Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die STeven vin ik ook de dikste kneus van alle PU mensen!!8)

Laatst bewerkt: 28 aug 2004
  2. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar de PU rekent Xbox Live niet mee in zijn becijfering ;)

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ooooh vandaar, en daarvoor koopt bijna iedereen m eh :D

Krijg m van me ma, hebk weer mooi voorelkaar gekregen. Nu ff order bij GC plaatsen.

4. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel prijsverschil zal er inzitten als je hem pre-orderd of normaal orderd?
    Ik ga op vakantie als het spel word gereleased, nu zit ik te twijfelen of ik hem voor of na m'n vakantie koop. Stel dat ie in m'n vakantie komt en er is iets mee...

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Pre-order is altijd paar euro goedkoper dan als ie uit is kopen. Helemaal online. Maar anders stuur je een meeltje naar gc om te vragen of je nog support op t spel krijgt als er als je terug komt iets mee zou zijn :)

6. music_maniac196

music_maniac196 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na het helemaal grijs spelen van de playstation 2 demo disc, en het lezen van diverse commentaar over deze game, en het zien van diverse video's van de game kan ik maar een conclusie trekken:

burnout 3 (ik ga de xbox versie kopen)

graphics (heb helaas alleen nog maar de ps2 versie gezien): 9.4. super snelheid, enorm veel detail in de omgevingen (niet kaal dus, of maar een paar huisjes), en veel kan stuk. vrachtwagens verliezen hun losse vracht bij een botsing, en onderdelen en glas vliegen in het rond. nog nooit heb ik zo'n enorm goed schade model aan alles wat rijd gezien als bij dit spel.

geluid: 8.9. helaas heb ik alleen de demo versie gehoord, en daar zat geen muziek bij. maar als de muziek een beetje lijkt op dat van burnout 2 lijkt, is het nog wel een beetje om aan te horen. de geluids effecten daarintegen zijn niet alleen "om aan te horen", maar gewoon fenomenaal. het scheuren, buigen, rinkelen van glas, alles is zo enorm mooi te horen. en dan dat whoosh geluid als je een beetje hard gaat met de turbo, dat geeft je nog meer adrenaline dan dat het beeld je alleen gaf.

speelbaarheid: 10. eerlijk, de snelheid is zo hoog, en toch als je de mist in gaat geef je niet de game, maar jezelf de schuld. zo precies is je wagen onder controlle te houden. de bediening is niet veel veranderd tegenover BO2, alleen een beetje aangescherpt. way to go !

houdbaarheid: (geen cijfer). hoe kan ik dat nou gokken, ik heb de full game nog niet gespeeld. maar als ik van deel 2 moet afgaan zit dat wel goed. en die extra aggressie die dit spel oproept is echt super dope ! (zo van: wat ?!? jij mij inhalen ?! ik zal je eens een betonnen paaltje laten vreten, en bij de finish lullen we wel verder !!) dus ik vermoed eigenlijk dat het met de houdbaarheid wel goed zit.

eindcijfer (voor dat gevoel dat de demo mij gaf): 9.2. echt, ik geloof dat ik het reset knopje op mijn playstation 2 stuk hebt gemaakt (de demo laat aan het eind de ps2 crashen, en dus moest je resetten). maar met veel nieuwe en net zulke strakke banen erbij, en andere wagens, en shortcuts, jumps, en weet ik niet wat nog meer, kan ik alleen maar zeggen dat deze game en het gevoel dat die game losmaakt zo wreed zijn, dat je eindelijk weer eens dat "nog een keer racen dan" gevoel weer eens hebt.

voor mij zal er maar 1 andere game zijn die dat "nog een keer racen dan" gevoel oproept, en dat is outrun 2 :) hahahaha.

tsjonge, wat worden het dure tijden voor race liefhebbers !

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Is het ook mogelijk om op een LAN party tegen elkaar te racen met systemlink?? Ik zie het nergens namelijk...

8. Pivo NL

Pivo NL New Member

Leuk Bevonden:
    0
    systeem-link was ook mogelijk d8 k jah..
    maar deze game word egt maaaaaaaaaster!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8)
    must-have voor mij.. hijs er bijna hijs er bijna maar nog niet helemaal!!!:) :+

9. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    De demo laat JOUW PS2 crashen...de mijne en die van een maat van me starten gewoon weer op het "Press start" scherm als de race voorbij is.

Ik ga vanaf vandaag elke dag langs de gameshops en Mediamarkt. Als ie eerder uit is, horen jullie het als eerste.

Komop mensen, laat dit topic niet doodgaan...........

1e officiële site (newsletter members only, dus exclusief voor U) Let op! Deze is heeeeeeeel anders als degene waar je naar gelinked wordt op eagames.com

Hele vette site, moet crashpoints halen om naar volgende pagina te gaan :D

Da site, mon! Kies voor UK english voor de alternatieve site

Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik denk dat je pas vanaf volgende week in de shops hoeft te kijken, aangezien ie officieel pas volgende week vrijdag in de winkels ligt...

Ik heb vanavond een paar uurtjes Burnout 2 weereens gedaan, split-screen multiplayer, en we kunnen toch wel zeggen dat BO2 dit het allerbeste doet van alle racers. (op breedbeeld tv's een vertical split screen, alles op 60 frames per seconde zonder slowdown)

De dagen beginnen steeds zwaarder te worden, ik MOET m hebben _O_

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    :D

Ik vraag me af of je online met guest kan racen..maar zal wel niet

12. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben bang van niet...

Maar zouw el een leuke toevoeging zijn 8)

Check die CRASH VAN DE WEEK op de BO3 site eens!!!!!
    Die is zeker heel vet je ziet die hele auto van een brug naar een andre brug vliegen _O_

Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  13. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoort eigenlijk gewoon standaard in het spel, maar ja. Met hoeveel spelers kun je online?

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    je kan met 6 spelers online

15. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik dit las heb ik 'm meteen maar bij GCShop gepre-ordered 8).

16. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Ben zelf een trailer aan het maken van verschillende filmpjes, Urty is webspace aan het regelen zodat ie bekeken kan worden door allen!

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  17. fetEX

fetEX Guest

mmm prachtige game, vandaag ff gespeeld bij MM amsterdam
    ga hem zeker halen

18. Sam Fischer

Sam Fischer jedi master

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem ook halen

-Noodles-

19. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Goddamn!!! Pak net een pak Milk & Fruit uit de koelkast, kijk naar de houdbaarheidsdatum....... 10-9 !!!!!!!!!!!!!!! :mad: Hoe vaak moet ik eraan herinnerd worden dat ie 10 September (officieel, 9e istie ws. al te krijgen) pas uit is!? :mad: :mad:

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Zolang GC maar optijd is met verzenden :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina