1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Furies, 3 jan 2005.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb Burnout 1 en 2 ook gespeeld en heb daarbij nooit hoeven te vloeken.
    In Burnout 1 had je een tof deuntje dat je echt een Burnout gevoel gaf. In Burnout 2 was het een kunst om proberen een paar burnouts te linken. Ze verzinnen elk nieuw deel wat leuks, maar mis ook steeds weer iets, het echte burnout gevoel heb ik niet meer gehad in deel3.
     
  2. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Nooit geweten dat dit spel zo moeilijk was :confused:. Op de één of andere manier heb ik het gevoel dat het een stuk makkelijker was toen ik het een tijdje terug speelde, maar dat zal wel aan mezelf liggen :p

    Ik heb die race ff een paar keer gereden en hij is echt erg klote, het is trouwens wel een Grand Prix, dus het gaat over 4 races. Zal morgen wel eens het hele ding nog een keer spelen en dan update ik deze post wel.
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben eergister maar 's begonnen met Burnout 3. Ik heb nu meer dan helft van de wagens unlocked. Ik vind het best makkelijk. Niet echt erg, integendeel zelfs. Het is leuk-makkelijk. Die takedowns zijn echt übervet, en best uitgebreid. Ook dat ze in slomotion worden getoond, wow!:eek:
    Het liedje "We are the lazy generation" blijft maar in mij kop dreunen.
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Alle crash zooi heb ik op goud, maar sommige races zijn echt verdomd lastig. Die preview lap met de f1 wagen is echt wel moeilijk en al die anderen ook. Of de op een na laatste special event: ik zit de hele race te boosten alleen op het laatste gedeelte is mn boostmeter maar halfvol en toch kom ik steeds 2 seconden tekort. Dat is echt zo frustrerend. En dan spreek ik nog niet over die andere races met die f1 wagen.

    Ik moet in de USA nog drie races unlocken en heb daar alles goud in Europa heb ik alles unlocked met 69 goude en 1 zilvere medaille (die lange preview lap met de f1 wagen). In Azie moet ik nog zowat alle races doen op 5 na, ook alles goud, maar ik zie al dat Azie ook moeilijk gaat worden, die special event en preview lap.

    En ik gebruik mooi mn eigen soundtrack, anders word het veelste frustrerend.

    Ik heb nu ff een tijdje geen zin meer, dan prince of persia maar uitspelen
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje: Is die preview-lap met die F1 wagen vrij in het begin? Want ik heb al met zo'n wagen gereden, ik vond het eigenlijk best makkelijk...
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Die eerste is dat zon korte van rond de 1 minuut. Of een lange van meer dan 2 min. Die korte heb ik ook nog wel gehaald, zonder moeite wil ik niet zeggen. Die lange krijg ik niet beter dan zilver al heb ik die nog niet zo heel veel geprobeerd.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    special events van zo'n F1 bakje vind k echt zwaar bagger. K verlies altijd en knal overal tegenaan :mad: Computer schijnt trouwens vals te spelen?

    edit/ k vind trouwens dat er veel te veel crash events zijn :{ In verhouding tot de gwone races is dat wel erg veel. Ook vind k het jammer dat er zo weinig road rage events zijn. Die vind ik nou juist het vetst van allemaal *)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik zo'n tijdrit gehad heb met de F1 bak.
    Anyway ik zag dat de screens heel anders uitzien dan bij mij op het spel:

    2de screen van de 1e post in deze thread.

    1. Die boost meter is bij mij met meer vlammen, en moet volgens mij een uitgestrekte band voorstellen.
    2. Er staat bij mij geen score in beeld
    3. De lay-out is anders (kleuren, letters) van de HUD.

    Komt dat omdat dit de screens zijn van de US versie?
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Je antwoord staat waarschijnlijk aan het begin van deze thread.

    Het ziet er wel vetter uit, behalve die boostmeter.
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja daar staat dat het de E3-versie betreft. Heb ff gezocht, en volgens mij zijn die idd van de E3. Want bij de reviews die ik ff checkte staan gewoon deze:
    [​IMG]
    Ziet er imo veel beter uit.
     
  11. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    uhm dat is niet het hele plaatje, stukje weggeknipt, en de E3 boostmeter was blauw

    en in de uiteindelijke versie hebben ze die rood gemaakt


    beste spel 2004, verslavend, goeie gameplay, mooie gfx en LIVE

    wat wil je nog meer?
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, plaatje is verknipt, maar de lay-out is duidelijk hetzelfde. Dat zie je zo, toch?

    Beste spel 2004 zou ik niet zo zeggen. Wel een van de beste. Ik vond Ninja Gaiden toch wel eruit springen vorig jaar.
     
  13. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Mee eens, maar die was zo verdomd moeilijk 8)
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Imo is burnout 3 wel beter dan NG. dat gevoel dat ik heb bij Burnout 3 met die snelheid etc is gewoon prachtig uitgewerkt, en ik wil ook blijven spelen. Bij NG is het bij mij zo dat als ik ff niet meer verder kom, dat ik dan gewoon weer aan een andere game begin of verder ga :)
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tja. Burnout 3 en NG zijn natuurlijk niet echt te vergelijken. Helemaal niet omdat "de beste game" nog altijd een mening blijft.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als ik Max Payne 2 heb uitgespeeld ga ik Burnout 3 er maar weer eens instoppen. Af en toe een potje racen en beuken, waar deze game prima geschikt voor is, bevalt me wel:)
     
  17. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Burnout 3 sinds gisteren ook maar weer eens in mijn Xbox gedaan, echt heerlijk om die snelheid weer te voelen.
     
  18. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ga em ook straks er weer in doen, altijd lachen met die Amerikanen :D
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ik heb em, na even in dit topic rondgekeken te hebben, er ook maar weer ingepropt. Ik zit gvd nog steeds te klooien met die GP special event met die F1 bak. Die preview lap was een makkie vergeleken bij deze ellende. Eerst doe ik een takedown bij die andere 5 dudes, nog geen seconde later zitten ze allemaal weer in de buurt. Maar is al genoeg gezeken op het catch-up systeem :). Maar als we toch gaan vergelijken met NG: Ik vind NG op very hard een stuk beter te doen dan deze pokkerace!

    *Smijt controller tegen de muur; morgen weer een poging :mad: *
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  20. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is NG ?
     

Deel Deze Pagina