Nee, de game is geniaal zoals het nu is. De locatie/school. De maincharacter. De leeftijden van de kindjes De andere maincharacters. enz. Ik wil een nieuwe, maar eigenlijk wil ik niet dat ze iets veranderen. Dezelfde school, maincharacter enz. behouden
Of ze kunnen doen dat Jimmy Hopkins volwassen is en nu zelf een kind (zoon) heeft. Hij ziet dat zijn kind net zo'n etter is, als hij vroeger was geweest en besluit om zijn kind naar bullworth academy te sturen. Daar zijn ze de naam Hopkins nog niet vergeten en het zoontje komt in een hel terecht. En om in een goed daglicht te komen moet de kleine Hopkins opdrachten uitvoeren voor de verschillende schoolgroeperingen.
Of Jimmy blijft zitten en moet het jaar opnieuw doen? Tenzij je op het einde overging naar de volgende groep, heb de game niet uitgespeeld .
Haha, en laat ik nou vannacht begonnen zijn met Bully. Leuke game, alleen soms krijg ik koppijn van de herhalende muziek.
Bully is tof! In Bully hebben we tenminste een werkend pretpark! In tegenstelling tot een andere niet nader te noemen Rockstar game....
Bully is echt zo vet! Ik hoop maar dat Deel 2 eraan komt. @ Smirnoff: Het is van oorsprong een game van de vorige generatie. Graphics zijn wat opgepoetst. Maar het gaat gewoon om de toffe gameplay.
De graphics zijn totaal niet van belang bij deze game. Ja, het ziet er een beetje achterhaald uit maar who cares. De humor, gameplay en het sfeertje zijn gewoon fantastisch. Erg toffe game, zeker een aanrader voor iedereen die 'm nog niet gespeeld heeft. Sowieso kun je hem voor een erg leuk prijsje kopen. Ik kan niet wachten op Bully 2.