Heeft iemand nog tips voor de laatste pursuit opdracht in Custom Championship. Het lukt me maar niet om die wagen te stoppen
Ik heb hem gehaald door die wagen niet van achter aan te rijden maar er voor te gaan rijden. Hij botst dan een aantal keer tegen jou aan. Als je hem van achter aanrijdt dan rijdt ie vervogens steeds een heel eind bij je weg.
hey mensen..k heb niet de hele thread gelezen dus miss is het al verteld maar goed : * Helpt die NOS-injectie ook nog een beetje ? als ik em gebruik houd m'n achtervolger me gewoon heel simpel bij.....lijkt alsof het meer voor de show is ik vin het btw wel een erg cool spel, volgens mij wel de beste racer op de xbox (na DTM dan wel he *) ) mzzl martin
gisteravond uurtje of 4 zitten crashen met de visite Ze waren helemaal verkocht aan die crash course, ik denk dat ze een xbox gaan kopen
Mjah, ik ga niet al die 128 posts lezen, maar wil wel even iets kwijt over deze game. Hij is relatief ondergewaardeerd ontvangen op de PS2 (qua verkopen, alhoewel hij wel platinum gaat) maar hopelijk wordt dit door de release op de Xbox en Gamcube wat rechtgetrokken. Ik zweer het je, iedere raceliefhebber die al het realsiem even genoeg is, ga deze game halen. Zo lekker vloeiend, de crash mode is ongelooflijk gaaf en het unlocken van cars en tracks door het behalen van goud in alle races wordt al snel een must. Het enige wat het ECHT mist is een degelijke online modus. Als dit het geval geweest was in deel 2, dan had deze game de concurrentie nog harder weggeblazen.... maar dan is er nog altijd Burnout 3 die waarschijnlijk wel zal komen. mzzl.
Klopt. Dat is het enige dat gewoon zwaar k*t is aan dit spel. Als je eenmaal door hebt dat je tegenstanders gewoon ook versnellen als je je NOS gebruikt dan is er eigenlijk geen zak meer aan. Dan maak je het jezelf dus alleen maar moeilijker door te boosten want je crasht sneller. Soms rijd ik gewoon bijna twee rondjes achter elkaar met boost aan en dan crash ik een keertje en gelijk word ik gepasseerd. Jammer hoor.....
1997 Eclipse and 2001 Focus SVT: Complete the Custom championship two times and get best score possible in the races. heeft iemand deze bakken al???
Is BurnOut 2 echt heel veel verschillend vergeleken met z'n voorganger??? Zo ja, wat is er allemaal verschillend???
mwoah, de game is iets makkelijker geworden en de crashes zijn iets anders (meer sensationeel dacht ik gelezen te hebben in de review)
Daar ben ik het niet helemaal met je eens.. Aan 1 Burnout heb je niet echt veel nee, zoals je zelf al aangeeft. Maar probeer eens in je burnout nog een burnout te krijgen , enz enz enz, ik heb nu al een keer een 4x Burnout gehad (In een "combo" dus) , en ik moet je zeggen: dan blaas je ook echt iedereen eruit....loop je zo een seconde of 20/30 uit... Top spel dit mensen!!
Ehm, ik heb zo vaak 10 of meer Burnouts achter elkaar. En dan zitten je tegenstanders nog steeds vlak achter je. Ik heb het dan wel over de latere levels he. Dan zit er gewoon een gemeen stukje catch-up software in. Andersom is natuurlijk ook waar. Als je vaak crasht lopen de andere auto's relatief niet zo ver uit. Het is gewoon echt een door en door arcade game. Let maar es goed op als je achter een tegenstander rijdt en je boost, dan versnelt hij tegelijk ook.
kheb net burnout 2 gekocht. Best gaaf, leuke arcade racer. Moet nog veel unlocken, maar dat gaat wel lukken. Maar qua game is de "good old" PGR toch iets beter. Echter het crashen in burnout 2 is ook erg goed.
Uit wat bestaan die online scoreboards eigenlijk? Zijn dit tijden of punten of allebei ? Zijn deze afhankelijk van de mode die je rijd of hoe zit dat eigenlijk of is er maar 1 mode?
Burnout 2? 1 van de beste arcade racers die ik tot nu toe gespeeld heb. Goeie moeilijkheidsgraad EN de mogelijkheid om je eigen favoriete nummers te horen tijdens het gamen. Scheuren met op de achtergrond 'Motorblock' van PeterPanSpeedrock Adrenalinestoot verzekerd!