1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Lees ik net op gamespot dat NTSC spelers niet tegen PAL spelers kunnen. Laat ik nou net afspraken hebben gemaakt met een paar amerikaanse vrienden :mad:
     
  2. nnex

    nnex just NNEXíng it,baby

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Burnout, een mix van coolness en suck-izm!

    OK, sinds gister ben ik de trotse bezitter van Bunrout 3, de game die in Singleplayer roeleert als nooit tevoren.
    Superbe graphics, gigantisch gevoel van snelheid en redelijke soundtrax, maar toen drukte ik op Xbox Live.

    hier ging het mis :mad:

    ik zag op het scherm dat ik bezig was met het inloggen op xbox live wat 2 seconde duurde voordat erineens een melding kwam dat ik ging aanmelden bij het EA netwerk, waarna ik dus 30 seconden zat te wachten!!!!

    Waarom moet EA het nou weer gaan verpesten voro alle xbox live fans?
    waarom moetn ze nu weer eigen servers gaan beheren, WAAROM!!!!
    ook het probleem met burnout dat je op een 60 Hertz tv niet kan deelnemen aan een 50 hertz game vind ik bijzonder triest.
    tevens is het bijzonder storend dat je als je een game finished je weer terug komt in het xboxlive scherm en niet in de racelobby zodat je gelijk weer een race kunt starten met de gasten waar je de race daarvoor mee hebt geraced.

    de singeplayer is echt subliem, maar EA heeft een te groot aantal steken laten vallen op het gebied van xbox live helaas....jammer.

    ---NNEX---
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Gelukkig boeit XBox Live 80% van de XBox bezitters niet.. :)
     
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    dit vind ik stevige kritiek (overigens terecht als het echt zo is uiteraard). Slaat echt nergens op als je elke keer een nieuw potje moet starten en iedereen moet inviten als je met dezelfde mensen weer wilt racen. Beetje hetzelfde als met topspin dus.
     
  5. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    neemt niet weg dat het dan een wanproduct zou zijn. online gamen is de toekomst. ondanks het feit, dat misschien 80% geen live heeft, in de toekomst neemt die 80% af.
     
  6. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van gehad?!? Het insignen duurde hooguit 3 seconden, ook het insignen bij EA. Het is ook niet zo dat je na elke race niet in een lobby beland, heb toch al aardig wat potjes geraced met dezelfde mensen.

    Ik vind dat Live juist sneller lijkt te gaan, met het zoeken van games en het joinen. Maar kan natuurlijk ook aan je verbinding liggen...
    Dat 50-60hz gedoe is inderdaad zeer triest!
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  7. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Je komt nadat de stats zijn bijgewerkt gewoon weer in dezelfde lobby terug.
    Maar het is idd even wennen EA's Live.
     
  8. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het online echt zo brak of is dit bullshit? :confused: Anders haal ik alleen de single player.
     
  9. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor het eerst online gespeeld... erg leuk! Het enige dat ik jammer vind is dat je je savegame niet kan kopiëren :mad:
     
  10. Silverpeet

    Silverpeet Touch a DS ..

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom net terug van FRS, 3xBO3 gehaald *) (Eentje voor pacboyslim ... jaja hij gaat voor de bijl, een EA game) enne remember 3 halen, 2 betalen geldt ook voor 3 dezelfde spellen. Straks maar even liven.

    Ben benieuwd ... :9
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  11. gamecube live

    gamecube live yoshi

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    zo dat is erg he moet weer helemaal opnieuw beginnen.
    waarom kan je nou niet kopieren je save game ik was bijna klaar
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens de berichten die ik gehoord heb (gamespot/xbw forums) is de multiplayer goed, maar EA is 'ff wennen'
     
  13. nnex

    nnex just NNEXíng it,baby

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    verbinding


    Ik neem aan dat een 6MB lijn genoeg moet zijn om normaal te kunnen gamen, het principe LAG is mij ook al lang niet meer bekent.
     
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    En een voor mij. Jij bent neem ik aan de collega van pacboyslim:).

    Anders haal ik alleen de singleplayer, wat is dat voor een nonsens?

    Ehm ik denk andersom, 80% van de xbox bezitters boeit xbox live wel, misschien meer.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    ZEKER niet

    Op dit forum lijkt het alsof iedereen XBL heeft, maar ik weet zeker dat minstens 80% van de XBOx bezitters het niet heeft, en ook nooit zal nemen..
     
  16. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    De voornaamste reden waarom ik een Xbox heb gekocht is om online te kunnen gamen :)
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Kon om een of andere vage reden ook al niet met burnout 2..
    Had eigenlijk gehoopt dat dat deze keer gefixed was maar helaas dus niet.
    Ach al met al niet echt een reden om burnout niet te kopen ;)
     
  18. Silverpeet

    Silverpeet Touch a DS ..

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    #%$%$# inloggen op live NP, inloggen op EA NP.. maar dan.. you cannot play this game at this moment.... %^%W#&^%
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Krijg hem ook, met PU abbo. Voor een paar euro meer heb je 12 numemers PU erbij. Nu maar hopen dat het niet te lang gaat duren en ik hem zo snel mogelijk kan spelen.
     
  20. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is, wordt nog aan de Live service van EA gewerkt, op EA.com staat namelijk:
    Oftewel pas 9 september kunnen we Live gamen zoals EA het bedoelt heeft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina