Burnout 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bombermania, 5 mei 2003.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    off-topic antwoord: Nee, je krijgt je geld niet terug. Je mag de game 1 maal binnen 2 weken omruilen tegen een andere.

2. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, je moet het ruilen voor een ander spel. Ik had Burnout gekocht en wou graag me geld terug(er stond op de bon dat je je geld terug kon krijgen8) )maar dat mocht niet, toen heb ik hem voor UC geruild(goede keus*) )

@Kierewietje:Ik heb Burnout gespeeld maar ik vond er geen zak aan. Daarom denk ik dat ik Burnout 2 niet leuk vind, en dus ga ik voor MC2. Mede omdat hij Live! is en je een goede AI hebt, en er een cruise mode inzit.(vind ik erg leuk)

3. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me niet voor stellen dat MC2 slecht is, want hij krijgt héél hoge scores bij de reviews

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maar zit er in Burnout 2 een goede multiplayer?

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt hem niet LIVE spelen. Er is alleen een scoreboard. Beetje een commercieel truukje dat.....

6. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het het best vergelijken met DTM Race Driver. Met z'n 2en is het nog leuk, maar met zijn 3en en 4en niet meer.
    Je kan in de Single Race en Pursuit met maximaal 2 spelers, ik heb geen framerate drops meegemaakt en alle opties staan gewoon aan.
    In de Crash Mode moet je je controller doorgegeven:confused:, ik snap niet waarom dat is maar het is wel stom.

7. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je mijn vorige posts had gelezen wist je dat ik het over MC2 had.:)

8. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @Ds The best:Daar ben ik het mee eens. De cijfers die ik vanm MC2 heb gezien waren erg goed. En met Xbox Live wordt dat alleen maar beter.

En begrijp ik het goed dat je met de multiplayer met zijn tweeen tegen elkaar kunt racen?

9. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb je goed begrepen. Maar uh de cijfers van Burnout 2 zijn beter.

10. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op sommige sites in Burnout beter en op andere MC2

11. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een stukkie over de live integratie in burnout 2. Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gelezen op de main page, kwam microsoft te laat om voor volledige live integratie te gaan. Het spel was al aardig gevorderd en om live erin te doen, dat koste teveel werk. Bijna aan het einde vroeg microsoft of ze toch geen kleine live integratie konden doen, en dat hebben ze gedaan dmv de online scores.

12. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ow ja, dat is dan geheel nieuw.. De reviewS! die ik heb gezien waren dus ronduit matig!

MAar goed heb nu ook burnout 2 en hij is vet! Echt hij overtreft al mijn verwachtingen (en ik ben ook best kritisch). Ik zal de game nog wat meer spelen en dan nog wat reacties posten...

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Burnout 2 is echt geweldig, ik speelde hem paar weken terug zowel single als multiplayer tegen Jordi en je beleeft er echt lol aan. Grafisch ziet de game er lang niet zo slecht als dat het lijkt op de screens en het blijft een uitdaging om steeds weer opnieuw je tijden en andere cijfers te verbeteren! *)

Ik was duidelijk beter dan Jordo... :+

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Muhahahaha ik zag je nog niet eens omdat je zover achter stond elke keer :+

15. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ondertussen in de Custom Series. Maar ik gaat eerst nog effe de Championship Season doen, want ik wil eerst effe alle karretjes unlocken.

16. Ik heb een vraag. Wie weet hier wanneer je je eigen auto kan gaan maken?

-|>341# /\/\341

17. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    PS2 reviews: Midnight Club 2 PS2 89.9% (van gamerankings)

18. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En nog eentje:
    PS2: Midnight Club 2: 8,4 van gamespot.com

19. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En de xboxversie wordt nog beter. Betere graphics en xbox live

20. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gister gezien bij Gammo. Midnight Club 2 zag er niet uit. Het leek wel of het de PS1 was en die gasten bij Gammo vonden het ook niet veel aan.

Deel Deze Pagina