1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 2 competitie..

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sidereal, 22 aug 2003.

  1. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    goed je best doen :+

    ik zou t niet weten....ik ben nu bezig alle tracks in de top 20 te krijgen...gaat best goed
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm k sta op 1baan 24 volgensmy maar zet my er ook maar by
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me ff toe aan je friendslist...(alle burnouters eigenlijk :))
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Denk dat ik wel een deal heb (wordt vanavond uitgewerkt), waardoor ik bij deze mijn inschrijving wil bevestigen.

    Wel hoor ik graag in welke termijn je de game zon beetje hebt uitgespeeld. Een weekje genoeg? (ik wil ook die supercar u know!)
     
  5. Sidereal

    Sidereal Guest

    okay dan..

    en over die supercar wil ik ook wel weten..dan kunnen we met een weekje ongeveer beginnen (iets langer misschien)
     
  6. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja joh beetje spelen en geluk en je hebt hem in twee dagen hoor! Naja goed ik had vakantie ;) Maar binnen de week heb je hem zeker! En voor Jensss gewoon blijven proberen. Op een gegeven moment moet je echt voor de crashloze rondjes gaan en dan kom je wel in de top 50 als je het goed doet.
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik wil ook wel meedoen, kan iemand AUB de XBox live nr 1 snelste ronde van Palm Bay Heights even checken voor me plz ?

    Ik heb 1:05:166
     
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Mja dat wordt niet aangegeven. De rankings gaan alleen over de races van een aantal rondes zeg maar. Geen laptimes.

    @ Saaur: Ik heb ff jouw tijden bekeken en damn je hebt nog behoorlijk wat ruimte om te verbeteren! Als je een beetje de tijd neemt op een aantal banen ben je in no-time aan me voorbij hoor! Denk dat jij eerder in de top 25 zit ;) zeker omdat school nu weer begint |:-
     
  9. Sidereal

    Sidereal Guest

    pbateman, you're in..

    en jongens..ff over die supercar enzo..kunnen jullie ff kijken bij welke race je die wint..?

    want er is nu een race, "face off 3", die blijft gelocked..omdat ik bij 1 race van de grand prix 2e ben geworden ipv 1e..

    thanx
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2003
  10. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    de snelste tijd op Palm Bay Heights is : 3.14.616 (total time) , dus als je drie keer zo`n ronde rijd kom je in de buurt van de nummer 1 :)
     
  11. Sidereal

    Sidereal Guest

    en jongens..ff over die supercar enzo..kunnen jullie ff kijken bij welke race je die wint..?

    want er is nu een race, "face off 3", die blijft gelocked..omdat ik bij 1 race van de grand prix 2e ben geworden ipv 1e..

    thanx
     
  12. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Face Offs unlock je alleen als je alles goud haalt in een toernooi. Moet te doen zijn hoor. Ik kan nu ff niet kijken sorry, maar je zou het aan de vorm van het plaatje moeten kunnen zien hoor! Een platte racewagen is het.
     
  13. Sidereal

    Sidereal Guest

    dat zal hem wel zijn dan..damn..naja, vanavond ff die grand prix opnieuw doen dan..
     
  14. Sidereal

    Sidereal Guest

    meer mensen die nog meedoen?
     
  15. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij is Face Off 4 de Supercar!
     
  16. Sidereal

    Sidereal Guest

  17. Sidereal

    Sidereal Guest

  18. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel hebben we d'r al? :)
     
  19. Sidereal

    Sidereal Guest

    14..

    hopelijk heeft cole trickle zn spel al..ik zie hem niet zo vaak meer hier, dus hopelijk is ie aan het oefenen :)
     
  20. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nog niet, maar komt 1 deze dagen :D
     

Deel Deze Pagina