hahah ik sta precies 1 plaats onder Saaur (ik sta op de #81e plaats) op de ranglijst van Palm Bay Heights (die speel ik ook bijna alleen) , terwijl ik nog wel met die burnout 2 wagen reed en iedereen juist met die hele snelle wagens , en Gerbo staat op de #72e plaats
Dat doe je goed *) Nou op de rest van de banen ook en dan hebben we weer een Nederlander in de top zoveel
Gek hoeveel burnouts is jullie meeste?? ik heb me net een burnout maal 32 gehaald op die baan met 88 erin (palm bay en dan de 2de langere). Daar haal ik een rondetijd van 1,30.160 en een total time van 4,34. nog wat.
Haha op de palmbay (dan de 2de langere) gister een rondetijd van 1,29.960 gehaald. Zit samen met een vriend elkaar op te fokken om op die baan steeds de beste tijd te halen. Ik sta op dit moment voor We hebben zelfs eens gehad dat we tegelijk over de finish kwamen maar dan word player 1 als winnaar gekozen en dat was ik, hahaha daar flip je dan toch van uit he Sorry ik doe niet mee.
Mja Wixx joh doe ook mee man Ik zie dat je gemotiveerd ben om snelle tijden neer te zetten. Waarschijnlijk heb je al een aantal tijden staan. Voor mijn part geef je gewoon de tijden door die je al had staan. Als we maar een beetje een competitie krijgen
Is goed ik doe mee maar heb die tijden op een vriend zijn xbox gehaald (degene die ik zat op te fokken). Op mijne moet ik volgens mij nog de supercar gaan halen, maar dat is zo gebeurt.
hey, ik wil ook meedoen, maar word ik wel op de hoogte gehouden, welke auto precies en welke banen en of het Time attack is enz en wanneer nieuwe baan of wanneer de (1e) races zijn, alvast bedankt
ik zet je erbij. klik op de link in mn sig om de regels etc. te bekijken.. je krijgt nog pm als het begint..
hey k heb ff een vraag ik sta iets van 89 in totaal maar hoe kan k dan hoger komen??? want k heb al best vaak alweer me rondetyden verbeterd