1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bombermania, 5 mei 2003.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb burnout 2 vrijdag ff in futurezone gespeeld..ik moet hem hebben!
    alleen vraag ik me af of het lang duurt voordat je hem uitgespeeld hebt

2. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Was het de Playstation 2 versie?

3. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was hem. Maar aangezien de graphics nauwelijks worden opgepoetst zal die het misschien wel afleggen tegen Burnout 1 qua graphics.

4. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Burnout 2 gekocht, en ik vind het echt een vet spel. Je kunt lekker veel unlocken, en de Crash mode is ook super vet! Dit spel is zo leuk, omdat je gewoon gevaarlijk moet rijden wil je een beetje snel gaan (aangezien je dan je boost meter vult).

Voordat ik het spel kocht was ik er nog een beetje sceptisch over... maar ik ben nu echt blij dat ik em heb gekocht!

5. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Burnout 2 ook... Ik kende het spel al van de PS2, daarop was het al een juweeltje... En wat de graphics betreft, die zijn BETER dan van Burnout nummertje 1, dus... De graphics van Burnout 2 in vergelijking met Burnout 1 waren op de PS2 al STUKKEN beter... Het spel is gewoon erg mooi geport naar de Xbox... Kijk, het kan altijd beter, natuurlijk...

6. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze de graphics net zo mooi zouden maken als Racing Evoluzione of Gran Turismo 3 dan zouden de consoles hopeloos vastlopen als je de turbo aanzet.

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Burnout 2 is de koning van de arcade-racers.

8. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel irritant als mijn zusje records rijdt en ik ze niet kan verbeteren:mad:.
    Ik heb vandaag effe de Crash Mode gedaan en heb iets van 6 zones geunlocked, is wel een lachuh mode.
    Ik moet nog 1 Custom Championship Trophy winnen en dan heb ik het spel uitgespeeld. Misschien dat ik dan een eigen auto kan maken. Overigens is het wel erg lastig om daar te winnen.

9. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wow nu al het spel uitgespeeld. Maar dan blijft het toch niet lang leuk?

10. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat lijkt mij ook (ik zit nog steeds te denken om hem te kopen)

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Met 350 km/u spookrijden BLIJFT leuk.

(had m op mijn verkochte PS2 al helemaal grijs gespeeld, maar heb m op de X-Box wederom gekocht.)

12. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook heel vaak "single race", dat is gewoon rijden op een track die je uitkiest met de auto die je uitkiest... en dan ben je klaar, maar het is toch vet cool!

Ik moet zeggen dat ik er in het begin ook nog niet zeker over was, of ik het spel wilde of niet... maar na het aangeschaft te hebben ben ik toch wel heel erg blij ermee!

13. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik denk dat ik hem ook ga kopen...een fan van racegerne als mij zal zoiets niet mogen missen...toch?

14. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik denk toch dat hij na een tijdje gaat vervelen.(voor mij dan) Als de Live mogelijkheden wat uitgebreider waren had ik hem waarschijnlijk gekocht. Nou ga ik voor MC2. Ik weet dat daar veel mensen het niet mee eens zijn, maar ik koop MC2 lekker toch:p

15. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in 4 dagen zo'n 30 uur gespeeld, dus je moet niet zo zeuren. Overigens moet ik nog wel 1 auto winnen en dat is best pittig(Pursuit 6:mad:)

16. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zoek eigenlijk een leuk racespel of tegen elkaar te racen, is dit een beetje leuk bij deze, pro race driver met zijn 2,en vind ik niks

17. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zeker wel leuk om met z'n 2en te doen! Echt cool als je met z'n 2en crashed :D

18. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt een top spel

ik heb m gister gekocht

en het ruleerd.

:9

Mooie graphics en crashes
    en de persuit met 2 players
    is ook echt leuk.:D

19. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je een persuit met 2 spelers?? Ik krijg het maar niet voor elkaar|:-

20. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die eerst unlocken... volgens mij krijg je em na de 3de pursuit missie uit de championship... maar het kan ook de 4de zijn.

Deel Deze Pagina