1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bully Scholarship Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 20 jul 2007.

1. 7719

7719 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt 7 maart uit:)

2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja!! IGN heeft hem al gereviewed met een 8.7 inderdaad....hier is de link: http://xbox360.ign.com/articles/856/856138p3.html en kijk vanaf daar ook naar de video review en de nieuwe screens, die er best aardig uitzien:thumbs:
    Ik ga hem echt halen jonge..I cant wait!!*)
    Laterssss_0/

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mhm, mooie cijfer. Kan niet wachten! _O_

4. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil dit spel echt graag hebben. Ik heb er al vaak mee in me handen gestaan voor de Ps2 maar omdat ik toen al een xbox had toch maar niet gedaan. Gelukkig maar want nu issie er op de 360! Ga hem na school ff halen vrijdag en dan lekker in het weekend spelen. Die achievements zijn ook geweldig. Get 25 kisses from the gents... Iel..

5. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd, hou wel van een nieuwe sandbox game. :thumbs:

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Iemand al info over regiogebondenheid?

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hij is niet regiovrij volgens play-asia.com. Wel bale maar zo duur issie in NL ook niet ;)

8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat zijn inderdaad best indrukwekkende scores. Dan moet het met de gameplay wel echt snor zitten.

Met alle respect, de graphics zijn... Niet slecht, maar toch wel een beetje ondermaats vind ik.

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Écht slecht!

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de beelden er niet zo slecht uitzien

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    nee joh valt allemaal wel mee.. en dan nog ze zeggen toch altijd gameplay boven graphics? anders ga je maar devil may cry spelen ofzo

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zijn er ook ergens vergelijkingen met de ps2 versie? Want ik twijfel voor welke console ik hem ga halen. En dan heb ik het uiteraard over grafische verschillen.

13. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Grafische verschillen zijn minimaal, betere textures en hogere resolutie. verder heb je 8 nieuwe missies, maar die schijnen niet veel toe te voegen vergeleken met de PS2 versie. En je hebt Achievements natuurlijk.
    Maar als je een PS2 hebt, tsja waarom zou je hem dan niet voor de PS2 halen bespaart je toch weer wat geld.

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    De game komt vandaag in amerika uit maar kheb nog geen enkele review gezien:confused: (behalve dan die van IGN maar die was er al 29 febr.)
    Nouja nog ff geduld......En vrijdag isie in NL geloof ik ofnie??
    Laterssss_0/

15. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag is de bedoeling ja, maar het verbaast me niks dat ie morgen of overmorgen ook wel te verkrijgen is :)

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij GCShop 41,50... Aardig prijsje opzich.

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja zou kunnen dat ie er eerder is maar kdenk eerlijk gezegt niet..maar heeft iemand nog een review gevonden behalve dan die van ign??

18. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Naast de grafische verschillen en extra missies, zijn er ook 4 extra lessen bijgekomen (aardrijkskunde, biologie, muziek en wiskunde (gelezen in de PU)).

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Recent releases from Rockstar Games have indicated that the Xbox 360 version of Grand Theft Auto IV will be region locked. The news is a bad sign for those living in areas where titles are normally delivered later or where video games carry a high premium.

Microsoft's console employs a system which allows game publishers to choose whether they wish their titles to be locked to a single region. Rockstar Games' only released title on the platform so far, Table Tennis, is locked to the region in which it is purchased. The company's next game for the console, Bully: Scholarship Edition, was today confirmed by VideoGamesPlus to have suffered the same fate.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat ik me dus eigenlijk alleen afvraag aan die mensen die hem al op de PS2 hebben gespeeld of je ook echt altijd in de les moet zijn. En is de school een beetje groot, en kan je met iedereen praten. Hoop eigenlijk dat er ook een kantine is waar je mensen ziet eten ofzo, en als het kan in een missie een eetgevecht! :+

Deel Deze Pagina