1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverpeet

    Silverpeet Touch a DS ..

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geld teveel hebt, zou ik zeggen ga naar FRS en koop 3 games (waaronder BO3 ). De actie 3 halen 2 betalen geldt nog steeds. Betaal je effectief voor 3 full-priced games 120 euri. Dus 40 euri per game. :9
    Zo heb ik met pacboyslim en Masterapu dus ieder 40 euri betaald voor onze BO3 }:]

    Moet je wel 120 euri ergens hebben liggen |:-
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    weet ik veel.Gewoon redelijk rustig rijden en je boost allen gebruiken om te beuken.Je kunt ongeveer 3 a 4 goede klappen krijgen voordat je auto kapot is
     
  3. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    oh .... ik gebruik de boost dus ALL THE TIME 8)
    k ben een beetje te extreem bezig dus, okay ... thnx
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    ff vraagje, kan jje in burnout 3 ook vrij rondrijden (Midtown madness :cool:? Dat zou wel erg leuk zijn, maja alvast bedankt!
     
  5. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    nee,niet vrij rondrijden...maar dat maakt nix uit met dit geweldige spel:D
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewldig spel 8)
     
  7. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  8. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vandaag thuis in een tussenuur en opeens viel een pakketje door de brievenbus. Dus ik kijken, Burnout 3:D. Gelijk open gemaakt en even een race gespeeld tegen een vriend. En ik vond hem vet! Na school gelijk verder gespeeld. Ik heb nu z'on 2 uur gespeeld. 6% totaal uitgespeeld. Ik heb net de muscle klassen geopend en die GP gewonnen. Ik speel alles gelijk op goud uit, daarom ben ik nog niet zo ver denk ik. Ik heb nu 10 gouden medailles. En dus 10 events uitgespeeld. En hij is echt vet.

    Wat wel vreemd was dat toen ik de game voor het eerst wou spelen, toen startte de game niet op en zei: Disc is dirty or damaged. Daarna hetzelfde bericht. Daarna startte de game gewoon op en in die 2 uur nooit last meer van gehad. Ik hoop ook dat het 2-malig was.

    Ik ga zo in ieder geval weer spelen. Iemand zin in een potje over live? En is het live gebeuren al verbeterd aangezien het 9 september is?
     
  9. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook gehad de eerste maal die dirty disk error. Toen ik vandaag terug mijn xbox startte was het terug zo. Gisteren en vandaag dus zo'n 3 tot 5 maal na elkaar. Daarna geen problemen meer tijdens het spelen.
    Bij andere spellen heb ik dit gelukkig niet.
    Zijn er nog mensen die dit probleem ondervinden?
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2004
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik heb tot nu toe 5 uur gespeeld en nog geen DDE gehad(gelukkig)
     
  11. Silverpeet

    Silverpeet Touch a DS ..

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, pacboyslim heeft het meteen op de bus voor je gedaan gisteren dus. *)

    DDE heb ik nog niet (even afkloppen) gehad :9
     
  12. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Hej je zou er toch ook Needforspeed undergrounds 2 demo bij krijgen
    haha ik heb 50 HZ tv :) en als ik een game wil joinen dan kan dat niet omdat er geen games zijn op 50 HZ :) hahah zoo slecht

    Trouwens waar kan ik die demo van NFSU2 vinden
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    zat volgens mij alleen bij de NTSC versie voor de PS2
     
  14. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    een vriend van me heeft hier ook last van :{

    OOK ik begin me bijzonder erg te irriteren aan het EA netwerk, al dat gezeik met hz enz. Ook is het dom met al die lobby's, wat schiet je hier nou mee op, je hebt geeneens een NL lobby 8)

    Ook heb ik nu al een paar keer gehad dat hij de ranking niet kan uitrekenen en dat gooit hij gewoon de lobby leeg :mad:.

    Maak ik een nieuwe game aan zegt hij dat ie al bestaat.

    Als EA het allemaal zo nodig zelf wil regelen doe het dan ook goed |:-
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan zijn ze aan het spelen denk ik. party crash was lachen!
    Voeg me maar toe als je wil!
     
  16. yad1ckru

    yad1ckru Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, volgens mij zijn ze dan ook aan het spelen, maar ik vind het toch een slechte zaak dat je dan niet gewoon kan joinen :mad: Wat ik ook zo vaag vind is die replay in de crash mode online. Ik kan hem maar niet kijken, staat er de hele tijd synchronizing replay ofzo iets en dan gaat ie terug naar de lobby of de volgende ronde.... ik vind dit EA gedoe maar niks
     
  17. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan zou het spel lekker nutteloos zijn, majah ... _0/
     
  18. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad daar zou je nou helemaal niks aan hebben. Bij NFSU2 hebben ze dat wel leuk bedacht, maar bij Burnout kun je er echt niks mee. Beetje hard scheuren door de stad is natuurlijk wel leuk, maar dan moet je echt een spel als Midtown Madness 3 hebben en niet Burnout 3. Dit is puur (arcade) racen.
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem echt super dope.Aleen EA is zoals het ze ondertussen wel bekent is crap
    het loopt wel lekker maar er gebeuren te veel vage dingen die het normale live netwerk niet hebben
    1 youre acount has been temporaly locked (een sec kon ik weer inloggen:confused:)
    2 dat mensen bij jou in beeld geen mice hebben (je ziet ze dan ook niet rijden en je hoort ze ook niet)
    3 en het feit dat ie de scores soms niet bijschrijft
    voor de rest loopt ie wel lekker
    en is het een hele goeie game
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net voor het eerst online gespeeld. En ik vond het soepel loepen. Ik heb tot nu toe geen klachten. Alleen dat er wat weinig games zijn. Ik heb een tijd team race ofzo zitten spelen. Dan had je een blauw team wat moest racen en een rood team die ze moest laten crashen. Erg verslavend:). En het was heel gezellig tijdens de race. En vreemd genoeg speelde ik tegen iemand uit New York als het goed was.

    Maar ik heb een vraagje: Mijn TV stond op 50 hz. Dus ik zette mijn TV naar 60 in hoop op meer games. Maar nu is mijn vraag: Ik weet niet zeker of mijn TV 60 hz aan kan. Dus hoe weet ik of het wel of niet goed is. Links boven zie ik nu wel een klein vaag rood balkje. Dit viel me niet op bij 50 hz.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina