Ik vind de PS2 versie van MCII iig erg matig eruit zien. Lijken wel Psone graphics. En Burnout 2 vinnik heel erg goed. Een stuk beter dan deel 1.....
Ja dat vind ik ook. MC2 ziet er matig uit op de PS2 en op de Xbox is er nauwelijks wat aan verbeterd. Terwijl bij Burnout2 de graphics wel up to date zijn.
Maar op meerder sites krijgt MC2 ook ongeveer dezelfde punten als Burnout 2 dus ik kan me moeilijk voorstellen dat het slecht is.
ah vind ik best wel shit, dat ik nu zo hoor dat MC2 niet echt een mega-kaskraker word.. ok misschien is hij wel steengoed, maartoch, als iedereen er al een beetje zó over doet.. jammer, had echt gewilt dat MC2 super zou worden, ok misschien is ie dat ook wel, maaar.. naja whatever..
Gamespy: Burnout 2 (xbox) 89% Midnight Club 2 (ps2) 90% Gamespot: Burnout 2 (xbox) 8.6 Midnight Club 2 (ps2) 7.3 Gamerankings: Burnout 2 (xbox) 90.2% Midnight Club 2 (ps2) 89.9% En zoals ik al eerder zei: De Xbox-versie wordt alleen maar beter met Xbox Live, betere graphics, iets scherpere textures. En waarom zeggen veel mensen dat de reviews van MC2 slecht waren? De punten zijn gewoon erg goed.
Hoezo vergelijk je niet gewoon de Xbox versies van Burnout 2 en MC2. Xbox versie van MC2 scoort lager door de graphics.
Er zijn nog geen reviews van de Xbox-versie van MC2. Maar zijn de graphics van MC2 op de xbox slechter dan op de ps2?
Hoe kan eigelijk die nieuwe prijsvraag al zijn begonnen als de andworden van vorige nog amper bekent zijn
Nou ja ik ga MC2 gewoon kopen, vind ik hem niet leuk, ga ik hem ruilen tegen Burnout 2. Bombermania weet jij wanneer MC2 uitkomt?
ja ok, euh lol, dat was ook de ps2 versie! en aangezien de xbox 10x beter is.. zelfde wat er op xbw.nl stond over burnout2, dat alles zoveel x zo goed was qua graphics etc etc.. ja toch?.. nou dan
De MC2-Xboxversie krijgt lagere punten omdat je moet uitgaan van de kracht van die console (de Xbox dus in dit geval). En dan moet je niet gaan vergelijken met de PS2-versie. Daarom zou de Xbox-versie lagere punten kunnen krijgen. Verder wil ik even duidelijk maken dat ik geen van beide games heb, al bestaat de kans dat ik ze ga halen. Dit is waarom ik Burnout 2 zou halen: Veel en spectaculaire crashes. Snelle adreline pompende gameplay (steeds maar weer boosts halen om op snelheid te blijven). Bovendien zouden de graphics van MC2 minder kunnen zijn maar dit is niet zeker. Verder ligt het er ook aan of je Live! hebt. Dan heeft MC2 wel een grote voorsprong, maar dan nog... Ik wacht sowieso eerst de reviews van de Xbox-versie van MC2 af.