1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942

    als je bij single race op crash event gaat en dan ik het scherm waar je je auto kunt kiezen kun je door links of rechts te drukken je categorie auto wisselen.De laatste categorie is super weight(of zoiets)en daar moet je pickup onder staan



    heb tot nu toe ongeveer 4 uur gespeeld en er nog geen last van gehad
     
  2. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij is die wel al een paar keer vast gelopen :mad:. 3 Keer in 8 uur spelen ofzo.
     
  3. Tijmen

    Tijmen Master Chief

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  4. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand dat ook, dat je na een 3laps race een beetje moe bent? Vooral je ogen :D
     
  5. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee denk het niet ....
     
  6. Tijmen

    Tijmen Master Chief

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel jammer zijn :mad:
    Weet je echt zeker?
    En met hoeveel kan je splitscreen?
     
  7. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt niet met een guest op live en volgens mij is alleen 2 player splitscreen aanwezig.Maar laat je dit niet weerhouden 't spelletje is dope !
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind hem echt supert maar een dikke minpunt is dat vand at HZ gedoie :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
     
  9. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik snap 't nog steeds niet echt..'t verschil tussen 50 of 60 hz. , de refresh rate ligt dan hoger ..de sinus is sneller..ik niet goed begrijp!Mijn ogen zijn niet instaat verschil te zien of m'n hersens te stom om het verschil te onthouden.Bij mij stond tie en blijft tie gewoon op 60.Tenzij iemand me kan overtuigen om voor 50 hz te kiezen.
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb m nu al een poossie gespeeld dus, super spel! Als je nog twijfeld kopen!!! Die DJ heeft wel grote muil maar de muziek vind ik nou niet eens zooo slecht. Enige minpuntje vind ik dat herz gedoe idd. Als je een 100hz tv hebt, kan je dan alle games joinen?
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk het niet....

    Alleen de emsnen met een 100 hz TV :p
     
  12. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem ook en de muziek vind ik erg goed! Het is dan ook wel een beetje mijn muziekstijl maar met die DJ er tussen door (heb je idd niet veel last van) is de soundtrack echt één van de beste bij zulke games (Tony Hawk is nog steeds beter, maar deze komt dichtbij). Het spel is echt lekker snel en een Takedown is heel fraai om te doen. Ik heb het vanaf vanochtend zitten spelen tot nu en het blijft goed, het wordt zelfs alleen maar beter. De wagens worden veeeeel sneller en de boost is erg verbeterd. Takedown camera is trouwens mooi gedaan. Simpel: _O_
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    kom je zo weer online en btw waar was jij opeens, jij was opeens weg dus moest ik me maar vermaken met Dop Master :cool:
     
  14. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen 50 en 60Hz is nauwelijks te zien, het verschil met een 100Hz daarentegen wel. Feit is dat ongeveer 80% van de servers voor mensen zijn die spelen op 50Hz wat ook logisch is aangezien iedereen dan kan joinen doordat iedereen zijn tv min 50Hz ondersteunt. Dus om de meeste servers te kunnen joinen stel je best je xbox in op 50Hz.
     
  15. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je die unlockte wagens zoals de pick up echt alleen in chrash mode gebruiken? wel kut als je daar in single player niet gewoon kan mee racen :/
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    alleen de super heavy class kun je niet gebruiken in gewoone races(die is puur voor de crash mode)maar verder kun je volgens mij wel alle autos overal gebruiken(ook in de crash mode)
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    maakt niks uit, super top spel
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jullie waren zo druk met racen, kzei van kmoet eten maar dat hebben jullie tussen al t gekras door niet gehoord ;)

    BTW, als je de DJ uitzet heb je gewoon de muziek zonder t geblaat van die gast. Dus niks mis mee!

    EDIT: Ik kom zo weer online, ff hw leren en tas inpakken en dan kom ik :)
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    maar kom je nog online?
     
  20. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook Burnout 3, ook al op live gespeeld. Kwam toevallig in een nederlandse lobby en was er erg tevreden over. je tv heeft trouwens niet veel met het 50/60 hz probleem te maken, je moet je XBox op 50 óf 60 hz instellen, de mensen die geen 60 (of meer) hz tv hebben kunnen de Xbox niet op 60 hz zetten, wel op 50 hz. De meeste lobby's zijn 50 hz (dat is ook waar de Xbox standaard op staat). Dus ik zou zeggen: iedereen de Xbox op 50 hz zetten. (in het Xbox dashboard moet je dat doen).
    Verder kun je helaas niet tegen NTSC (amerikaanse) gamers spelen. Friends kun je uitnodigen, tenminste als ze geen burnout 3 spelen. Verder is het een beetje onduidelijk, ik speelde vanmiddag met iemand die ik gewoon kon uitnodigen, al speelde hij dus burnout 3, hier had ik echter weinig aan aangezien ik al met hem speelde, en hij dus in onze lobby zat. Iemand anders die in een andere lobby zat kon ik weer niet uitnodigen. Maar officieel (volgens EA.com, zie eerder in deze treath) gaat Burnout 3 pas 9-9 online, dus dan pas kunnen we kijken of alles wel werkt.
    Gelukkig kwam ik wel weer elke keer in dezelfde lobby uit, en ook de voice is erg goed. Als ze de kleine minpuntjes oplossen ben ik erg tevreden over Burnout 3.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina