1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 2 competitie..

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sidereal, 22 aug 2003.

  1. Sidereal

    Sidereal Guest

    okay, ik zet je erbij..

    ja, die volgorde lijkt me gewoon makkelijk idd...alleen moeten we het nog ff over de auto hebben...

    edit: maandag doe ik klassement etc. want dan zit ik op mn werk, in het weekend geen zin/tijd...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2003
  2. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er met de auto's dan. Je mag toch zelf weten welke auto je neemt???
     
  3. Sidereal

    Sidereal Guest

    we doen met een vaste auto..dan gaan we allemaal even hard..wel zo spannend natuurlijk..
     
  4. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    en is ook leuk voor de afwisseling :) een keer met de Drivers Ed ofzo rijden _O_ doe je anders niet (tenminste niet als je top tijden wil neerzetten voor Live ;))
     
  5. Sidereal

    Sidereal Guest

    idd...gewoon iedere week een andere auto...en aangezien iedereen dezelfde auto heeft blijft het spannend..
     
  6. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Damn You Saaur :cool:

    Ik gisteravond weet ik veel hoeveel seconden eraf gehaald word ik vanmorgen wakker ben jij er weer langs :p Ik geef niet op~! :D
     
  7. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    haha...neighter will I :D maar vanaf vandaag ga ik een andere tactiek toepassen (vanaf gister eigenlijk al...) heb nu een top 9 tijd op een track...._O_

    but your right on my tail :mad:

    Weet iemand trouwens of handmatig schakelen kan helpen?
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil wel mee doen maar heb geen live optie, ik kan de cores wel gewoon via hier aan jullie doorgeven, en ik bebn toch niet zo goed
     
  9. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    meot wel weten welke baan enzo we gaan spelen, ik wil trouwnes niet met de supercar spelen maar met de japanese mucle
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Tell me! Wij Nederlanders moeten elkaar natuurlijk helpen hè O-)

    Hehe, maar top 9 is goed! Ik kom niet verder dan 20ste... :) Ik schakel niet, maar meestal helpt dat wel iets denk ik, ik ga er alleen niet aan beginnen. Proberen gewoon wat meer races crashless te rijden :9
     
  11. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Van tevoren wordt bekend gemaakt welke baan èn welke auto we gaan racen. We kunnen dus niet op iemands persoonlijke voorkeur letten..
     
  12. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf gister heb ik alle tracks in de top 100 staan, dat was m'n eerste doen. Nu ga ik 't per track aanpakken totdat ik een top 10 tijd heb :+

    Maar de alllllller eerste track zit ik al vast :mad:
     
  13. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja hehe die eerste is ook dom, daar is het moeilijker om hoog te komen, omdat iedereen daar geracet heeft. Dus meer deelnemers dan de reversed banen. Daar sta je automatisch wat lager dus, of het moet héél goed gaan :cool: Ik zit nog niet overal in de top 100 :eek: dus nog ff racen!
     
  14. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ff serieus, die #1 daar heeft 4 sec. minder staan...dat moet toch iets anders zijn dan route, want 't is een ronde baan? Handmatig schakelen? Anders starten? Waar moet je die 4 sec. vandaan halen?
     
  15. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Mja het kan aan schakelen liggen, maar 4 seconden op 4 rondjes of meer is natuurlijk niet zo veel. Gewoon scherp insturen en constant boost houden moet die seconde zo pakken denk ik. Je moet ook wel een beetje geluk hebben soms om een toptijd neer te zetten hoor :cool: Kan behoorlijk frustrerend zijn om in het laatste rondje toch nog te crashen..
     
  16. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al eens gekeken de ronde tijden van die #1...das geen geluk meer. Elke track staat ie 1e of 2e..._O_
     
  17. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Tis wel goed voor mijn motivatie zo'n directe concurrent :) Thanks Saaur _O_ Kom nu zelfs sommige banen onder de tijd van MacNappy :cool:

    Nu 31e overall maar waarschijnlijk zit je er zometeen weer onder als ik even niet kijk :p Ga voor de top 25 en dan hopen dat ze op Xbox.com nog eens zo'n lijstje Top 25 voor Burnout2 gaan maken :D
     
  18. Sidereal

    Sidereal Guest

    meer mensen nog?
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nog over de competitie, je mag natuurlijk niet de invincible cheat gebruiken!;)
    Wat doet de cheat ''face off'' eigenlijk?
     
  20. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheats zijn natuurlijk "not done"...of zitten er leuke cheats in die iedereen zou kunnen gebruiken?

    Face off is gewoon een ander sort race....is 1 tegen 1, is wel leuk om met z'n 2e te doen, dan heb je geen gezeur van "maar de computer peste me :+"

    En Gerbo,mijn motivatie is zo laag dat ik 't voor t weekend voor gezien hou, but I'll join you in the top 25 later ;)
    (hey, zouden die cheats ook werken met je live! scores? ;))
     

Deel Deze Pagina