1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bombermania, 5 mei 2003.

1. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Vraag voor een ieder die hem al heeft. Weet iemand of het mogelijk is om gas te geven met het linker pookje i.p.v. de triggers of met A ?

Ik hoop dat ik hier snel antwoord op kan krijgen want ik moet zo een spel ruilen (star wars) en de enigste optie is Burn out. Ik twijfel alleen heel erg.

Dus als iemand het weet en mij antwoord kan geven, zou ik harstikke blij zijn. Mag ook via PM.

alvast bedankt, Patsem

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je kan gas geven met het rechterpookje, of met A.

3. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Thanx voor de snelle reply. (Ik bedoelde natuurlijk ook het rechterpookje).
    Ik ga hem zo halen.

4. Turismo

Turismo Christie!

Leuk Bevonden:
    0
    T is een stoer spel cker weten!! ik had mijn PS2 versie omgeruild voor de Xbox versie.
    Er is alleen wel een nadeel, dat ie niet echt geoptimaliseerd is voor breedbeeld, dat is wel erg jammer.
    Ik heb nu dus een brede zwarte balk aan de rechterkant :mad:
    Ik kan nergens een optie vinden waar ik t beeld mee kan positioneren jammergenoeg, tenzij ik t over t hoofd zie.

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    euh... Het spe lis juist wel geoptimaliseerd voor breedbeeld! Bij mij werkt die optie ook gewoon. Check de instellingen van je Xbox, en stel pal60 eens in, dat kan ook iets schelen.

Had ik eerst met kung fu chaos dat deel van beeld gewoon wegviel aan de rechterkant, toen had ik pal60 ingesteld en toen was het probleem meteen opgelost!

Suc6

6. Turismo

Turismo Christie!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me instellingen goed staan pal60 en breedbeeld, bij pal50 was t ietsjes minder maar toch.

Als ik bijvoorbeeld DOA3 of DOAXBV speel dan zijn die wel perfect uitgelijnd voor breedbeeld

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Vreemd hoor, echt waar!
    Bij mij doet hij het perfect. Nou ja ik heb rechts misschien 0.5 cm meer zwarte rand maar dat ligt aan mijn tv, dat doet hij namelijk ook bij tv uitzendingen.

Maar waarom hij het bij jou niet goed doet, ik zou het niet weten. Misschien ligt het wel aan je tv, alhoewel het dan wel gek is dat je andere spellen het wel gewoon goed doen. Sorry, ik kan je verders niet helpen.

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Moet je in het menu eerst op xbox live klikken om alle scores op xbox live te gooien of doet hij het automatisch???

9. Je moet eerst op Xbox Live! klikken volgens mij dan gaat hij namelijk een tijdje laden ik gok dat hij dan alles er pas op zet. Want als je daar naartoe gaat gaat hij ook pas verbinden niet eerder.

-|>341# /\/\341

10. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Die f*cking Pursuits zijn best lastig....

11. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Is Burnout2 aan te raden boven DTM of Mercedes Racing, want ik twijfel tussen die games...

12. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    @Blaauw : Als je van arcade-racers houdt zeker weten !!!!

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind hem echt vet! ik heb geen ervaring met andere racegames maar hier komt mijn mening:
    *goede grafics, coole crashes!
    *Leuke banen
    *leuke spelmodi (Crash for Cash, ik heb nog maar 1/10 van de kruispunten en ik vind het nu al vet!)
    *multiplayer 1 vs 1 vs CPU racers
    omstebeurten crash voor cashen t/m 4 spelers
    *makkelijk aan te leren, leuke gameplay!
    Hij is gewoon zo goed!

14. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.gamez.nl geeft 95%, dat vindt ik wel wat overdreven. Maar de punten die Elite geeft zijn inderdaad goede redenen om het spel te kopen.

15. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs mijn vriendin vindt het een leuk spel. Dus dat wil wat zeggen. Om de een of andere manier kan ze ook beter crashen dan ik:confused:

De auto's zijn niet super gedetailleerd, maar dat is ook waarschijnlijk de reden dat het zo enorm soepel loopt.

16. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Jah... mijn broertje isser ook wild van...
    En het is ook zo spannend om mee te kijke!
    Je skrikt je dood als je net een tevoorschijn komende auto kunt ontwijken... Whaaaa _O_

17. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    En je kunt na 3 minuten al door de straten racen alsof je het je hele leven doet :D.

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb em gisteren gehaald en ik ben al verslaafd
    in de eerste crash sta ik op de 118e plaats :D

19. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta bij je in de buurt, 1228)

20. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    naw...bij mijn pa duurt het toch wel iets langer, hij slingert te veel en te scherp!
    >Watr zei je, vind je pa dat leuk?
    Jah, zo goed is het spel dus, halo vind ie knap gemaakt maar dit vind ie echt leuk om even te spelen. ik kom thuis en hij loopt heel onopvallend naar de Xboxbank om dara zijn Elsevier te lezen. Ik zie zijn ogen nara het beeld kijken: "nog ene potje pa?" "jah, op dat bergweggetje" "okay!"
    8) 8) 8)

Deel Deze Pagina