Heheheh .. Ik bedoelde in de game ... Ik ben ook gepest vroeger... tot ik de "Bully uit frustratie een klap verkocht en hij begon te huilen ... ik was zelf ook erg geschrokken :{ ... maar ik werd toen niet meer gepest
Ik ben te lui om ze hier in deze thread te zetten (screens) dus geef ik jullie wel ff een linkje.Bully Screenshots ( 3 )
Gamespot: Q3 2006 Gamespy: augustus 2006 TeamXbox: 1 augustus 2006 ToTheGame: 25 augustus 2006 De PS2 versie staat overal voor 1 augustus gepland.
Wel jammer dat er geen info over was op de e3??? Had echt gedacht dat Rock* er meer over bekend zou maken dit jaar.
tsja ik hou deze game ook al wel een tijdje in de gaten want het leek me wel leuk een beetje in het rond te slaan op school etc. maar die game kwam maar niet! ik hoop dat de release date hierboven klopt want dan ga ik deze game zeker checken
Ja, de Power Unlimited. Het is denk ik niet zeker maar ze beantwoorde een vraag van iemand. Ik hoop dat ze nog aan de game werken, we kunnen alleen hopen.
Zou wel heel erg jammer zijn als de game niet meer uitkomt,door de protestatie van mensen die de game niet in de winkelrekken willen zien