1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 2 vs Midnight club 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 8 mei 2003.

  1. Nielz

    Nielz Hoei!

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al in de Burnout 2 topic gepost, maar ik doe het hier ook ffies...

    Ik heb het spel nu zo'n 3 dagen ofzo, en ik vind em echt vet... je kunt lekker veel levels, championships, game modes, auto's etc. unlocken... en de crash mode is echt stoer! Ook kun je de pursuit mode unlocken. Dan ben je een politie auto, en dan moet je een target auto zo vaak beuken totdat zijn metertje leeg staat. En dit kun je ook met z'n 2en spelen!

    Dit spel is voor iedereen die een keer iets anders wil dan alleen laps rijden en andere ventjes inhalen.
     
  2. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Pfff moeilijke keuze ma ik denk toch dat ik dan geen van beide koop en Midtown madness koop

    Als ik echt moest kiezen zou het Burnout 2 worden van wegens het graaf racen in burnout 1
     
  3. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
     
  4. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    dat geloof ik dus écht niet..
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  5. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik ook niet. Xbox versie wordt veel beter dan de ps2 versie
     
  6. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat ik zeg dat de PS2 betere graphics heeft?? Ik zeg alleen maar dat er niet al te veel aangesluiteld zal worden.
     
  7. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een stukje van deze game gezien op tv.(hij was game v/d week bij FRS)Hij zag er niet geweldig maar ik vond het toch wel meevallen en ik weet zeker dat hij op de xbox veel mooier wordt.
     
  8. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Inmiddels zijn we 2 maanden verder, dus zou iemand kunnen vertellen welke nou beter/leuker is en waarom?
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik zou zeggen..als je van crashes houdt Burnout 2. de crashes zijn echt thunder cool en je speelt het spel ook niet zomaar uit. Je kan slitscreen met zijn tweeen en das ook lachen...gaandeweg het spel kun je modes en cheats unlocken waardoor je opties krijgt als Pursuit (een politie human/computer, een dief human/computer), geen verkeer op de weg, niet kunnen crashen etc. verder zijn de snellere auto's erg stoer. ik heb alleen Midnight Club 2 niet gespeeld..gewoon omdat het mij niet zo aanspreekt. lees de reviews en kijk welke spelopzet het best bij je past..en neem meteen Midtown Madness 3 mee in je overweging. Die vind ik ook vet! als je live hebt is dat een musthave. ik heb geen live en nog vind ik het cool!
    BO2 is trouwens arcade, MM3 ook. MC2 weet ik niet.
     
  10. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb reviews gelezen maar ik word er eigenlijk niet veel wijzer van. Ik zit ook hard te wachten op de review van mc2 van xbw die maar niet komt. MM3 wil ik (nu nog) niet en dat is ook een ander soort spel dan burnout 2 en mc2. Ik ben geen fan van crashes of wat dan ook, maar van the fast & the furious en wil een vet racespel in die stijl. Dus nu wil ik graag horen van mensen die Burnout 2 en Midnight Club 2 hebben/goed genoeg gespeeld hebben welke meer aan te raden is en waarom.
     
  11. zeroping

    zeroping -= uNLeashed =-

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebei. En het scheelt toch wel hoor...

    Burnout 2:
    * Voordeel: overdag racen
    * Voordeel: de crashes !
    * Voordeel: het verkeer
    * Voordeel: de graphics
    * Nadeel: voorgedefinieerde banen :mad: :mad:
    * Nadeel: beperkte LIVE ondersteuning !!! :mad: !!!
    * Nadeel: geen Systemlink ! :mad: !
    * Kortom: De lol was er bij mij na een tijdje wel af...

    MC2
    * Voordeel: De motoren ! (Auto's ook gaaf hoor) ;)
    * Voordeel: Proef The Fast and The Furieus !
    * Voordeel: Super grote stad ala GTA3 met onbeperkte mogelijkheden om overal heen te racen !
    * Voordeel: Het verkeer en de mogelijkheid om over voetgangers heen te jakkeren.
    * Voordeel: LA, Paris, Tokyo met realistische plekken (vooral Paris natuurlijk want die is bij een ieder wel bekend!)
    * Voordeel: System Link EN XBOX LIVE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    * Nadeel: (ja, ik heb er 1 gevonden) niet overdag racen, maar alleen in de schemering of 's nachts; maar das niet echt een probleem hoor!
    * Klein nadeeltje: de graphics zijn wat minder dan Burnout 2, maar doen zeker hun werken en hinderen mij absoluut niet (en dat voor een Ati Radeon 9800 Pro gebruiker !)

    Nou, das een lange reactie voor mijn doen: de groeten dan maar weer! ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2003

Deel Deze Pagina