%) uitgespeeld één keer op de Wii en één keer op de Xbox360. Ik wil nu graag de 100% achievements halen, maar de laatste errands verschijnen niet . Ik zit nu op iets van 99.60%
Zijn de graphics hiervan te pruimen? of is het echt om te huilen, want anders ga ik hem ook wel halen
Graphics komen uit de PS2 tijd + textures zijn opgepoetst. Dit is echt zo'n game waar over je kan spreken 'Gameplay over graphics'. Gewoon spelen die shit, legendarische game voor mij!