1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou gewoon wachten tot volgende week Donderdag want dan komt Bo3uit *)
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar ik moet langer wachten, vanwege dat PU abo, dan duurt het langer eer mijn game thuis bezorgt is
     
  3. fetEX

    fetEX Guest

    oooh ja , weet jij hoelang je dan ongeveer moet w8..?
    want ik wil het spel ook maar wil natuurlijk ook wel een gratis abbotje..?

    edit:/ sorry kon ook via p.m 8)
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Een abbo is niet gratis... en voor burnout betaal je dan nog bij :)
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    omg fetEX denkje serieus dat je dan gratis abo krijgt? hahahahaha
    nou serieus:
    je betaalt een verzachte prijs voor het abonoment (dus minder dan alle 12 nummers vannet jaar lost kopen in winkel) +25euro voor burnout3, weet niet precies hoe het zit bij XBM maar volgens mij ong hetzelfde dus het is maar welke magazine je leuker/betrouwebaarder vind...
     
  6. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik heb nu ook een abbo genomen op de pu maar als ik dat online doe, dan moet ik op burnout 3 klikke en alles invulle, maar ik heb nergens hoeven aanklikken welke versie ik wou (xbox of ps2 (ik wou xbox versie))..........heb ik nu dan iets fout gedaan?
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik geloof van wel jah :p wacht ikkijk ff voor je. Nou je kan het idd nergens kiezen, ik denk dat ze het je wel vragen ofzo anders kan je hem wel terugsturen en een xbox versie vragen. Zo aardig zijn die gozers wel

    Bedankt dat je het zegt trouwens, doe ik liever de mijn abo afsluiten met da kaartje wat in elk nummer zit.
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou het niet misschien alleen om de xbox versie gaan? Omdat er een plaatje stond van de xbox versie ofzo?
     
  9. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is een heel stuk mooier dan het vorige deel, mooiere wagens, omgevingen etc. Alleen valt de crash mode een beetje tegen, deze lijkt door de ontploffingen meer op een terroristische aanslag...........Ook het sturen tijdens de crash is een beetje onecht.
    Nog een minpuntje, je kan de controller niet configureren en de intro's kan je niet skippen.
     
  10. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ke thx, heb ik in iedergeval nog goede hoop *) (dan heb ik tenminste niks verkeerds gedaan....)
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
  12. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit een van de burnout reeks gehad. ik heb PGR2 zelf en nou zou ik willen wten of ik die met elkaar kan vergelijken, welke graphics zijn mooier etc. Ik heb gehoord dat bij B3 en andere Burnouts je moet knallen, wat mag ik me daar bij voorstellen
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Burnout 3 is gewoon een arcade racer -> Hoge snelheden, bochten zijn makkelijk te nemen (niet al te veel remmen als in PGR2) en verder draait het om vette stunts en tegenstanders van de weg rammen -> Gewoon voor de fun. PGR2 is daarentegen wat serieuzer en realistischer. Als je PGR2 dé shit vind omdat het zo echt aanvoelt dan is dit zeker NIET jouw spel. Dit is Arcade!
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    PGR2 realistisch noemen is ook best grappig :)
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kvind PGR 2 ook "de shit" maar dit is helemaal mijn game...
     
  16. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 vind ik vet burnout lijkt me ook wel cool beetje elkaar van de weg beuke =D zijn er ook als je wint ranklijsten enz zoals bij gotham ?
     
  17. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    De crash-mode an sich is super. Het is alleen jammer dat je de ontploffingsmogelijkheid niet uit kan zetten, idem voor het bijsturen van je gecrashde auto.
    Dat die uitlegfilmpjes niet door te klikken zijn is uiterst irritant. Maar het spel maakt het allemaal o-zo veel goed. _O_ _O_
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    EA heeft nogal een gewoonte dat je niks kan doorklikken :\ Maar goed, als ie eenmaal aan is dan blijft ie ook aan :cool:
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor de l33ch3rs een vraagje:

    Als je met roadrage zelf getakedownt wordt, kan je dan weer respawnen zegmaar? Valt dit ook in te stellen?
     
  20. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je tijdens de online mode (als je tegen elkaar raced, bijvoorbeeld 8 tegen 8) gewoon met z'n 8-en kunt praten, zoals Rainbow six 3 eigenlijk?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina