Burnout 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bombermania, 5 mei 2003.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Graag je mening over het spel..

2. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gekockt, en ik vind hem echt gaaf.........beter dan 1, want die had ik gelijk terug gebracht....

vooral dat crashen is heel erg gaaf:9 :9 :9

3. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik ga hem denk ik ook halen,
    maar zit er ook een storymode of careermode in?? dat je het spel echt kan uitspelen?

4. *JeMaDo*

*JeMaDo* BOEH!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gehaald en ben echt ontzettend benieuwd. Als ik hem een tijdje heb gespeeld zal ik vertellen wat ik ervan vind. :)

5. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem dus al gespeeld en het spelletje is supergaaf! Goeie gameplay... besturen is toppie, goed echt gevoel (duizend keer beter als bijv. n4s, ongeveer de kwaliteit van rallysport). Crash-mode is supergrappig en alles ziet er heel realistisch: vrachtwagens die na de crash over de weg scharen en nog ff een paar auto's meenemen (het prachtige domino-effect) en de replay gefilmd vanuit een helicopter die over het kruispunt vliegt... erg realistisch, zoals beelden ook vanuit een echte bewegende helicopter gemaakt zouden worden. Spel is mooi! Iemand die me kent weet dat ik erg kritisch ben.

Laatst bewerkt: 9 mei 2003
  6. Ik heb hem toenstraks gespeeld bij de Nedgame het is wel een leuke niet al te moeilijke game. Ik vind persoonlijk het kruispunt crashen het leukste. Ik ga hem denk ik niet kopen omdat ik Moto GP 2 en Midtown Madness 3 al ga kopen. Maar het is wel een leuk spel vind ik.

-|>341# /\/\341

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wilde het spel net gaan kopen maar ben bij de makro geweest en bij de music store. Allebei hadden ze hem *nog* niet. Music store zou hem morgenochtend (8.45 uur) binnen krijgen dus ga ik hem dan wel halen.

O ja, de intertoys had hem al wel maar ik vertik het daar langer mijn geld uit te geven. Ik ken de eigenaar persoonlijk en het is een ongelofelijke eikel, hij krijgt mijn geld dus echt NOOIT!!

8. *JeMaDo*

*JeMaDo* BOEH!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net gespeeld en ik moet zeggen dat ik nog niet zo heel erg onder de indruk ben.
    Het spel ziet er ontzettend mooi uit; reflectie, replays enz.. Maar tot nu toe vind ik het veel te makkelijk, ik speelde het voor de eerste keer en won direct een toernooi.

Als je tijdens het spel chrashed, krijg je slow-motion effect en zie je alles vanuit een andere camera stand. Maar de schade die je hierin oploopt, neem je verder niet mee in de race, dat vind ik wel jammer.

Dus kortom: ik vind het een zeer mooi spel, met een iets mindere gameplay.

9. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook al gehaald. Het begin is inderdaad erg makkelijk maar er zijn iets van 17 cups. Dus het zal net als in Burnout 1 wel erg snel moeilijker worden. Erg leuk gedaan is dat tijdens de bost de muziek harder wordt. Overigens is de soundtrack niet veel soeps, maar ik speel gewoon Linkin Park af. Grafisch is het wel aardig maar het komt niet in de buurt van DTM Race Driver en Racing Evoluzione. En de crashes zijn inderdaad erg vet.

10. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is nou het verschil tussen Burnout 1 en 2? Er zit een nieuwe mode in, dat weet ik.(Crash Mode) Maar is er veel vernieuwends?Ik vond Burnout 1 zo verschrikkelijk saai, dat ik zit te twijfelen of ik deze wel moet hebben. Is Burnout 2 leuk als je aan Burnout 1 geen zak aan vond?

11. De verschillen tussen Burnout 1 en Burnout 2:

1. De Crash mode
    2. Mooiere graphics
    3. Meer wagens
    4. Scores op Xbox Live!
    5. Meer curcuits

Genoeg?

En ik denk dat Burnout 2 nog steeds saai is als je Burnout 1 ook saai vond. Je zou hem dan eigenlijk alleen maar voor de nieuwe dingen moeten kopen. Maar ik denk dat je het gewoon moet proberen anders kan je hem meestal gewoon binnen 1 dag terug brengen als je er niks aan vind. Ik vind hem wel leuk maar je moet het toch ervaren voordat je kan weten of je hem leuk vind.

-|>341# /\/\341

12. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook niet of je hem wel leuk zult vinden. De circuits zijn veel groter zodat je niet alle verkeerssituaties uit je hoofd hoeft te leren, dat is wel een pluspunt.

13. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar je kan dus niet op Live! tegen elkaar racen?

14. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, alleen je scores die kun je op Xbox Live zetten.

15. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    |:-
    Dan koop ik Midnight Club 2*)

16. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan lijkt mij Burnout toch echt leuker. In MC2 is de AI zo goed dat het bijna onmogelijk is om te winnen en dan wordt het juist saai.

17. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik wel leuk. Als het te makkelijk is wordt het spel ook saai. En op Live wordt het ook vet, weet ik zeker.

18. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ik zeg het je... dom dom dom.... koop nou maar burnout 2! ik ken bijna alle racespellen en dit is de vetste tot nu toe... de besturing voelt moddervet aan en de graphix zijn erg mooi! dit is een aanrader... niet goed geld terug ;]

19. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ok dan, ik was toch al van plan hem te halen maar goed...
    Ik PM je wel mijn bankrekening door, voor het geval de game toch tegenvalt. ;)

20. *JeMaDo*

*JeMaDo* BOEH!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu iets langer gespeeld en het bevalt me nu een stuk beter. Het is moeilijker geworden en ik heb ook al een aantal extra opties unlocked.
    Maar ik weet nog steeds niet cker of ik hem wil houden.

even off topic: Krijg je je geld terug als je een spel ruilt bij frs? of moet je het voor iets anders ruilen?

Deel Deze Pagina