1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Hopen kan altijd ;). Wachten is het (zelfs lang) wel waard. Gister ging ik een uurtje spelen...werd 3 uur totaal.

    Live heb ik nog niet gedaan, speel denk ik eerst SP maar uit. Iemand al klaar met de SP? Ben nu ergens op 17% oid en begint hier en daar wat meer uitdagend te worden. Hopelijk wordt de AI verderop in de game nog gek in de bol, vind ze nu af en toe wel erg lief...
     
  2. Silverpeet

    Silverpeet Touch a DS ..

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanxs, ik was weer eens ongeduldig ;) dan maar morgenavond lekker racen op Live! ... eerst een dag werken :{
    maar vandaag lekker oefenen :9
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    zit nu ook op 17% en je kunt idd merken dat het iets moeilijker(lees nog leuker)wordt.

    Heb tot nu toe al meer dan 10 miljoen crash damage en iets van 170 takedowns en 12000 driving points.

    Maar als je de laatste trophy wilt halen moet je 4000 takedowns hebben :eek:
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik zit op 280 takedowns geloof ik inmiddels...
     
  5. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is zo zwaar cru. Dit is mijn eerste burnout dus het is wel nog wat wennen met die ongeloofelijke snelheid. Maar hoe vet kan je eens spel maken. Die takedowns zijn gewoon über. Ik ben benieuwd online, heb ik nog niet gedaan. Hier gaat het volgens mij dus egt om King of the Road.
     
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit spel is gewoon zo verschrikkelijk heftig !!!!
    Ik ga er de voordelen niet van noemen anders ben ik morgen nog bezig.

    De nadeeltje op volgorde van mijn irritanste:

    1= Als je Burnt gaat de muziek niet meer harder zoals bij 2 :mad: , waarom in hemelsnaam ! Dit vond ik wel zo verschrikkelijk heftig bij 2. Waarom zoiets tofs eruit halen?

    2= Live opties beheerd door EA is een beetje irritant. Ik heb gewoon totaal geen last van lag en die stemmen zijn perfect en je kan zelfs met elkaar spelen tijdens het laden. Echter zijn de menu erg irritant. Je kunt sommige mensen wel berichten sturen en niet een invite die ze kunnen accepteren.

    Ook is het bijvoorbeeld dom dat als bij voorbeeld Scarface NL (een vriend) bunrout 3 zit te spelen bij een kerel met de gamertag Halo 2. Er in je friendlist staat:

    Scarface NL is playing Halo 2 ....... :) ik werd echt helemaal gek toen ik dat zag en belde hem gelijk op.

    3 = Je kunt zo weining instellen. bv: KMH ? Controls? eigen soundtrack iedere keer dat je burnout 3 weer opstart moet je het in het menu veranderen. Vroeger kon dat gewoon tijdens het racen :{

    VOOR DE REST IS HET EEN SUPERGAME. Met alle nadelen die ik heb ongenoemd geef ik het een 9,5
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    lol welke idioot neemt nou gamertag halo 2 :)
    KMH kan wel worden ingesteld (check maar eens in deze topic, ergens staat het)
     
  8. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    KLopt Zeph,

    maar dan moet je de taal op NL instellen.......hahahhaha.. en dat wil je gewoon echt niet doen!

    serieus :{
     
  9. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie je pakketje van GCSHOP al binnen????

    De postbode heeft de mijne denk ik gehouden!!!:):mad:
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    kzit hem nu te spelen, GEWELDIG!
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die minpuntjes zouden eigenlijk niet mogen, zeker niet als het in het vorige deel zo een goede pluspunt was. Maar desondanks heb ik moeite met wachten, terwijl anderen de game al lekker aan het spelen zijn.
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    lol lijkt me wel grappig:

    2 auto vernietigings combo! neerhaal!! *takedown*

    je hebt een opwaarding opgepakt *you got an upgrade*

    drie twee een GA!!
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het grootste nadeel IMO is het ontbreken van veel track-records, en het feit dat je buurman niet even langs kan komen om een track te spelen, en mocht ie dan een record hebben dat ie zo even zijn naam intikt, zoals in deel 2 wel kon....
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het Grootste nadeel? :p mij lijkt (vooral bij PS2 versie) die DJ&muziek het kutste, PS2 heeft geen costum soundtracks (xbox wel, THANK G0D!!!)
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij zei ongeveer 90% van de Nederlandse bevolking een jaar of 9 geleden dat ze nooit een mobiele telefoon zouden willen... (was toen over het algemeen alleen nog maar zakelijk)

    En volgens mij zij Bill Gates in een ver verleden ook nog eens zoiets als dat er in mijn sign staat _0/
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je kan natuurlijk de muziek gewoon uitzetten :)

    Ehh... ??

    Dit slaat als een lul op een drumstel vriend...
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
  18. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem nu oom en hij is super vet!!!!!
    Maar als ik op L!VE ga zegt ie iets over 50 HZ dat er mensen zijnj met 60 HZ servers weet im veel wat... ikbegrijp het niet...
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    als je je xbox op 50hz hebt staan kun je niet met mensen spelen die hun xbox op 60hz hebben staan
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    lees dan eens mense!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina