Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Bring it on bitch ;)

    Kga iedereen ownen :cool: Als je opeens pillar drillar op je scherm ziet en je auto is kapot. Dan was ik dat :cool:
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    en jij wordt daarna op eens van de weg geduwd en vliegt in een ravijn. Dan was ik dat :cool:
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Haah, kvoeg je wel toe (of voeg mij toe), zullen we nog wel is zien!

    *gaat iedereen hier even toevoegen :)

    EDIT: Jij staat natuurlijk al in me friendlist
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2004
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    mag mij ook doen ..kan k jouw ook lekker van de weg af beuken :cool:
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, even 2K en Fear toegevoegd.

    Dat wordt wel leuk :) Zal niet veel tijd hebben (vrijdag avond schoolfeest, weekend gameplay maar komt nog wel :D)

    EDIT: Ok plassertje dr ook in :)
     
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ksag het op msn ,straks accept k je even :)
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Er komt ook een Pack uit met een Xbox+Burnout 3.Maar dan zal BO3 wel weer zonder hoesje zijn :mad:
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ik gebruik meestal alleen de cd om mee te spelen |:-
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    ja maar als je een cd in een hoesje uit papier krijgt is dat niet echt leuk
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Donderdag pcies 8e uur natuurlijk :\, snel naar huis daarna, huiswerk maken, naar me band en iedereen even een tripje naast de baan geven :)
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Bij mij precies hetzelfde, behalve dat je mij een tripje naast de baan gaat geven :cool:
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    ????????????????????????????????????????????????????????????????
    - No way to invite someone already playing Burnout 3. Although I can send them text messages! It's like a PS2 online emulator
    - No way to invite someone offline to play (besides text messages)
    - Cant have a friends only room, only passwords (requiring more text messaging)
    - Cant tell who is talking during the race
    - Having to sign back into EA after races
    - Opponents car showed by a tiny image in the lobby
    ????????????????????????????????????????????????????

    De PS2 versie word waarschijnlijk vertraagd....
    En de xbox versie kan gelukkig met patches worden geholpen...
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zal wel goedkomen :)
     
  14. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    dit is wel een beetje kut ja ...
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk wel logisch (nja logisch?), EA's eerste Xbox Live game :)
     
  16. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0


    Bron EAgames


    09.3.04
    Burnout 3 In Stores Soon!

    Look for Burnout 3 in stores beginning 9/7. Get your copy and start practicing because our Online Play section opens 9/9 featuring leaderboards, top drivers, and more!

    Dus draait gewoon nog niet
     
  17. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet Burnout 3 ook hebben. Als het goed is ligt hij op 9 September in de schappen.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Live interesseert me gelukkig geen reet, dus van die probleempjes heb ik geen last :)

    Mijn impressies, copy/paste van een ander forum :

    Ruim anderhalf uur gespeeld sinds ik thuis ben, en gelukkig heeft ie mijn verwachtingen zelfs overtroffen !!

    Ik was bang dat er zo weinig traffic in zou rijden, dat het meer een verkapte normale racer zou zijn, maar ook al rijdt er dus echt minder traffic dan in deel 2, het maakt geen fuck uit !

    Hij is echt supersnel, en dan rijd ik nog in de mindere auto's, je kan bijna constant boosten, vooral als je een takedown gemaakt hebt, dan wordt de boostmeter groter, en kan je dus BLIJVEN gaan

    De singleplayer mode is erg uitgebreid, je hebt een world tour mode waarin je op verschillende plaatsen in de USA, Europe en Asia allerlei verschillende events moet doen.

    Win je een gold medal dan opent er weer ergens een nieuw event wat je kan spelen. (events bestaan uit Race, Burning Lap, GP Mode, Road Rage, Crash, en Preview Lap zeg ik uit mijn hoofd, en aangezien ik nog niet zo ver ben kunnen er misschien nog nieuwe events komen )

    Heb in die anderhalf uur al zeker een auto of 10 unlocked, gaat vrij rap dus, maar dat zal ook komen omdat ik net begonnen ben, en nog heel veel gold medals heb te gaan. (173 totaal !)

    Anyway, ook al verschilt ie zeker van zijn voorgangers, tot nu toe vind ik m echt subliem.
    Graphics zijn geweldig, (IMO beter dan PGR2, stuk levendiger iig) gameplay uitgebreid en goed, alleen de muziek is minder, maar gelukkig kunnen wij XBox bezitters custom soundtracks toevoegen, en die vervelende DJ Stryker die standaard alles van dom commentaar voorziet kun je gelukkig ook uitzetten.

    Vergeet de crashmode in BO2, dit is hele andere koek

    Cash bonussen, instant boosters, score multipliers, schansen, en VEEL meer auto's die betrokken raken bij de crash, en als kers op de slagroom de crashbreaker, waarmee je je auto laat ontploffen, en 3 keer raden wat voor effect dat geeft als je onder een stapel auto's en vrachtwagens ligt

    Vergat ook nog een minpuntje, in BO2 konden je vrienden een single race rijden op de baan naar keuze, en als ze dan een record hadden konden ze hun eigen naam intypen, en bleef het record staan...

    Het lijkt erop alsof dit in BO3 niet kan, elke rijder moet een eigen profile aanmaken, en zelf alles unlocken als ik het goed begrijp...

    Ook is er als ik het goed onthouden heb, maar ruimte voor 3 profiles, dus dat er een keer iemand op visite komt sinds maanden, en gelijk 1of ander crash-record zet kan helaas niet meer...

    Hopelijk heb ik het mis en zit dat toch nog ergens verborgen in alle opties, dat zijn er nogal wat nml.

    Oh ja, voor ik weer verder ga burnouten, er zit geen optie in om de besturing te wijzigen, je moet dus verplicht gas geven en remmen met de 2 schouderknoppen... Zelf begin ik er al aan te wennen

    Beste arcade-racer ooit !
     
  19. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik met je eens zeker een prettig verhaaltje, maar die andere gasten hadden het al weer over fouten en patches
     
  20. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Oooh die custom soundtrack was ik helemaal vergeten :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina