nee okay, mee eens.. maar we moeten nog meer aanmeldingen hebben..en als niemand de thread ziet gebeurd dat niet tog?
w0000000t. Ik heb daar wat rondjes liggen toeren maar ik kom maar tot 1:07:185. *Gaat weer verder oefenen*
over een weekje ongeveer.. maar post maar vast wat tijden en met welke auto je geracet hebt.. gisteren met de oval racer 37.70 gereden op airport terminal 3..maar kan nog stukkie sneller.. verder weet ik het niet meer..
hoe kan je een vriend toevoegen met burnout2??? en myn total time op Airport Terminal 1&2 (R) 4.12.319
De Xbox opstarten zonder game en dan inloggen op Live naar Friends gaan en een Friend Request sturen door de Gamertag in te vullen. Wijst zichzelf.
Wanneer gaan we beginnen? (of moeten we nog op meer inschrijvingen wachten?) Ik heb er in ieder geval zin an
Gamepje ontvangen . Heb wel een vraag gelijk. Hebben jullie vibratie aanstaan? Werd vannacht na een half uur al mesjokke van de boost!!
Ja, idd, hij kan er aardig op los shaken Maar ik heb hem gewoon aanstaan. Ik heb er nog niet eens aan gedacht dat ik hem ook gewoon uit kan zetten
Deze verdient wel een kickje Wou ik meteen ff van jullie weten of je echt elke keer bij Track Records je tijden moet updaten als je er 1 verbeterd hebt of stuurt het spel zelf af en toe nieuwe records door naar de Live servers???
LET ME SEE U'R TRACKRECORDS!!!! beetje nieuwsgierig wat ik ongeveer moet halen? Heb je zin tijd en lust om ze te posten? bvd Cole nb Oja heb jjj je vibratie aan, want dit leek mij een oneway ticket naar RSI
heb vibratie nu maar es uitgezet....krijg wel last van polsen ik zal er een paar posten: Airport Terminal 3: 2.53.733 Airport Terminal 1 & 2: 4.05.600 Interstate Loop 3.06.333 88 Interchange 4.41.550 Palm Bay Heights 3.21.966 Palm Bay Marina 4:28.816
Ok ik heb weer een haas ! Heb daarnaast nog een vraagje (jaja hoort in help enzo, maar kick liever deze gelet op het aantal deelnemers). Speel nu alles gelijk maar uit met gold (oftewel Xbox uit als dat niet gaat lukken). Is dit de snelste manier om alles te unlocken, of hoef je niet alles gold te halen?