1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 2 competitie..

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sidereal, 22 aug 2003.

  1. Sidereal

    Sidereal Guest

    als het begint stuur ik wel een pm naar iedereen..

    als iemand nog ideeen heeft over de regels en dergelijke, graag hier neerzetten...
     
  2. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    :| ben volgens mij de #1 NL-er :)
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Burnout 2?! Whoaa! Schrijf mij ook maar in! De supercar heb ik ook wel( die heeft toch ook zo'n burnout 2 teken op de rug en voorkant?).
    Maar winnen doe ik toch niet, ik ben behoorlijk slecht. Dat wordt dus oefenen:)
    Maar schrijf mij maar in!:9
     
  4. Sidereal

    Sidereal Guest

    okay..
     
  5. Sidereal

    Sidereal Guest

    meer mensen?
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    IK DOE MEE!

    Over 2 weken dus. Maar wel wil ik je vragen je DTM niet te verkopen en over een week of 4 mee te doen aan mijn nieuw te komen DTM competitie :+

    Ga ff proberen of ik binnen een paar dagen de game via xbw kan krijgen, anders zal ik naar de winkel moeten :{

    Waar is ie goedkoop? Suggesties graag (bij voorkeur pm)
     
  7. Sidereal

    Sidereal Guest

    sorry, DTM is al verkocht..ik had die competitie gezien en ik wou idd mee gaan doen..
    maar het spel viel me zwaar tegen..in de zin dat ik het egt niet kan...dus dan schiet het ook niet op..

    ik denk dat je het beste via het forum kan proberen idd...anders kan je hem online bestellen misschien..zal ff voor je rondkijken..
     
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Aargh vuile slet 8)

    Moet ik weer mijn best gaan doen |:- Ah well, let's keep the competition alive!! Whehe we moeten natuurlijk ook wel Neerlands trots hoog houden :cool: Toch 3 rijders in top 50, liefst iets hoger. Zal eens kijken wanneer ik weer secondes kan sprokkelen :p
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar hoe gaan we het dan doen?
    De time attack mode en dan je tijden doorgeven?(wel eerlijk doen hoor;))
    En doen we ook een speciale lijst voor wie de meest punten heeft op welke baan bij de crash mode?
    Ik hoor het allemaal nog wel:)
     
  10. Sidereal

    Sidereal Guest

    crash mode kan opzich ook, maar eerst maar time-attack..
    tijden opgeven gaat idd op vertrouwen..maar lijkt me dat iedereen wel volwassen genoeg is omdat te doen tog..
     
  11. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Mja Time Attack heb ik nog nooit gedaan :eek: Maar dat doet er niet toe. Ik denk dat we gewoon om de week, of beter nog, om de twee dagen ofzo (niet iedereen komt zo vaak op XBW) een nieuwe baan kiezen waarop we gaan racen. Dan aan het eind van de termijn je gezette tijd doorgeven. En dan klassement aanmaken!

    Denk dat iedereen wel gewoon eerlijk doorgeeft, zijn immers geen prijzen aan verbonden. Als het niet te vertrouwen is, kan je misschien om foto vragen, maar dat lijkt me niet nodig. Moeten we eigenlijk iemand hebben die dat dus regelt, van welke baan enzo. Topicstarter?
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah crap gaan ze net weer beginnen met die DTM Competitie als ik DTM heb uitgeleend :mad:
     
  13. Sidereal

    Sidereal Guest

    ja..op die manier lijkt het mij ook het beste..

    dat ik op maandag bijv. auto + circuit aangeef...en iedereen zaterdag zn tijd doorgeeft...

    ik houd dan wel een klassement bij op de website..met puntensysteem..bijv. nummer 1 krijgt 10 punten, nummer 2 8 punten etc.

    op die manier moet het goedgaan..

    nu hopen dat er nog wat meer mensen meedoen...
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Time attack is best wel kewl.
    Als je een lap hebt gefinished dan rijd je de volgende lap tegen jezelf in ghost vorm! Op die manier kun je duidelijk zien waneer je sneller bent en wat beter moest:)

    Zeg maar waneer we van start gaan*)
     
  15. Sidereal

    Sidereal Guest

    we moeten wel minimaal 15 mensen hebben ofsow...zou wel beter zijn
     
  16. Sidereal

    Sidereal Guest

    ga maar vast door met goed oefenen dodgie..we beginnen denk ik over 2 weekjes..ff afwachten nog
     
  17. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    .

    O-) }:]
     
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Duurt nog ff :)

    Volgende week eerst laatste parkoers van deze en daarna (iig tot DTM live gaat dus zon 8 races) een geheel nieuwe competitie! Niet meer met DTM auto's kan ik alvast verklappen...

    @siddereal
    Het is toch wel leuk als al tijden tussentijds worden gepost? Ik heb die motivatie eigenlijk nodig (ben nogal zelfingenomen en denk snel dat ik SUPER rijd :D)
     
  19. Sidereal

    Sidereal Guest

    wat bedoel je met duurt nog ff?

    en inderdaad, in de tussentijd kunnen er al wel wat tijden gepost worden..kun je alvast kijken hoe hard je nog moet oefenen.

    de site is ook weer bijgewerkt, klik de link in mn sig..
     
  20. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon net als in DTM Comp. Zondag nieuwe baan en dan voor zaterdag 23.59 uur je tijd in leveren.
    Ennuh ik doe ook mee. Kan je niet gewoon met baan 1 beginnen en dan volgende week baan 2 en dan die week daarna baan 3??
     

Deel Deze Pagina