nog iemand die deze game speelt? ik wou dat ff vragen om ff te kijken of de speelduur van burnout 2 goed is.
Ja, ik heb hem net een maand. En voor racegame is de speelduur normaal denk ik. Maareh, hoe doe je veel burnouts achter elkaar?
Nee hoor, als jij tijdens je burnout netjes op je eigen weghelft blijft en geen truukjes uithaald zul je geen nieuwe burnout krijgen. De balk zal echt op 1 centimeter na vol zijn. Ik denk dus dat je tijdens je burnout truukjes moet doen om dat gedeelte vol te krijgen.
Ik wacht ook tot ie eens afgeprijsd wordt. Maar over die burnouts, ik had op een OXM demo disc eens iemand gezien die iets van 30 burnouts achterelkaar deed Ik zal nog eens kijken hoe hij dat deed.
Nou volgens de xboxlive scoreboards is het record iets van 600 nog wat. Ik weet ook niet hoe die gast dat doen mijn record is 28 volgensmij..
Oow wat een vette game is dit zeg! Spectaculaire crashes en filmisch spektakel, man man man. Ff kijken of me dat ook lukt met mijn eigen auto
Tjah, het is gewoon een arcade racer. Maar die crashes zien er wel vet uit. Die trucks niet gaan scharen, echt vet realistisch. Het rijdgedrag natuurlijk niet
ik heb burnout 2 net, ik heb niet het hele forum doorgelezen maar wat zijn burnout's? slippen door de bochten? of heb je het niet met burnout 2?
Met de game Burnout, is een burnout turbo. Als je lekker aan het slippen, spookrijden bent dan loopt je metertje vol en als die vol is kan je turbo gebruiken om lekker hard langs tegenliggers te gaan rijden en dan proberen een aantal turbo's achter elkaar weten te behouden zonder crashen, dat valt niet mee!
ow een boost, die heb je in 2 ook ja. Nog een vraagje, hoe start je het beste in deel 2. Als ik gas gewoon aan het begin inhoud schiet ik niet in 1 x weg, de tegenstanders wel. Nu ik deeltje 2 speel krijg ik al meer zin in deel 3, vooral de uitgebreide multiplayer gaat voor spektakel zorgen.
Bij de start gas ingedrukt houden, tegelijkertijd even op je rem drukken zodat je banden gaan slippen, (zie je aan de rook) als de announcer ''1'' roept laat je je gas los en als ie dan 'GO' roept gelijk gas weer in en je sprint weg.