Ga er maar van uit dat hij bij de Bart Smit ook voor 50 word verkocht. Hopelijk verzend GCshop hem morgen, kan ik Vrijdag na school lekker spelen. Of helemaal beter zou zijn als ze hem vandaag nog versturen als ze hem al hebben.
Ik heb nou wel zin gekregen in Bully. Krijg hem via Wehkamp, vervolgens is het deze game spelen totdat GTA4 uitkomt en dat is ook al met ongeveer anderhalve maand.
Heb hem vanmiddag bij de Nedgame in groningen gehaald 55 euro. Lachen spel @ Kruimeldief ik heb tot nu toe ook 1 vastloper gehad met bully hoop iet dat er nog meer vastlopers komen
Heb even gekeken op het Gamefaqs Forum en er zijn veel mensen die vastlopers hebben. Ook krijgen mensen opeens achievments terwijl ze die niet horen te krijgen. Hopelijk komt Rockstar snel met een patch.
Ik heb liever dat ik mijn Achievements verdien inplaats van zomaar krijg. Maar misschien denken mensen daar anders over.
Wat is er dan goed aan? Lijkt me best vervelend als je opeens alle achievements hebt terwijl er niet veel voor hebt moeten doen
Hmmm ik hoop niet dat ie gaat vastlopen, en die achievements wil ik liever echt verdienen...Er zijn trouwens een handje vol reviews erbij waaronder deze: http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1481/Bully-Scholarship-Edition/p1/ een dikke acht van teamxbox Laterssss_0/\ Edit: Hier zijn alle reviews: http://www.gamestats.com/objects/951/951408//articles.html De game doet het nog best goed!!! Beter dan dat ik had verwacht...het ziet er ook mooier uit dan dat ik had gedacht!! Topgame!! KOPEN!!!
Tuurlijk, ik ook. Was niet serieus bedoeld. 't Spel heeft leuke achievements om zelf te halen. Ik heb deze game nooit gespeeld op de PS2, zelfs nooit echt aandacht aan gegeven. Tot ik vandaag een paar filmpjes zag, waaronder de review van IGN. Het lijkt me een erg gaaf spel, vooral vanwege de setting en het R* sfeertje wat het heeft. Jammer dat de game zo matig geport is, veel freezes, glitches en framedrops schijnt. Hopelijk komt hier nog een patch voor. Morgen maar even checken. Army of Two ben ik nu al zat.
Is deze game toch nog aan te raden als je de ps2-versie zo goed als uitgespeeld hebt? Want ik vond het wel mega cool op de ps2.
Ik zou liever een spel hebben die netjes is afgewerkt ; Want om nu de volle prijs te betalen voor een slechte port, nou nee..
Mensen hier met de PAL versie die veel last hebben van frame-drops of freezes? Op andere fora hoor je er mensen met de PAL versie minder over klagen.
Ik wilde deze game eigenlijk binnenkort ook gaan halen, maar is het nu echt zo'n groot probleem met die crashes en framedrops en alles?